collapse

* Recent posts

Author Topic: 01/05/09 From DUB Till CORE @ De Vierde Zaal, Gent  (Read 8674 times)

Offline IskaRiot

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 182
  • Karma: +0/-0
  • I betrayed Jezus!
Re: 01/05/09 From DUB Till CORE @ De Vierde Zaal, Gent
« Reply #75 on: May 03, 2009, 04:20:09 PM »
mja, int geheel gezien ek mij toch goe geamuseerd
sickboy als surprise vonk dik in orde, twas lang geleden
ik vond shitmat anders wel dik in orde, tgeluid was mss nie al dadde, ma zijn set vonk op zich nie slecht, buiten me zijn tech probs daar... maja, shitmat is dan ook weer een van mijn fovoriete lawijtmakers, en ik vind zijn onnozeliteiten wel grappig, zal wel aan mij liggen  :biggrin:

wete mss moede buitenlandse acts geen bier schenken voor ze moeten optreden, als ze jupiler al straf vinden (cfr floorclearer zijn zattemansspeech) is da mss geen slecht idee

anywayz, kheb mij goe geamuseerd, ook al had het wa meer van het goeie moge zijn

Offline superpsilo

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 429
  • Karma: +12/-8
Re: 01/05/09 From DUB Till CORE @ De Vierde Zaal, Gent
« Reply #76 on: May 03, 2009, 04:49:23 PM »
Ik vond het eigenlijk ook allemaal wel nog meevallen, heb toch nog mensen gezien/gehoord die zich goed geamuseerd hebben

het is een grote zaal, dus ja inderdaad wel wat minder sfeer als ze niet volledig gevuld geraakt

enja de sound, luid genoeg, maar schel, der staan nochtans serieuze kloefen van baskasten, maar die worden volledig tegengehouden door de limiter, kvraag mij eigenlijk af wat het nut dan is voor 4 zulke kasten te kopen maja gow.. wij hadden zelf nog 4 monitors bijgezet, maarja da is en blijft een monitor natuurlijk, daarmee konden wij het gebrek aan bas ni rechttrekken

behalve shitmat zijn stuk met technische probs vond ik het ook wel nog fun, heb hem al verschillende keren bezig gezien en een shitmat set die 100% goed loopt heb ik nog nooit gezien :)

merci aan terror & mayham om in te vallen, en a big thank you aan sickboy voor de surprise set !! de sfeer kwam er direct in en de danspaskes volgden al rap :)

pix: www.wimvanwambeke.net
« Last Edit: May 03, 2009, 05:41:04 PM by superpsilo »

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal