Oɴᴇɪʀɪᴄʜ - Fᴀʟʟ ᴀʟʙᴜᴍ sᴛᴜᴜʀ ᴇᴇɴ ʙᴇʀɪᴄʜᴛᴊᴇ ɴᴀᴀʀ Bʀᴀᴍʙᴏ ᴀʟs ᴊᴇ ᴇᴇɴ ᴋᴏᴘɪᴇᴛᴊᴇ ᴡɪʟ!
t was echt een supernice feesje, veel goede muziek gehoord en veel leuke mensen...vind t wel wat vreemd dat der elk feesje mensen lijken lastig gevallen te worden...en dan vaak ook nog eens dezelfde. Doen jullie daar dan iets speciaal voor? ik heb het hier nu zeker niet over meisjes die door zatte kerels worden lastig gevallen...
Quote from: ©®TM on March 01, 2009, 10:24:53 AMeuh ja gij en fotos trekken, kzag de eerste 5 min bekan niks meer . V dichter kon nt zeker? . Als ge mij int vervolg nog wil flashe, moogde da in de andere betekenis doen ma nt meer me een fuckin camera ze .Moh sukkeltje toch! Komt ervan eh als je uitlokt da Iris je achterna zit met een fototoestel
euh ja gij en fotos trekken, kzag de eerste 5 min bekan niks meer . V dichter kon nt zeker? . Als ge mij int vervolg nog wil flashe, moogde da in de andere betekenis doen ma nt meer me een fuckin camera ze .
vind t wel wat vreemd dat der elk feesje mensen lijken lastig gevallen te worden...en dan vaak ook nog eens dezelfde. Doen jullie daar dan iets speciaal voor? ik heb het hier nu zeker niet over meisjes die door zatte kerels worden lastig gevallen...
Quote from: Hystería__ on March 01, 2009, 11:25:45 AMQuote from: ©®TM on March 01, 2009, 10:24:53 AMeuh ja gij en fotos trekken, kzag de eerste 5 min bekan niks meer . V dichter kon nt zeker? . Als ge mij int vervolg nog wil flashe, moogde da in de andere betekenis doen ma nt meer me een fuckin camera ze .Moh sukkeltje toch! Komt ervan eh als je uitlokt da Iris je achterna zit met een fototoestel Ik weetn va nix Quote from: Mr Bad Monkey on March 01, 2009, 07:42:14 PMvind t wel wat vreemd dat der elk feesje mensen lijken lastig gevallen te worden...en dan vaak ook nog eens dezelfde. Doen jullie daar dan iets speciaal voor? ik heb het hier nu zeker niet over meisjes die door zatte kerels worden lastig gevallen...Wen ondertss ook al e manier gevonden vo ze weg te werken. Soy española kejt; damn die kerel et in 3 talen proberen uit te legn dat ie va Frankrijk was
oorzaak van alle ellende
trash appreciation topic ^^ +1 :biggrin:
gwn vrage in de taal da die spreekt; "is da bij u da kik hero kan kope?"kan ook wel als afschrikker werke :d
batibouw issues lol ^^
Heb je al tetten gezien?
pfff wete t is voorbij , en er zijn altijd irritante mensen