collapse

* Recent posts

Author Topic: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp  (Read 23123 times)

Hendrok

  • Guest
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #195 on: October 31, 2009, 09:08:18 PM »
was me dit toch weer een heftig feestje  :slayer:

security idd lullen, heb ze dan ook geen frank gegeven (elke keer "de volgende keer geef'k u zeker iets" gezegd  :mrgreen:)

muziekaal was't dik in orde al kan'k mij nie echt sets herinneren (drank... duvel  :drunk:)

Offline Jotie

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1465
  • Karma: +49/-49
    • Le feestboek ~
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #196 on: October 31, 2009, 09:24:32 PM »
"vergeet de security niet?"
WTF?

Enduser gemist, geen flauw idee meer hoe da kwam, en kwas te laat voor wanbushi :(

Voor de rest: INTENS, annoying ringtone is echt de ontdekking van de eeuw, vetter als steak, harder als staal, sneller als de bliksem en paarser als dwergzijdeaapjes.

Offline PtiteSheen

  • Newbie
  • *
  • Posts: 40
  • Karma: +0/-0
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #197 on: October 31, 2009, 11:00:09 PM »
ja twas wel een geslaagd feesje... en de locatie vonk echt super!!µ
nuja
zoals bijna iedereen zei, de security, nuja sommige waren echt klootzakken, mo andere tan nie, want wanneer die geld vroegen zei de ander ja je moe jij geen geld geven ... lol

en ja ECHT die klein marrok daar, komt zagen tegen ons, van ja ge weet da ge ier nie mag rollen he, ja iedereen daarop reageren van wtf kijkt anders keer rond je.. begon em daar heel te overdrijven dat em de fliks ging bellen, wij wilden dan gewoon ergens anders gaan zitten em begon daar te duwen, te dreigen enzo van dien shit terwijl da em GEEN security was.. echt ze vragen under dan af waarom da sommige mensen racist worden/zijn  :hand:7

mo vo de rest wat e zaaalug feest, zeker de spiegeltent  :yeah:

Offline dark_ikkeuh

  • Master of YU
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 11030
  • Karma: +141/-140
    • http://soundcloud.com/dafreeze
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #198 on: October 31, 2009, 11:12:42 PM »
aja just
int begin voor we toekwamen nog in da bos zitten zoeken naar de lokatie
tjoooolen :mrgreen:

Offline PtiteSheen

  • Newbie
  • *
  • Posts: 40
  • Karma: +0/-0
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #199 on: October 31, 2009, 11:27:55 PM »
ja met timo en ik btw .. alle denk da toch tenzij dan der nog vele anderen waren..
haha was eignlijk megagrappig, even tot eind van de weg lopen om dan te zien dat die doodloopt en om dan tbos in te gaan om naar da licht te wandelen, om dan te zien da we der nie gingen raken omdat er een meertj ofzo tussen lag :D  :rofl: nuja

nachtelijke boswandeling voort feesje heja, lekker gezond, voor we ongezond doen  :biggrin:

Offline dark_ikkeuh

  • Master of YU
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 11030
  • Karma: +141/-140
    • http://soundcloud.com/dafreeze
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #200 on: November 01, 2009, 12:03:06 AM »
tis da :cool:

Offline Havanazero

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1016
  • Karma: +3/-4
  • Wanted Freak
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #201 on: November 01, 2009, 06:05:30 AM »
Jaaat 't was me der eentje!

Over het algemeen zeker en vast het meest geslaagde tot hier toe.
Alle artiesten waren dik de moeite en hebben de verwachtingen naar mijn mening toch dik ingelost.

Vooral hele vette pluim voor Bogdan en X&Trick vonk persoonlijk.

Kheb geprobeerd om alle sets wat uit te checken, het een lukte al beter dan het ander.

Om natuurlijk op het belangrijkste pijnpunt allereerst in te springen, ik moet zeggen dat ik ook enorm verbijsterd was dat dit onze security werd voor de avond (Ze hebben blijkbaar een vaste deal met de Spiegeltent). Want er was duidelijk afgesproken dat we met een officiële security gingen werken, wat alles behalve het geval was met deze mannen. Op momenten ging het inderdaad op het degoutante af.

Hierop heb ik beslist om alle klachten te bundelen en de verantwoordelijken van de Spiegeltent hier eens serieus over af te horen. Al degenen die nog een persoonlijke klacht hebben over de security gelieve die naar mij te pm'en.(Degenen die hier al gepost zijn, zijn al opgenomen in de klachtenbundel.)

 Verder had ik het met momenten persoonlijk ook nogal lastig met het geluid in de Schietgang, maar blijkbaar vonden de meesten het nog meevallen.

Ik wil iedereen nog bedanken voor het afkomen! Echt sommige personen hebben onbewust mij enorm blij gemaakt met hoe ze alles aan het geven waren  :respect: .

De volgende zal nog wel even op zich laten wachten, want we hebben toch een putje gemaakt.

NOGMAALS MERCI AAN ALLE ARTIESTEN, VRIJWILLIGERS & HET PUBLIEK NATUURLIJK!

btw: Joris Moens of mensen die hem toevallig mochten kennen, gelieve mij te pm'en als je/hij graag zijn reductiekaart voor de trein/tram/bus zou willen recupereren.

