collapse

* Recent posts

Author Topic: 20/03/09 Bug Klinik: Bogdan Raczynski + Milanese @ Minnemeers, Gent  (Read 11608 times)

Carnage

  • Guest
Re: 20/03/09 Bug Klinik: Bogdan Raczynski + Milanese @ Minnemeers, Gent
« Reply #60 on: March 20, 2009, 04:52:06 PM »
kzou wel es durven toestuiken vanaf 04u, de rest al genoeg gezien of ni mn dadda

Offline nutrixia

  • -=GOA=-
  • CELL Crew
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2187
  • Karma: +19/-19
Re: 20/03/09 Bug Klinik: Bogdan Raczynski + Milanese @ Minnemeers, Gent
« Reply #61 on: March 21, 2009, 10:04:17 AM »
niet geraakt.. was maar om 3uur terug in gent. tzal voor een volgende keer zijn :neutral:
Max 666; characters remaining: 632

Offline IskaRiot

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 182
  • Karma: +0/-0
  • I betrayed Jezus!
Re: 20/03/09 Bug Klinik: Bogdan Raczynski + Milanese @ Minnemeers, Gent
« Reply #62 on: March 21, 2009, 12:43:16 PM »
twas uber!!  :yeah:
big up bug klinik :slayer:

Offline Nilezr

  • Newbie
  • *
  • Posts: 23
  • Karma: +0/-0
Re: 20/03/09 Bug Klinik: Bogdan Raczynski + Milanese @ Minnemeers, Gent
« Reply #63 on: March 21, 2009, 01:17:27 PM »
Sweet feest
kalkes aangehoude gans den tijd, k had me de vroege gestaan en kwas al goe kapot als we daar toekwamen. Weinig pintjes gedronke dus, wel stoem dat er geen gewone cola was.
Doordak redelijk nuchter was goe op de setjes kunne lette,
k vond ze alleemaal wel tof, den bogdan af en toe wa eentonig en te lang tzelfde, ma toch vette feest. Wa had diee trouwes gepakt? Da zag er allesinds iets goe uit  :wow:
Vette soundsystem ok Martin compact line aray, da is wa ze noeme een rock n roll systeem  :slayer:
Bekke oversized, ma t klonk wel beestig goe
up to the next
aaight


Offline swaf

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 506
  • Karma: +3/-3
Re: 20/03/09 Bug Klinik: Bogdan Raczynski + Milanese @ Minnemeers, Gent
« Reply #64 on: March 21, 2009, 03:04:35 PM »
Ja twas een extreem coole zaal (ne keer vierkant ipv lang en smal).
een extreem goed soundsystem (niet enkel luid maar gewoon "vol" en goei bassen).
een extreem coole lineup.

Milanese was nie mijn ding ma twas wel cool voor een keer te zien, en opt einde zaten er zowaar wa amens in.

Wel had ik het gevoel dak van iedereen daar (Bogdan included) al betere sets gezien heb. En Kenny is verdikt.

Maar t soundsystem maakt veel goed.

Misschien moest er nog een dj zijn die wa vette hitjes opsmijt (a la thorsten) ipv drie scheve gasten tope.

Sommige mensen zagen over de prijs vd pintjes. Ma wete wa, voor zo'n feestjes, ik steek gewoon 50 euro op zak voor dak doorga, en ik kijk er niet achtter (kheb nu zelfs nog niet gekeken hoeveel dak overheb, spannend). Twaren allesinds toffe mensen aant werk daar, heb een paar gratis pintjes gehad, en ook een paar keer gratis naar twc gemogen (allee, twas 50 cent voor twc, ik geef een euro en em geeft 3x50 cent terug).

Conclusie: NOG!

Offline eye

  • Backstagers
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 221
  • Karma: +1/-1
Re: 20/03/09 Bug Klinik: Bogdan Raczynski + Milanese @ Minnemeers, Gent
« Reply #65 on: March 21, 2009, 04:31:46 PM »
Bogdan vond ik echt vet (een stuk beter dan op Clash ook), al moest het tweede deel van zijn set wel wat onderdoen voor't eerste. Enfin, vanavond doet hij voor mijn part identiek hetzelfde, dan kan ik met een gerust geweten naar Boxcutter.

Milanese was maar zwakjes. Die mix van Caramel Cognac met Fix Up, Look Sharp was echt geweldig, maar voor de rest waren de beste stukken remixen van zijn nummers. Teleurstellend. Echt vreemd, op Dour suckte hij ook zo ongelofelijk hard, maar in't Steegske daarvoor was hij dan weer geweldig. Beetje jammer, als je weet dat hij het kàn als hij wilt.

Setje van X&trick was naar gewoonte weer nice... waneer gaan al die nummers eens gereleased worden ffs? :)

Offline wesn

  • Newbie
  • *
  • Posts: 34
  • Karma: +0/-0
Re: 20/03/09 Bug Klinik: Bogdan Raczynski + Milanese @ Minnemeers, Gent
« Reply #66 on: March 21, 2009, 04:48:21 PM »
 ja een extreem coole zaal en massa's goeie klank, da deed echt deugd om zo'n goeie klank te mogen horen! Door het rookverbod wel paar keer buiten blijven plakken waardoor dak Milanese gemist eb mo t'is nu ook ni dak da zo erg vindt  :angel: Pintjes aan 2 euro maar ja tis gelijk ofda Swaf zegt maakt daj wa voorzien zijt erop en de mensen achter den toog waren idd wel super, ook paar pintjes gratis gekregen.

Nu beetje de criticus uithangn: Ja eu vo de rest goei setje gehoord van de Boys en X&trick. Bogdan toch een dubbel gevoel bij. Tmoe gezegd worden dat ie heel wa hitjes op z'n naam heeft ma twas lijk  een set met een aaneenschakeling van  die hitjes en met ni veel creativiteit aan elkaar gemixt op een paar uitzonderingn na. Eigenlijk de minst inspirerende keer als je vergelijkt met z'n set op Clash of in Structure Beton 2j geleden. Dusjah..kwenie kmiste eigenlijk wa creativiteit khad et gevoel dat wa voorgekauwd was. Wa Ucture betreft vondk het tweede deel van z'n set het beste. Achteraf me ook wel nog zittn amuseren op de platjes van de Bugklinikers.

overall conclusion  is eigk tzelfde als ier al gezegd: mss ni de beste setjes en kwas gekomen om me te amuseren en das heel goe gelukt  :P

Offline Farachaton

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 393
  • Karma: +8/-8
Re: 20/03/09 Bug Klinik: Bogdan Raczynski + Milanese @ Minnemeers, Gent
« Reply #67 on: March 22, 2009, 10:11:00 AM »
vette locatie
vette zaal
vette soundsysthem
vette belichting

jammer da bogdan zn pcke een ni altijd meewou...
jammer da de pintjes zo duur waren...


Offline nutrixia

  • -=GOA=-
  • CELL Crew
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2187
  • Karma: +19/-19
Re: 20/03/09 Bug Klinik: Bogdan Raczynski + Milanese @ Minnemeers, Gent
« Reply #68 on: March 22, 2009, 12:08:55 PM »
jammer dat ik er niet was :slayer:
Max 666; characters remaining: 632

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 20/03/09 Bug Klinik: Bogdan Raczynski + Milanese @ Minnemeers, Gent
« Reply #69 on: March 22, 2009, 12:14:34 PM »
overall conclusion  is eigk tzelfde als ier al gezegd: mss ni de beste setjes en kwas gekomen om me te amuseren en das heel goe gelukt  :P
^2

nie moeten rijden is toch een voordeel  :mrgreen:
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline nervine

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 223
  • Karma: +0/-0
    • Töndra
Re: 20/03/09 Bug Klinik: Bogdan Raczynski + Milanese @ Minnemeers, Gent
« Reply #70 on: March 22, 2009, 12:45:00 PM »
Zodanig veel gezopen dak er bijna nix meer van weet. Kweet enkel nog da bogdan beetje teleurstelde voor mij. Veel buiten gezeten ook.. denk ik.. en zitn rondcrossen in de zaal???? daarna nog int steegsje beland :lol: ké me wel ferm geamuseerd. Mijn excuses indien ik mensen geambeteerd heb. Ik heb de neiging om wa luidruchtig te worden na menig pintjes  :cheer:
"Drone Metal: think of it as ambience for criminally insane people."

Offline Foxn

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1578
  • Karma: +35/-32
Re: 20/03/09 Bug Klinik: Bogdan Raczynski + Milanese @ Minnemeers, Gent
« Reply #71 on: March 22, 2009, 01:52:22 PM »
Kem me eignlik ook wel goe amuseerd op bepaalde dingen na.
Bogdan toch wel goed vet vond ik wi. Vooral met datn zelf zo goed in forme was. da maakt et al stukn geestiger.

Zodanig veel gezopen dak er bijna nix meer van weet. Kweet enkel nog da bogdan beetje teleurstelde voor mij. Veel buiten gezeten ook.. denk ik.. en zitn rondcrossen in de zaal???? daarna nog int steegsje beland :lol: ké me wel ferm geamuseerd. Mijn excuses indien ik mensen geambeteerd heb. Ik heb de neiging om wa luidruchtig te worden na menig pintjes  :cheer:
Wel tviel nog mee  :biggrin:
en nice to meet you nervine.
Eignlik ni goed van me om nog in die toestand nat steegsje te rijdn mo tviel lik nog mee om te rijdn.
Tot zelfs volk die in de koffer zat  :mrgreen:
steegje ws een ramp. brrr goa.
ni lang gebleven daar dus.
big up voe de org. tws dik in orde.
uitgezonderd die red bull cola. was da zeg. jukkie
en de pintn zorgn voe grote katers amai gistren zeg :D

Offline nervine

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 223
  • Karma: +0/-0
    • Töndra
Re: 20/03/09 Bug Klinik: Bogdan Raczynski + Milanese @ Minnemeers, Gent
« Reply #72 on: March 22, 2009, 03:11:32 PM »
Zodanig veel gezopen dak er bijna nix meer van weet. Kweet enkel nog da bogdan beetje teleurstelde voor mij. Veel buiten gezeten ook.. denk ik.. en zitn rondcrossen in de zaal???? daarna nog int steegsje beland :lol: ké me wel ferm geamuseerd. Mijn excuses indien ik mensen geambeteerd heb. Ik heb de neiging om wa luidruchtig te worden na menig pintjes  :cheer:
Wel tviel nog mee  :biggrin:
en nice to meet you nervine.
Eignlik ni goed van me om nog in die toestand nat steegsje te rijdn mo tviel lik nog mee om te rijdn.
Tot zelfs volk die in de koffer zat  :mrgreen:
in de koffer?? wtf  :biggrin: wien zat er wel in?
« Last Edit: March 22, 2009, 03:14:16 PM by nervine »
"Drone Metal: think of it as ambience for criminally insane people."

Offline radje

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 53
  • Karma: +0/-0
Re: 20/03/09 Bug Klinik: Bogdan Raczynski + Milanese @ Minnemeers, Gent
« Reply #73 on: March 22, 2009, 03:53:41 PM »
Boyswithtoys was ik aangenaam van verrast, kudo's naar de gasten!
Milanese vondik maar bleh, caramel cognac ruled (ja eye ik geef toe) en de clark remix dat hij speelt was bomme, de rest maar bleh dus.
Dan Bogdan. Wat een performance! Zijn eerste deel van de set was gewoon weg zaaaaaaaaaaaaaalig. Het feit dat ik al maanden niet meer was gaan feesten heeft er ook wss met te maken maar die kerel gaat er in op.
X&trick heb ik nog helemaal uitgezien, killing joe WOU ik nog eens horen omdat het allemaal zo lang geleje was. Vette set.

Toen ucturu begon naar huis vertrokken. Big Props naar Bug Klinik

Offline Foxn

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1578
  • Karma: +35/-32
Re: 20/03/09 Bug Klinik: Bogdan Raczynski + Milanese @ Minnemeers, Gent
« Reply #74 on: March 22, 2009, 03:59:43 PM »

in de koffer?? wtf  :biggrin: wien zat er wel in?

joeri floeri.

man me kop doe nog ossa zeer van die pintn.  :doh:

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal