Oɴᴇɪʀɪᴄʜ - Fᴀʟʟ ᴀʟʙᴜᴍ sᴛᴜᴜʀ ᴇᴇɴ ʙᴇʀɪᴄʜᴛᴊᴇ ɴᴀᴀʀ Bʀᴀᴍʙᴏ ᴀʟs ᴊᴇ ᴇᴇɴ ᴋᴏᴘɪᴇᴛᴊᴇ ᴡɪʟ!
Heb je al tetten gezien?
software = freehardware = duur
Toch heeft pain wel een punt... als ge wilt kunt ge gratis, en dan bedoel ik niet met warez, muziek maken...Er bestaan freeware DAW's en er zijn genoeg free, en degelijke, VSTi's ook.Maar ik snap de hardware puristen ook wel hoor... Aan knoppen draaien is nog steeds stukken cooler dan een parameter veranderen met uw muis En de sound is ook wel voller van de meeste hardware.Maar toch... niets voor mij... 'k zou in 1 2 3 een verslaving hebben en al mijn geld verdoen aan een overdaad van flangers, delays, reverbs en chorussen straatje zonder eindeGeef mij maar software maar stiekem droom ik ook wel een beetje van hardware...
Een goei microfoon, wacko voorwerpen, uw stem en beetje creativiteit helpen u wsl verder als een heel dikke hardware synth.
Quote from: Dr.Drane on July 15, 2009, 03:55:15 PMEen goei microfoon, wacko voorwerpen, uw stem en beetje creativiteit helpen u wsl verder als een heel dikke hardware synth.héhé moet nog steeds mijn darkambient track afmaken met mijn "rooster uit den oven die ik over een marmeren blad heb gesleept" samples
En de sound is ook wel voller van de meeste hardware.
Quote from: brambo on July 15, 2009, 03:44:46 PMEn de sound is ook wel voller van de meeste hardware.noob question :Kunde dan horen aan een bepaalde plaat of ze met hard of software gemaakt is?