collapse

* Recent posts

Author Topic: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp  (Read 23097 times)

Offline lindn

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 150
  • Karma: +3/-3
    • Cordyceps
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #180 on: October 31, 2009, 02:33:46 PM »
zat tijdens eerste shift aan de inkom. een van die security kerels kwam naar ons toe. "ei, wa mag hier allemaal nie binnen? oostblokkers enzo?" haha wtf
vond het echt een zalig feestje.

Offline nutrixia

  • -=GOA=-
  • CELL Crew
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2187
  • Karma: +19/-19
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #181 on: October 31, 2009, 02:39:42 PM »
kzal het al op voorhand zeggen: foxn heeft gelijk ;)
Max 666; characters remaining: 632

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #182 on: October 31, 2009, 02:52:13 PM »
Hmmmm de securite was wel ECHT ni te pruimen blijkbaar ... Mss is wa reacties van forum afdrukken en de spiegeltent ermee confronteren of wie da die ook uitzend ...alle kheb geen organisatorische ervaring mee zo een toestanden ma da is toch denk ik wa ik zou doen .... Van die Fasho opmerkingen enal, da ga wel ver imo
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline Starss

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 684
  • Karma: +8/-8
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #183 on: October 31, 2009, 04:00:54 PM »
twas mega vet! echt nen bom van e feest!!
zalige tent da, gaf een leuk effect me aal die spiegels  :mrgreen:







foxn, voe wa eb je nu weer gelijk??? lol
SMILE!

             It will make you happy...

Offline Psylence777

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2001
  • Karma: +6/-6
  • Battle Angel
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #184 on: October 31, 2009, 04:34:45 PM »
Die security nie teveel van aantrekken, negeren + proberen altijd vriendelijk te blijven laat die ma doen..
Hoogtepunte von ik enduser stukke van bogdan en igneon tegen dien ene de rest wast wa op en neer geloop.
Nice meeting drane (thx voort kadoke) wasabi en bushi
Rond kwart na 5 doorgegaan stikmurf.
die spiegeltent was echt een gezellig kot hopelijk meer feesjes daar.
The world around me drops away, replaced by worlds being created and destroyed by my imagination [777]

dustrickx

  • Guest
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #185 on: October 31, 2009, 04:52:34 PM »
big one

antwerp massive

Offline Gerardrave

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 918
  • Karma: +2/-2
  • Uw moeder!
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #186 on: October 31, 2009, 05:03:03 PM »
Ik heb me goed vermaakt. Toffe locatie. Karige security die maar bleef zeuren dat het een vrijgezellen party was en om half 8 's ochtends in het bushokje even kwam patsen dat ze verderop een sportschool hadden en hier ook nog filmmateriaal van lieten zien.

Wel een beetje jammerlijk dat ik mijn sleutels ben kwijt geraakt daar en 's ochtends vroeg buiten gesloten was van mijn eigen huis  :cheersad:.
Er bleef een vriendin logeren en wwe hebben samen zo'n 2,5 uur op de stoep door gebracht voor mijn huis al twee povere weesjes.  :'(
"Please excuse me for I currently have a terminal erection, and the only cure is midget-cunny."

Offline Riot!

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2510
  • Karma: +87/-88
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #187 on: October 31, 2009, 05:08:02 PM »
Goede locatie, goed geluid, goede acts (Bogdan en Enduser  :eek:) en dan Strog en Bad Monkey  :slayer:

Strontsecurity. Snap niet hoe mensen gefrustreerde marokkaantjes willen betalen om hun frustraties te mogen en kunnen uiten tegen anderen. Heb geen enkele van die apen een frank gegeven.. Ze konden ook ni van de meiskes blijven. Een bende degoutant uitschot, da ist.

Offline [FictioN:BreacH]

  • Panda Porking Power Ranger
  • Full Member
  • ***
  • Posts: 208
  • Karma: +1/-1
  • Dance me to your beauty with a burning violin
    • Mnemosyne9 Photography
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #188 on: October 31, 2009, 05:52:09 PM »
damn, twas al veels te lang geleden da'k nog is naar een feestje ben geweest, zelfs eerste keer wood in't stad gemist  :rolleyes: maar dees kon'k echt ni laten liggen, al was'k zoals gewoonlijk pokkemoe van de werkweek, dus eigenlijk vooral me't vele volk da'k al zolang ni mer gezien heb staan lullen dus ni vollenbak gegeven ma 't was fun nonetheless  :hippy: al ben'k op een bepaald moment in slaap gevallen aan een tafeltje in de tent. na bogdan was't echt nr beneden qua muziek. wer veel te veel rechttoe rechtaan 4/4 shite da'k ni al te lang af kan maja. stom da'k de timetable ni echt tegoe wist want daardoor wsl Strog en Bad Monkey ni gezien (of ni door gehad da zij aan't spelen waren, kan ook  :whistle:)

normaal gaan'k nergens meer binnen as er buitenwippers staan. laatst impulsief nr nijmegen gegaan met paar vrienden, was daar 15minuten en de volgende 15 UUR in de cell gezeten wegens het onnodige machtsvertoon en de daarop volgende demonstratie van overbodig en excessief agressief machtsmisbruik van die opgepompte apen  :mad: they called it in, my friends called it in, wie geloven die flikken? die geharde stronthopen ja! in nederland is er blijkbaar zero tolerance en nemen ze mensen direkt mee en pluizen ze't daarna wel uit ipv terplaatse even te polsen naar beide verhalen grrrr dag werk door mijn neus en dan nog es 30euro vo die fucking trein. natuurlijk geen veroordeling omda ze 'achteraf' wel inzagen dat die reetkevers hun boekje te buiten waren gegaan en zelf fout zaten in het handhaven van de 'huisregels'  :mad: en dan raden ze aan om mijn aanklacht tegen hun te droppen 'omdat er mss dan toch nog altijd iets van komt' omdat die voor ni veel terugschrikken om toch hun gelijk te krijgen. als da zo ga in da wereldje fuck it, dan ga'k echt nergens binnen waar er van die vleesklompen staan  :hand:

ma zoals gezegd, dees kon'k ni laten liggen  :hungry: en zelf nix last dervan gehad so... (mss ook omda een vriendin er twee van kende en me in't begin had voorgesteld...  :think: moe'k is meer proberen dien taktiek  :mrgreen:)

Offline Foxn

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1578
  • Karma: +35/-32
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #189 on: October 31, 2009, 06:02:49 PM »
twas idd een geslaagde feest.
toegekomen bij het begin van ebola. wel goede dubstep nrs!
enduser heeft mij ni echt kun bekoren.
Bogdan was de max, zoals gewoonlijk. jammer dak ni zo fel in form was.
X&trick was ook wel nog bommie. meer van die acid shizzle wi kenx  :hungry:
vertrokken halverwege Mr orange zijn set. tbegon wa lastig komen dan.
Zelf geen last gehad met de security ma wel veel mensen ambeteerd zien worden.
De waren daar nog anderen die zogezegd zeiden dat ze security waren. en maar zagen om uw dope te doen afgeven en als jet ni ging doen gingen ze de security halen omdat kennissen waren van hen.
Echt zukke klootzakn eignlik.
kzal het al op voorhand zeggen: foxn heeft gelijk ;)

 :mrgreen:

Offline Mr Bad Monkey

  • just a monkey
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1313
  • Karma: +58/-45
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #190 on: October 31, 2009, 06:08:52 PM »
mij hier danig goed geamuseerd...toegekomen tijdens bushi (en was weer even goed als altijd). Enduser en bogdan supersuperdik, beste sets van de avond voor mij. Zelf was ik wel content van mn set, een van mn betere imo...jammer dat er zoveel problemen met de security waren maar vond t zeker en vast een vet feest...

edit: nog even vergeten, maar aan de juffrouw die mij haar cola gaf terwijl ik speelde  :arrow: iemand uw cola geven waar ge vloei in hebt gedaan is NIET cool
« Last Edit: October 31, 2009, 06:14:28 PM by Mr Bad Monkey »
Next Monkey Live:

08.11.13 Bankizz @ Brussel
15.11.13 Subconnections @ Nijmegen (NL)
06.12.13 TBA @ Beverlo

http://soundcloud.com/mr-bad-monkey

Offline Psylence777

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2001
  • Karma: +6/-6
  • Battle Angel
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #191 on: October 31, 2009, 06:23:49 PM »
mij hier danig goed geamuseerd...toegekomen tijdens bushi (en was weer even goed als altijd). Enduser en bogdan supersuperdik, beste sets van de avond voor mij. Zelf was ik wel content van mn set, een van mn betere imo...jammer dat er zoveel problemen met de security waren maar vond t zeker en vast een vet feest...

edit: nog even vergeten, maar aan de juffrouw die mij haar cola gaf terwijl ik speelde  :arrow: iemand uw cola geven waar ge vloei in hebt gedaan is NIET cool

  :surprised: ze wou u geil krijgen en verder met u gaan mss
The world around me drops away, replaced by worlds being created and destroyed by my imagination [777]

Offline Mr.Orange

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 837
  • Karma: +13/-13
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #192 on: October 31, 2009, 06:26:50 PM »
haha vloei is ng cava , kheb het eens voorgehad in leuven met lsd , not funny als ge me den auto bent......anyway kut security ,kut platendraaier,kut naald , kut water da in uwe nek viel , kut houtenvloer die de platendraaiers deed skippen....ma al de rest was DIK in orde !!!!!!!
gelijk me bogdan HEEEL de tent stond op zen kop , super ambiance !!!!

Antwerp was on fire !!!

Offline dark_ikkeuh

  • Master of YU
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 11030
  • Karma: +141/-140
    • http://soundcloud.com/dafreeze
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #193 on: October 31, 2009, 06:33:10 PM »
mja security heb ik gewoon genegeerd,zag die ook af en toe gewoon naar mense gaan, die ff meenemen nr de rest van hun zooitje ff lachen, dan weer die gast laten gaan :rolleyes:
binnengekomen tijdens kaos engine! vette shit, was echt lekker hard
dan even wanbushi wa mij wa minder kon bekoren maar toch wel vet
dan ebola, echt vetten dubstep, int begin wel ff inkomen maar dan was echt nice
enduser, zo'n moddervet geluid dat dien gast heeft, wel wa langdraadig me momenten maar tgeluid maakte veel goe
bogdan, the man of den avond, goh zotte sfeer
dan nog ff x&trick was vette hardcore, dan ff naar strog gaan kijken, jammer dat dien geen raggacore speelde, khad daar wel op gehoopt
dan kloptjes en begonnen met den terugweg naar huis
en echt die spiegeltent is Bére!!

Offline Hardcore Smiles

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 479
  • Karma: +1/-1
Re: 30/10/'09 1 Year of Freaks @ Spiegeltent/Schietgang, Fort 8, Antwerp
« Reply #194 on: October 31, 2009, 08:04:25 PM »
Dat die buitewippers eikels waren dachtek wel al.

Mij ebbe ze gerust gelaten (vraag me ni hoe het komt dreads eraf zal wel al hebbe geholpen)

ene keer ebbe ze is iets na geroepen verstond ni wa

Voor de rest wel een vet feesje!

X&trick zijn set vonnek echt vet ebola vetten dubstep maja tblijft dubstep had toch wel op wa breakcore gehoopt bogdan vet! en enduser eeft me ook aangenaam verast

vo derest monkey en bushi gehoord!

en keb er spijt van dak die anoying ringtone ni op voorhand eb opgezocht khad em graag gezien ask hoorde wa die draaide
07-05 B-day Bashment @ Blauwe Kater: Uplift, Sc@r, Toxica, N-flow, MrBadmonkey, Wan Bushi, Stykz vs Speedwagon
22-05 Hardcore Smiles VS King Of The Jungle @ MOD: Luna-C, The Panacea, Twhinhooker & Paulie Wallnuts, Bexxie and Residentz

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal