collapse

* Recent posts

Author Topic: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden  (Read 8617 times)

Offline junglist

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4049
  • Karma: +163/-164
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #60 on: March 22, 2009, 10:17:31 PM »
der was ook ene super scheve kerel en die ging in midde van de zaal liggen en daarna op da podium in foetus houding an crashen :D
A Jungle List is known for liking what is called “Drummed and Base” music and are known for their pot and meth addictions. The term “Drummed and Base” comes from the fact that they like fast African style “tripped pops” music and smoke meth or “basing” while dancing like angry silver-back gorillas.

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12847
  • Karma: +188/-186
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #61 on: March 22, 2009, 10:30:06 PM »
der was ook ene super scheve kerel en die ging in midde van de zaal liggen en daarna op da podium in foetus houding an crashen :D
:lol: ah was mss die waarover maarten zij da diene nogal wa bier binen had, crashte en 2 uur later weer stond rond te springe  :mrgreen:

MdBXL

  • Guest
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #62 on: March 23, 2009, 12:34:19 AM »
hehe dezelfde ja, kwam constant duvels halen, zwaar gecrasht en nadien nog wa duvels gelapt en dan nog gans ons assortiment eens uitgeprobeerd. ma twaren toffe mensen wel, zeker hun attributen  :rofl:
spijtig ja dat er weinig volk was, muziek was wel goed (deuh). uiteindelijk tot een uur of 8 a 8.30 nog geduurd met tracid die een try-out van zen live nog heeft gedaan voor uiteindelijk ne man of 5 ofzo. enfin ja we zien wel of het nog eens het proberen waard is, dankzij wa sympathieke mensen zal het verlies toch nog beperkt zijn.

Mango

  • Guest
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #63 on: March 23, 2009, 09:29:38 AM »
Ik wou nog wel afkomen maar toen ik net naar daar wou vertrekken stond der ineens bob aan mennen auto nen hele zever dus kzen der ook nie geraakt  :rolleyes:
Hopelijk heb ik de volgende keer wat meer geluk

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #64 on: March 23, 2009, 01:39:17 PM »
zonder dien acid in gent had iedereen hier gezeten wur :)
as i said above :P

vonnet maar een laag maneuvre van osa
ook al vond ik die feesjes vroeger wel massas de max
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline mdmazing

  • Newbie
  • *
  • Posts: 20
  • Karma: +0/-0
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #65 on: March 23, 2009, 06:01:18 PM »
hehe dezelfde ja, kwam constant duvels halen, zwaar gecrasht en nadien nog wa duvels gelapt en dan nog gans ons assortiment eens uitgeprobeerd. ma twaren toffe mensen wel, zeker hun attributen  :rofl:
spijtig ja dat er weinig volk was, muziek was wel goed (deuh). uiteindelijk tot een uur of 8 a 8.30 nog geduurd met tracid die een try-out van zen live nog heeft gedaan voor uiteindelijk ne man of 5 ofzo. enfin ja we zien wel of het nog eens het proberen waard is, dankzij wa sympathieke mensen zal het verlies toch nog beperkt zijn.

moest ge et nog eens proberen komk zker opnieuw ondanks de lage opkomst me toch goed geamuseerd thehe

MdBXL

  • Guest
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #66 on: March 23, 2009, 08:37:12 PM »
de muziek werd er natuurlijk niet slechter op
bedankt van af te komen  ;)

Offline hector elector

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 326
  • Karma: +5/-5
  • the one and only moderator
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #67 on: March 23, 2009, 08:42:38 PM »
al om 4 uur doorgegaan wegens te moe van den dag ervoor, ma 't was nog een plezant onderonsje ook al was er niveel volk.