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #202 on: November 01, 2009, 07:36:56 AM »
dan ff naar strog gaan kijken, jammer dat dien geen raggacore speelde,
hij is begonnen met hardcore en is dan langzaam aan gelukkig overgeschakeld op raggacore ;)

Post Merge: November 01, 2009, 07:50:33 AM
foxn, voe wa eb je nu weer gelijk??? lol
vraagt mij ook af  :think: :whistle:

Post Merge: November 01, 2009, 07:57:22 AM
wwe hebben samen zo'n 2,5 uur op de stoep door gebracht voor mijn huis al twee povere weesjes.  :'(
:hug:
maar wel dom om je sleutels te verliezen natuurlijk :P
« Last Edit: November 01, 2009, 07:57:22 AM by ©®TM »

dustrickx

  • Guest
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #203 on: November 01, 2009, 11:44:37 AM »
De volgende zal nog wel even op zich laten wachten, want we hebben toch een putje gemaakt.

ik voel een reeks benefietfeesjes opduiken :P

sunnymuffins

  • Guest
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #204 on: November 01, 2009, 01:52:54 PM »
Ik heb me goed vermaakt. Toffe locatie. Karige security die maar bleef zeuren dat het een vrijgezellen party was en om half 8 's ochtends in het bushokje even kwam patsen dat ze verderop een sportschool hadden en hier ook nog filmmateriaal van lieten zien.

Wel een beetje jammerlijk dat ik mijn sleutels ben kwijt geraakt daar en 's ochtends vroeg buiten gesloten was van mijn eigen huis  :cheersad:.
Er bleef een vriendin logeren en wwe hebben samen zo'n 2,5 uur op de stoep door gebracht voor mijn huis al twee povere weesjes.  :'(
was u diegene met die dreads & t meisje met zwart haar, kheb ff zitten luistervinken in een conversatie  :shhh:

en billie, merci voor de waas  :mrgreen:

Hendrok

  • Guest
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #205 on: November 01, 2009, 02:09:20 PM »
maar wel dom om je sleutels te verliezen natuurlijk :P
nobody's perfect  :snooty:  :razz: :mrgreen:

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #206 on: November 01, 2009, 02:09:57 PM »
zwaar goe gegaan hier!

superlocatie in feite was er nog nooit geweest, echt nice die tent
en de schietgang is ook wel cool maar qua sfeer maar qua geluid trok da toch op nie zoveel imho

toegekomen tijdens ebola, was wel goeien dubstep maar ik heb al betere sets gehoord van hem, 'k vond het een beetje saai. Meer nintendo dubstep / breakstep / breakcore verwacht ma bon
enduser had k nog nooit live gezien, man wel ff verschoten en goe gegaan   :yeah:
bogdan uiteraard lekker zoals we gewoon zijn. Zijn set is toch elke keer weer handjes in de lucht en feesten met een smile op mijn bakkes  :mrgreen: en een paar (law-?) pipos die daar beginnen moshen  :lol:
x&trick: idd verschoten van de acidcore!  :surprised: was echt vet en onverwacht :clap:
dan ff gaan afkoelen en nr igneon & homeboy gaan zien, ook wel vet zo semi-live met homeboy die aant scratchen was, vette hardcore/darkstep shizzle
suburbass vond ik dan weer wa tegenvallen, beetje te tekstyle nr mijn goesting, na hardcore/breaks te horen kan ik daar lijk minder van genieten
nog stukje mr orange gezien (hard!) en dan ff geplooid, bad monkey en strog gemist  :doh:
ma echt supergoe geamuseerd  :up:

en ja die bouncers, 't waren eikels maar ik negeer die standaard, onnoodzakelijk kwaad da je meestal beter nie pissig maakt
@skepsis, sucks for you man da zijn echt geen doeningen e, iemand boeken en dan maar 15 min laten spelen... maja de org kon er ook nie aan doen wellicht... :think:
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Hendrok

  • Guest
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #207 on: November 01, 2009, 02:12:12 PM »
en een paar (law-?) pipos die daar beginnen moshen  :lol:
die gast komt bijna nie buiten hé... is wel begrijpelijk  :)

Offline skepsis aka baart

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1290
  • Karma: +2/-2
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #208 on: November 01, 2009, 02:15:03 PM »
@skepsis, sucks for you man da zijn echt geen doeningen e, iemand boeken en dan maar 15 min laten spelen... maja de org kon er ook nie aan doen wellicht... :think:
Organisatie kon er helemaal niets aan doenn nee.. Had Monkey langer laten spelen omdat de organisatie graag tot 8 uur door ging, en publiek had er volgens mij ook nog een tijd zin in.

Van het ene moment op het andere komt er één van die mannen mij zeggen dat de muziek stante pede uit moest..  Na enige volharding 'toch' nog 5 minuten kunnen rekken.
Want oefening Baart kunst.

GOOD MUSIC
I DANCE
NO GOOD MUSIC
I NOT DANCE
dan gaat de titel van womanizer sowieso naar skepsis aka baart :P

www.myspace.com/baartbe

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #209 on: November 01, 2009, 02:18:55 PM »
mja volgende keer beter e man  ;)
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal