Oɴᴇɪʀɪᴄʜ - Fᴀʟʟ ᴀʟʙᴜᴍ sᴛᴜᴜʀ ᴇᴇɴ ʙᴇʀɪᴄʜᴛᴊᴇ ɴᴀᴀʀ Bʀᴀᴍʙᴏ ᴀʟs ᴊᴇ ᴇᴇɴ ᴋᴏᴘɪᴇᴛᴊᴇ ᴡɪʟ!
een midi controller syncen? zit daar ne sequencer in mss?
Heb je al tetten gezien?
uwen microkontrol heeft er maw niks mee te maken maar hebt ge vermeld om der mee te stoeffen? :pmaar ik kan me wel voorstellen hoe ge dat kunt fixen, wel nie heel simpel uit te leggendie electribes hebben interne sequencer(s) zeker? kunt ge ze aan elkaar hangen in sync?
isda dus u electribes naar geluidskaart me midi kabels en u geluidskaart zit op pc en dan insteelen in ableton??
ik ben een softie éh no hardware from brambo (xcept midi controllers & pc's )
hij wilt zijne midi controler gebruiken als interface denk ik, dus van den midi out van uwen microkontrole naar den midi in van u 1sten electribe. dan van den midi thru van electribe 1 naar midi in van electribe 2. alle 2 u electibes op slave zetten en ableton instellen als master. zou zou da moeten lukken, hoe da ge ableton midi clock kunt laten uitsturen weet ik nie maar da zal wel in de handleiding staan zeker
Kunt ge uw 2 korgskes al aan elkaar hangen en samen laten starten als ge op play drukt?Quote from: brambo on October 22, 2009, 05:01:27 PMik ben een softie éh no hardware from brambo (xcept midi controllers & pc's )Software FTW! Post Merge: October 22, 2009, 04:10:18 PMQuote from: crashtestdummie on October 22, 2009, 05:02:15 PMhij wilt zijne midi controler gebruiken als interface denk ik, dus van den midi out van uwen microkontrole naar den midi in van u 1sten electribe. dan van den midi thru van electribe 1 naar midi in van electribe 2. alle 2 u electibes op slave zetten en ableton instellen als master. zou zou da moeten lukken, hoe da ge ableton midi clock kunt laten uitsturen weet ik nie maar da zal wel in de handleiding staan zeker Hangt der ook nog van af wat uwe master gaat zijn. De korg met sequencer of Ableton zelf...
Quote from: Dr.Drane on October 22, 2009, 05:03:37 PMKunt ge uw 2 korgskes al aan elkaar hangen en samen laten starten als ge op play drukt?Quote from: brambo on October 22, 2009, 05:01:27 PMik ben een softie éh no hardware from brambo (xcept midi controllers & pc's )Software FTW! Post Merge: October 22, 2009, 04:10:18 PMQuote from: crashtestdummie on October 22, 2009, 05:02:15 PMhij wilt zijne midi controler gebruiken als interface denk ik, dus van den midi out van uwen microkontrole naar den midi in van u 1sten electribe. dan van den midi thru van electribe 1 naar midi in van electribe 2. alle 2 u electibes op slave zetten en ableton instellen als master. zou zou da moeten lukken, hoe da ge ableton midi clock kunt laten uitsturen weet ik nie maar da zal wel in de handleiding staan zeker Hangt der ook nog van af wat uwe master gaat zijn. De korg met sequencer of Ableton zelf...eum tzijn samoth zen korgskes diek an men ableton wil synce ... Post Merge: October 22, 2009, 05:49:39 PMen die lope wrs wel gelijk