collapse

* Recent posts

Author Topic: 11/07/09 EXIT23soundsystem vs Circus Wondertol (Nl) @ Lambert squat , Drongen  (Read 8144 times)

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
 :cheer:  :slayer:

report vanavond!
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W


Offline dopehead

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 89
  • Karma: +0/-0
Zalige squat, zalige feeste, en zalige mensen...
Big up MVF
Lucy in the Sky with Diamonds...

Offline View the mind

  • Waédaierallemale?
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1118
  • Karma: +74/-64
  • DcTeK BassParTouZ KweetNieWaTT DestroyedRecZ
    • Ketnies
voor pull zulle we morge s informeren maar kvreesn dervoor want npull is vlug meegenomen

op nr de volgnde!!!
:'( Twas zo ne schonen...

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
OK!!

Super vet feest als je het mij vraagt :)
alles verliep naar wens, ons nieuw geluid getest, klonk goed , geluid van CW ook super nice ... Twas wel ne schone muur  :mrgreen:
Toch wel wat Hollanders en zelfs Fransmannen weer, leuk om te zien ...
Opper vette lokatie, mooi werk van de mvf krakers ...
Dikke soundz gehoord van iedreen, zelf 2u  live gespeelt met wasabi, en echt goed geamusseerd !!!  :twisted:  leuk liveset ook van CW en dikke mixen van onze rp23 ;)
Ook in de chilllout enkel vette muziek gehoord, topt et moment dat het niet meer zo chill was, maar dat viel ook wel nog mee... :lol:
Rond de middag beginnen afbouwen, twas mooi geweest
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline Wasabi

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 803
  • Karma: +3/-3
Omai wat een mooi pand, echt nice.

Aangekomen toen er ne vette live van CW bezig was. Daarna maar is naar den chill-out gaan zien aangezien ze mij gevraagd hadden daar wa 70's op te zwieren. Den DJ die aan't draaien was, was keiblij dak hem kwam vervangen omdat em al veel te lang bezig was naar zijn goesting.
Na 3 plaatjes opgelegd te hebben ofzo komt er ineens een meisje achter de DJ-booth die zo ineens zegt, JA ik kom wa hardcore op leggen hé. Ik dacht da ze een grapje maakte en reageerde zo van HAHA. Maar ze meende het blijkbaar want ze pakte men volgende plaat die klaarlag van de platenspeler toen ik me ne kerel stond te praten die er woonde. 'k Vond jammer want was nog maar net begonnen maar had geen zin om er moeilijk over te doen als de mensen geen 70's willen horen ga ik mij ook ni bezig houden me het op te leggen. Vond de manier waarop gewoon nogal boertig. Anyway dan maar gaan slapen.

Dan de volgende ochtend LIVE me Samoth. Echt ne lange set van 2,5 uur ofzo. Eerste stuk was langs mijne kant puur jammen en allemaal op de moment zelf gemaakt. best wel goe gespeeld, ik stak er goe in. Ook merci aan de mensen die safkes hebben gerold voor mij en mij jointjes kwamen aanbieden!!! 't Was wel een lachen feestje. BIG UP CW & E23.
« Last Edit: July 14, 2009, 03:59:21 PM by Wasabi »

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9



Na 3 plaatjes opgelegd te hebben ofzo komt er ineens een meisje achter de DJ-booth die zo ineens zegt, JA ik kom wa hardcore op leggen hé. Ik dacht da ze een grapje maakte en reageerde zo van HAHA. Maar ze meende het blijkbaar want ze pakte men volgende plaat die klaarlag van de platenspeler toen ik me ne kerel stond te praten die er woonde.


HAHAHA  :doh:

Enkele sfeerbeelden ;) :




















-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline Trash

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1258
  • Karma: +3/-3
  • MeowW ^^
twas echt massas bomme vint, en smietn, moa smietn fuk zeg tene achtert andere, moja, misschien omdaw lik al zo scheef woarn :)
tis echt e zalig pand
mo vele gezeteld zeg haha tzin goei sjetels wi!!!!!

en den after was hilarisch :rofl:
en de after-after was tog wel massas goed wi  :lol: :twisted:

(vertaling: alles was geweldig, iedereen was scheef, goeie zetels, goeie afters)

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12847
  • Karma: +188/-186
Na 3 plaatjes opgelegd te hebben ofzo komt er ineens een meisje achter de DJ-booth die zo ineens zegt, JA ik kom wa hardcore op leggen hé. Ik dacht da ze een grapje maakte en reageerde zo van HAHA. Maar ze meende het blijkbaar want ze pakte men volgende plaat die klaarlag van de platenspeler toen ik me ne kerel stond te praten die er woonde. 'k Vond jammer want was nog maar net begonnen maar had geen zin om er moeilijk over te doen als de mensen geen 70's willen horen ga ik mij ook ni bezig houden me het op te leggen. Vond de manier waarop gewoon nogal boertig.
1 + 1 = surprise  :whistle: ;)

Offline wuste

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 329
  • Karma: +0/-3
    • knw  promo songs
ah  goe  om  wete
 :think:
kweetniewatt soundsystem
destructive nuclear army
the underground district
cancelled
U-235

KNW  =  kinderen niet welkom!!!!!!!!!!

LAAT JE NIET TEMMEN DOOR MEMMEN!!!!!

Offline Wasabi

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 803
  • Karma: +3/-3
Maar euh. Voor de duidelijkheid. Ik neem ze niks kwalijk en ze heeft haar excuses al aangeboden en al. Dus alle respect aan Surprise!!! En 't was 't volk da geen 70's wou horen EN haar kwam vragen voor hardcore op te zetten. Dus wast beter zo want plaatjes opleggen waar mensen toch ni van genieten is't ook ni hé.


Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Dus wast beter zo want plaatjes opleggen waar mensen toch ni van genieten is't ook ni hé.

bwah tis daar echt lang seventies en dub geweest, al voor gy binnekwam ze, kdenk dater zeker ook van genote is geweest ... Twas aletwee goe, hoewel ek wel voorstander ben van chill muziek in de chillout :)
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline wuste

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 329
  • Karma: +0/-3
    • knw  promo songs
zo  ist altijdwat  he
kweetniewatt soundsystem
destructive nuclear army
the underground district
cancelled
U-235

KNW  =  kinderen niet welkom!!!!!!!!!!

LAAT JE NIET TEMMEN DOOR MEMMEN!!!!!

Offline 1nf1nity

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1401
  • Karma: +61/-61
  • Madness
    • Smoelboek
ik draai wat werd gevraagd, core dus,...
en er was zeker geen tegespraak
|8|KweetnieWATT Soundsystem|8|
http://ezbpicturology.wordpress.com/
1NF1NITY

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal