Oɴᴇɪʀɪᴄʜ - Fᴀʟʟ ᴀʟʙᴜᴍ sᴛᴜᴜʀ ᴇᴇɴ ʙᴇʀɪᴄʜᴛᴊᴇ ɴᴀᴀʀ Bʀᴀᴍʙᴏ ᴀʟs ᴊᴇ ᴇᴇɴ ᴋᴏᴘɪᴇᴛᴊᴇ ᴡɪʟ!
dus 2 geluidskaarten met middi ??
Quote from: brambo on July 14, 2009, 04:54:21 PMAls er iemand een oplossing weet, ik ben ook benieuwd Hardware kopen
Als er iemand een oplossing weet, ik ben ook benieuwd
Heb je al tetten gezien?
Der zijn ook drivers geschreven voor MidiOverLan en Midi via firewire (moeste latency problemen hebbe)
Lan en Firewire zijn populair en der zijn echt veel verschillende freeware tools vo gemaakt ma kheb het zelf nog wel nie geprobeerd.
nutteloze discussie die eigenlijk niet van toepassing is in deze topic maar toch eens mee discussieren moest ik alles kopen dat ik nu gebruik ben ik een fortuin kwijt... nu koop ik een laptop en een software pakket en heb ik van ieder element zoveel kopieën als mijn processor aan kan. geef mij maar software
tuurlijk moetten alle 2 de geluidskaarten midi hebben ! vraag het anders hier keer : http://www.synthforum.nl/forums/forumdisplay.php?f=17/(de handleiding kan ook heel handig zijn)
Quote from: sevenum_six on July 14, 2009, 05:03:51 PMdus 2 geluidskaarten met middi ??http://forum.ableton.com/viewtopic.php?p=643768&sid=933a90ea455d2e17b6b985fc7e1debf6Lan en Firewire zijn populair en der zijn echt veel verschillende freeware tools vo gemaakt ma kheb het zelf nog wel nie geprobeerd.
Quote from: Mango on July 14, 2009, 04:59:29 PMDer zijn ook drivers geschreven voor MidiOverLan en Midi via firewire (moeste latency problemen hebbe)MidiOverLan heb ik toch geen goede ervaringen mee. Evenals teleport, tenzij hooguit voor audio over netwerk te krijgen maar dan nog is het traag.Quote from: sevenum_six on July 14, 2009, 05:03:51 PMdus 2 geluidskaarten met middi ??2 computers met een midi aansluitingmag ook ne externe midi controller zijn dus (ne midisport ofzo)Quote from: Mango on July 14, 2009, 05:14:38 PMLan en Firewire zijn populair en der zijn echt veel verschillende freeware tools vo gemaakt ma kheb het zelf nog wel nie geprobeerd.Hoe komt ge daar bij dat lan en FW populairder zijn als midi sync? (vind het interessante materie, ben zelf paar maand geleden intensief bezig geweest met allerhanderhande manieren van syncen uit te zoeken)FW lijkt me wel een goei oplossing...nooit van gehoord maar wil ik es uitproberen. Es googlen.Post Merge: July 15, 2009, 02:47:53 PMQuote from: brambo on July 15, 2009, 02:45:20 PMnutteloze discussie die eigenlijk niet van toepassing is in deze topic maar toch eens mee discussieren moest ik alles kopen dat ik nu gebruik ben ik een fortuin kwijt... nu koop ik een laptop en een software pakket en heb ik van ieder element zoveel kopieën als mijn processor aan kan. geef mij maar software +1Lang leve software!