Offline mdmazing

  • Newbie
  • *
  • Posts: 20
  • Karma: +0/-0
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #68 on: March 23, 2009, 08:55:08 PM »
twas wel erg eigenlijk, geen volk door e feesje da last minute wordt gegeve maja wa doeder aan e

Post Merge: March 22, 2009, 08:03:47 PM
ma heb mij wel goe geamuseerd, en muziek was veel beter ask dacht da t ging zijn

er ware scheve walen met trippy dansjes  :lol:

en trippende west vlamingen  :biggrin: goe gelachen hahaha , zeker op de trein enal s' ochtends was wel tof feest uiteindelijk

n wtf ne scheve neger an crashe op de trein en die spauwt gewoon en crasht verder  :sick:

thehehehe  :hippy:

Offline junglist

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4049
  • Karma: +163/-164
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #69 on: March 23, 2009, 08:56:56 PM »
ik heb acid(core) lere apprecieëren  :hippy: :biggrin:

veel gelachen, wel jammer da k da  beest op wieltjes eb gemist  :doh:
A Jungle List is known for liking what is called “Drummed and Base” music and are known for their pot and meth addictions. The term “Drummed and Base” comes from the fact that they like fast African style “tripped pops” music and smoke meth or “basing” while dancing like angry silver-back gorillas.

Offline Spherical

  • "Give me control of a nation's money and I care not who makes her laws." -Mayer Amschel Rothschild
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 902
  • Karma: +3/-3
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #70 on: March 23, 2009, 09:09:30 PM »
ik heb acid(core) lere apprecieëren  :hippy: :biggrin:

Hehe, tune in, turn on, DROP ACID!

'k Was ook graag geweest, damn, derjust nog wa stoornis laten knallen hier  :hungry: 
In der machine op zo'n ragga/raggaton feesje gepasseerd, ik snap die muziek gelijk nie, ma 't was nog wijs. Derna minimal in de silo, chance da'k bezopen was  :cheer:

'k Heb wel tegen ene van der machine staan lullen dat'm stoornis moet boeken, 'k heb z'n mail gevraagd en vandaag myspace en link naar setje doorgestuurd.  :pray:
Everything you say can and will be used against you in a court of law. Everything I say is based upon the fiction called reality
and thus is to be interpreted and repelled as so untill further notice.

Signed, the homunculus' homunculus

Offline nutrixia

  • -=GOA=-
  • CELL Crew
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2187
  • Karma: +19/-19
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #71 on: March 23, 2009, 09:10:52 PM »
ik heb acid(core) lere apprecieëren  :hippy: :biggrin:

verstand komt met de jaren é :angel:
Max 666; characters remaining: 632

Offline aciddeuh

  • Newbie
  • *
  • Posts: 10
  • Karma: +0/-0
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #72 on: March 23, 2009, 10:39:26 PM »
twas wel erg eigenlijk, geen volk door e feesje da last minute wordt gegeve maja wa doeder aan e

Post Merge: March 22, 2009, 08:03:47 PM
ma heb mij wel goe geamuseerd, en muziek was veel beter ask dacht da t ging zijn

er ware scheve walen met trippy dansjes  :lol:

en trippende west vlamingen  :biggrin: goe gelachen hahaha , zeker op de trein enal s' ochtends was wel tof feest uiteindelijk

n wtf ne scheve neger an crashe op de trein en die spauwt gewoon en crasht verder  :sick:

thehehehe  :hippy:

 ;) :cheernutz:

Offline junglist

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4049
  • Karma: +163/-164
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #73 on: March 23, 2009, 10:43:42 PM »
 :angel: :mrgreen:
A Jungle List is known for liking what is called “Drummed and Base” music and are known for their pot and meth addictions. The term “Drummed and Base” comes from the fact that they like fast African style “tripped pops” music and smoke meth or “basing” while dancing like angry silver-back gorillas.

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12847
  • Karma: +188/-186
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #74 on: March 23, 2009, 11:50:42 PM »
wel jammer da k da  beest op wieltjes eb gemist  :doh:
:lol:
mja en der zijn ook geen fotos v vrezek, pech voor u :P.

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal