collapse

* Recent posts

Author Topic: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden  (Read 8608 times)

Offline nutrixia

  • -=GOA=-
  • CELL Crew
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2187
  • Karma: +19/-19
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #45 on: March 22, 2009, 12:01:47 PM »
jup, khad juist al mijn materiaal afgekoppeld  :neutral: en gingen bijna aanzetten totdak juist telefoon kreeg dat er geen kat was...
spijtig!
Max 666; characters remaining: 632

Offline mdmazing

  • Newbie
  • *
  • Posts: 20
  • Karma: +0/-0
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #46 on: March 22, 2009, 12:38:38 PM »
jammer...

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #47 on: March 22, 2009, 12:52:42 PM »
mm idd

peis wel dat er veel volk da anders naar ier zou geweest zijn op OSA zat in feite  :rolleyes:

maja  :silenced:
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline Wasabi

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 803
  • Karma: +3/-3
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #48 on: March 22, 2009, 12:58:42 PM »
Jammer dat er me zone dikke line up geen volk komt opdagen. Wou zelf heel graag komen maar was echt te plat. Zonde.

Offline Kryll

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 574
  • Karma: +20/-28
    • Kryll's Home
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #49 on: March 22, 2009, 01:17:30 PM »
Jammer dat er me zone dikke line up geen volk komt opdagen.

idd

Offline bluzark

  • T.A.Z.
  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 471
  • Karma: +3/-3
    • [ ZONE OF THE FREE ]
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #50 on: March 22, 2009, 01:19:36 PM »
jup, khad juist al mijn materiaal afgekoppeld  :neutral: en gingen bijna aanzetten totdak juist telefoon kreeg dat er geen kat was...
spijtig!

goei inpak oefening eh.
spijtig van de lage opkomst voor hun
guess the youth these days doesn't dig acid

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #51 on: March 22, 2009, 01:27:40 PM »
das toch vele vandattem

2 maand van voordien ist al dig acid, dig acid, en welken goeie line-up dat wel nie is, en dat wel nog meer acid moet zijn en bla bla bla
dan komt er plots een ander (gelijkaardig) feest op de proppen, en iedere leeghanger kiest voor et gemak, en gaat gewoon naar het dichtste
+
dan nog al de andere mensen die te tam zijn van de avond dervoor die ook afhaken de laatsten snik

it's a shame


Offline junglist

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4049
  • Karma: +163/-164
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #52 on: March 22, 2009, 06:49:19 PM »
jup, khad juist al mijn materiaal afgekoppeld  :neutral: en gingen bijna aanzetten totdak juist telefoon kreeg dat er geen kat was...
spijtig!

ik was er wel...

miauw ..
A Jungle List is known for liking what is called “Drummed and Base” music and are known for their pot and meth addictions. The term “Drummed and Base” comes from the fact that they like fast African style “tripped pops” music and smoke meth or “basing” while dancing like angry silver-back gorillas.

Offline Hystería__

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1319
  • Karma: +1/-1
  • Alice In Donderland
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #53 on: March 22, 2009, 06:58:14 PM »
das toch vele vandattem

2 maand van voordien ist al dig acid, dig acid, en welken goeie line-up dat wel nie is, en dat wel nog meer acid moet zijn en bla bla bla
dan komt er plots een ander (gelijkaardig) feest op de proppen, en iedere leeghanger kiest voor et gemak, en gaat gewoon naar het dichtste
+
dan nog al de andere mensen die te tam zijn van de avond dervoor die ook afhaken de laatsten snik

it's a shame




In mijn geval was et alleszins nie voor de makkelijkste en dichtste oplossing kiezen. Kheb al genoeg tjolingsjes afgelegd ondertussen..
Als ek moet kiezen tss alleen naar Groot-Bijgaarden sjeezn of met een bendetje naar Waregem gaan, 2 feesjes waar de line up vré vet van was, dan heb ek toch wel rap gekozen..
Things turn out the best for those who make the best of the way things turn out.

Offline Psylence777

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2001
  • Karma: +6/-6
  • Battle Angel
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #54 on: March 22, 2009, 07:36:58 PM »
Same here, twas weer 3uur in de trein zitte
Smaken verschillen gewoon he, moest er in the steeple nix zijn wask ook hier beland.
The world around me drops away, replaced by worlds being created and destroyed by my imagination [777]

pain

  • Guest
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #55 on: March 22, 2009, 07:38:38 PM »
zonder dien acid in gent had iedereen hier gezeten wur :)

Offline junglist

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4049
  • Karma: +163/-164
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #56 on: March 22, 2009, 08:01:32 PM »
twas wel erg eigenlijk, geen volk door e feesje da last minute wordt gegeve maja wa doeder aan e

Post Merge: March 22, 2009, 08:03:47 PM
ma heb mij wel goe geamuseerd, en muziek was veel beter ask dacht da t ging zijn

er ware scheve walen met trippy dansjes  :lol:

en trippende west vlamingen  :biggrin: goe gelachen hahaha , zeker op de trein enal s' ochtends was wel tof feest uiteindelijk

n wtf ne scheve neger an crashe op de trein en die spauwt gewoon en crasht verder  :sick:
« Last Edit: March 22, 2009, 08:03:47 PM by junglist »
A Jungle List is known for liking what is called “Drummed and Base” music and are known for their pot and meth addictions. The term “Drummed and Base” comes from the fact that they like fast African style “tripped pops” music and smoke meth or “basing” while dancing like angry silver-back gorillas.

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12847
  • Karma: +188/-186
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #57 on: March 22, 2009, 09:54:05 PM »
er ware scheve walen met trippy dansjes  :lol:
ja nt te doen die manne, smorgens vroeg komt daar ineens een vd enige overblijvende opdagen me een opgezette wezel of hermelijn of whatever op zon karreke me wielkes aan een leibandje, zoals die speelgoed hondjes vo de klein manne en rijdt daar wa me rond op den dansvloer  :eek: :nuts::rofl:.

Offline junglist

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4049
  • Karma: +163/-164
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #58 on: March 22, 2009, 10:02:28 PM »
er ware scheve walen met trippy dansjes  :lol:
ja nt te doen die manne, smorgens vroeg komt daar ineens een vd enige overblijvende opdagen me een opgezette wezel of hermelijn of whatever op zon karreke me wielkes aan een leibandje, zoals die speelgoed hondjes vo de klein manne en rijdt daar wa me rond op den dansvloer  :eek: :nuts::rofl:.

loooooooool da heb ik ni gezien wtf hahaha ma het verbaast mij ni , kmoe wel zeggen het waren wel allemaal vriendelijke walen deze keer  :up:

 :biggrin: kwas om 7 uur door . heb u ni gezien ??? er was nochtans niveel volk  :P
A Jungle List is known for liking what is called “Drummed and Base” music and are known for their pot and meth addictions. The term “Drummed and Base” comes from the fact that they like fast African style “tripped pops” music and smoke meth or “basing” while dancing like angry silver-back gorillas.

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12847
  • Karma: +188/-186
Re: 21/03/09 Dig Acid @ JK Paddestoel, Groot-Bijgaarden
« Reply #59 on: March 22, 2009, 10:16:19 PM »
loooooooool da heb ik ni gezien wtf hahaha ma het verbaast mij ni
de maarten anders wel:
Quote from:
ze blijve mij verbaze die manne
:mrgreen:
:biggrin: kwas om 7 uur door . heb u ni gezien ??? er was nochtans niveel volk  :P
ge zult me weer over het hoofd gekeken hebben he :( :P
Hehe nee pas iets na 7 toegekome ge waart dus wss nog nt lang weg. ;)

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal