Oɴᴇɪʀɪᴄʜ - Fᴀʟʟ ᴀʟʙᴜᴍ sᴛᴜᴜʀ ᴇᴇɴ ʙᴇʀɪᴄʜᴛᴊᴇ ɴᴀᴀʀ Bʀᴀᴍʙᴏ ᴀʟs ᴊᴇ ᴇᴇɴ ᴋᴏᴘɪᴇᴛᴊᴇ ᴡɪʟ!
Quote from: brambo on May 18, 2009, 12:52:41 PMQuote from: hector elector on May 17, 2009, 11:19:48 PMma kheb gehoord da alle acts zijn opgenomen dus zet het het ne keer online hé laat da maar schoon offline ben niet echt overtuigd van de set Allee, jullie hebben mij echt aan het dansen gekregen van achter den toog! Kvond jullie wel goe!
Quote from: hector elector on May 17, 2009, 11:19:48 PMma kheb gehoord da alle acts zijn opgenomen dus zet het het ne keer online hé laat da maar schoon offline ben niet echt overtuigd van de set
ma kheb gehoord da alle acts zijn opgenomen dus zet het het ne keer online hé
Heb je al tetten gezien?
op de camping zijde ze da alles vanaf deathmaker 't beste was ^^
ma een heel deel van zn eindwerk (tekeningen, schetsen,tekst,...) zaten er in moest iemand die rugzak
Quote from: teknoviking on May 18, 2009, 05:45:16 PMma een heel deel van zn eindwerk (tekeningen, schetsen,tekst,...) zaten er in moest iemand die rugzak hihi, kzou m'n eindwerk ook niet kunnen thuislaten als ik ga feesten
Quote from: Jihaaad! on May 18, 2009, 04:25:54 AMtghoh, voor mij was geerte toch wel de topper van de avond wi vrijdag...zo meppen ksnap echt nie oe dat ie da voor mekaar krijgt om iedere keer weer het maximum uit de boxen te halen...wat een geluidsverschil in vergelijking met de rest van de avond was ook nie moeilijk na deathmaker zijn system mishandeling, zo overstuurd,ja khad kletse verwacht van geerte ma da was echt
tghoh, voor mij was geerte toch wel de topper van de avond wi vrijdag...zo meppen ksnap echt nie oe dat ie da voor mekaar krijgt om iedere keer weer het maximum uit de boxen te halen...wat een geluidsverschil in vergelijking met de rest van de avond
trash appreciation topic ^^ +1 :biggrin: