collapse

* Recent posts

Author Topic: 30/04/10 Breakcore gives me Wood vs Losers Always Win @ Flormanic, Melle  (Read 13304 times)

Offline droon

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 344
  • Karma: +20/-14
Re: 30/04/10 Breakcore gives me Wood vs Losers Always Win @ Flormanic, Melle
« Reply #120 on: April 29, 2010, 10:23:56 PM »
das waar. nee maar ik ben tegen timetables op voorhand vermelden, iedereen die speelt is de moeite voor te zien. vooral de namen die ge ni kent.

Offline pxl

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 857
  • Karma: +9/-8
Re: 30/04/10 Breakcore gives me Wood vs Losers Always Win @ Flormanic, Melle
« Reply #121 on: April 30, 2010, 09:12:14 AM »
murderbot gemist op bangface, dus tweede kans om hem te zien
eigenlijk derde kans met dat ie 2 sets gespeeld heeft op bangface

en hidden, ja, altijd vet!

Offline Hannah Montana

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 694
  • Karma: +4/-4
Re: 30/04/10 Breakcore gives me Wood vs Losers Always Win @ Flormanic, Melle
« Reply #122 on: April 30, 2010, 11:38:00 AM »
Sorry kids no Sickboy on this wood party due to injury caused on bangface... oh yeh and no Lithuania either. 

:doh:
Tweencore <3 <3 <3

Offline dcdent

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12837
  • Karma: +199/-200
  • Ex-Moderator
Re: 30/04/10 Breakcore gives me Wood vs Losers Always Win @ Flormanic, Melle
« Reply #123 on: April 30, 2010, 11:43:11 AM »
Oei, wa is er gebeurd??

Offline rakketakke

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 530
  • Karma: +23/-23
  • :>
Re: 30/04/10 Breakcore gives me Wood vs Losers Always Win @ Flormanic, Melle
« Reply #124 on: April 30, 2010, 11:44:40 AM »
Sorry kids no Sickboy on this wood party due to injury caused on bangface... oh yeh and no Lithuania either. 

:doh:

Injury? Must be serious if he isn't capable of getting to Belgium anymore. Such a shame, great music.

*Insertverysadfacehere*
Kenpo Killer

Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir
Re: 30/04/10 Breakcore gives me Wood vs Losers Always Win @ Flormanic, Melle
« Reply #125 on: April 30, 2010, 12:20:10 PM »
als ik het goed gehoord heb is hij een zatte digit216 tegengekomen en is dat niet zo goed bevallen
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

Offline Hannah Montana

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 694
  • Karma: +4/-4
Re: 30/04/10 Breakcore gives me Wood vs Losers Always Win @ Flormanic, Melle
« Reply #126 on: April 30, 2010, 12:25:00 PM »
That's right. Just upon arrival, Digit216 got a little to excited and gave Sickboy a freaky welcome in an over-enthousiastic way, lift on his shoulders and lost balance due to already being drunk at 4PM in the afternoon. Result: Sickboy's foot in deep pain, almost broken, swollen and had to limb the whole festival...
Tweencore <3 <3 <3

Offline Havanazero

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1016
  • Karma: +3/-4
  • Wanted Freak
Re: 30/04/10 Breakcore gives me Wood vs Losers Always Win @ Flormanic, Melle
« Reply #127 on: April 30, 2010, 12:44:52 PM »
That's right. Just upon arrival, Digit216 got a little to excited and gave Sickboy a freaky welcome in an over-enthousiastic way, lift on his shoulders and lost balance due to already being drunk at 4PM in the afternoon. Result: Sickboy's foot in deep pain, almost broken, swollen and had to limb the whole festival...

Lol, Digit216's way of European life...it's surreal...

Looking forward to 2nite though, now I just have to find some time to sleep, else it will be on zombie-modus!
« Last Edit: April 30, 2010, 12:51:15 PM by Havanazero »

Offline droon

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 344
  • Karma: +20/-14
Re: 30/04/10 Breakcore gives me Wood vs Losers Always Win @ Flormanic, Melle
« Reply #128 on: April 30, 2010, 01:40:30 PM »
mor de line-up is wel nogal vroeg georiënteerd. murderbot begint al  een flink stuk voor middernacht bvb. en dan zijn't 40 minuten setjes die elkaar rap opvolgen. heh tipje van de sluier, daar.

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 30/04/10 Breakcore gives me Wood vs Losers Always Win @ Flormanic, Melle
« Reply #129 on: April 30, 2010, 02:16:51 PM »
mor de line-up is wel nogal vroeg georiënteerd. murderbot begint al  een flink stuk voor middernacht bvb. en dan zijn't 40 minuten setjes die elkaar rap opvolgen. heh tipje van de sluier, daar.

aargh... ok thx 4 the heads up cuz i NEEDS to see practically all of them  :mrgreen:

LET'S MOSH THIS SHIT UP
:slayer: :slayer: :slayer:

en terror & mayhem, ge zou maar best die 2 nummers da ik u bezorgd heb in uwe set zwieren  :twisted:
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline Miauw

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2163
  • Karma: +53/-54
    • smoelboek
\^-^/               ROESBAAN               \^-^/

Offline Psylence777

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2001
  • Karma: +6/-6
  • Battle Angel
aangename gezellige nacht  :love: Hidden Ladyscraper Droon Raxyor  :slayer:
mog wel wat meer volk zijn voor de rest  :cheer:
The world around me drops away, replaced by worlds being created and destroyed by my imagination [777]

Offline Havanazero

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1016
  • Karma: +3/-4
  • Wanted Freak
JAAAAWADDE!!!!!

Het beste feestje in veeeeeel te lang! Iedereen ging volledig vollembak!
Echt de sfeer van de good old times, wat ik in Antwerpen toch wel eeeenorm hard mis heb ik vannacht precies gemerkt, zo vriendelijk, zo feestelijk!

Elke act was echt boem erop, altijd feest al was het rave, breakz of dnb, vooral Ladyscraper & Skull Vomit  :wow: :wow: :wow:

Echt enorm spijtig voor de org. dat er zo weinig volk was, snap eigenlijk ook niet waar ze uithingen, want vernam door de nacht heen dat Waregem ook dikke fail was, maar ik moet eerlijk zijn het had gewoon niet hetzelfde geweest met een volle zaal.

Iedereen die was gekomen, was er ook puur voor wat er te beleven viel en zo moet het verdikkeme!!!

Degene die dit weten te overklassen, diep respect, want ze zullen zwaar hun best moeten doen deze jaargang!

Nogmaals:  :cheernutz: :cheernutz: :cheernutz: :cheernutz: :cheernutz: :cheernutz: Dank u WOOD & LAW voor de onvergetelijke nacht!!!

Btw: kheb ook een Sickboytje opgelopen, met dank aan Raxyor die iets te enthousiast van het podium sprong (Die Amerikanen toch...), dat hij zich maar voorbereid want dinsdag ga ik hem een dikke whoop-ass teruggeven!
« Last Edit: May 01, 2010, 08:33:13 AM by Havanazero »

Offline rakketakke

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 530
  • Karma: +23/-23
  • :>
JAAAAWADDE!!!!!

Het beste feestje in veeeeeel te lang! Iedereen ging volledig vollembak!
Echt de sfeer van de good old times, wat ik in Antwerpen toch wel eeeenorm hard mis heb ik vannacht precies gemerkt, zo vriendelijk, zo feestelijk!

Elke act was echt boem erop, altijd feest al was het rave, breakz of dnb, vooral Ladyscraper & Skull Vomit  :wow: :wow: :wow:

Echt enorm spijtig voor de org. dat er zo weinig volk was, snap eigenlijk ook niet waar ze uithingen, want vernam door de nacht heen dat Waregem ook dikke fail was, maar ik moet eerlijk zijn het had gewoon niet hetzelfde geweest met een volle zaal.

Iedereen die was gekomen, was er ook puur voor wat er te beleven viel en zo moet het verdikkeme!!!

Degene die dit weten te overklassen, diep respect, want ze zullen zwaar hun best moeten doen deze jaargang!

Nogmaals:  :cheernutz: :cheernutz: :cheernutz: :cheernutz: :cheernutz: :cheernutz: Dank u WOOD & LAW voor de onvergetelijke nacht!!!

Btw: kheb ook een Sickboytje opgelopen, met dank aan Raxyor die iets te enthousiast van het podium sprong (Die Amerikanen toch...), dat hij zich maar voorbereid want dinsdag ga ik hem een dikke whoop-ass teruggeven!

Veel mensen hadden brute pech. Verdomme klinkt idd wel lekker... en hahaha dieje gaatr toch keer voor keer voor
Kenpo Killer

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Echt enorm spijtig voor de org. dat er zo weinig volk was, snap eigenlijk ook niet waar ze uithingen, want vernam door de nacht heen dat Waregem ook dikke fail was, maar ik moet eerlijk zijn het had gewoon niet hetzelfde geweest met een volle zaal.
Tis al een tijdje geene vetten in de steeple.. Ma tis gewoon ieder weekend zoveel te doen dat de mensen wa meer verspreid zitten denk ik.. I don't mind, meer plaats om los te gaan  :cheernutz:

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal