collapse

* Recent posts

Author Topic: 19/06/09 Trancedelica @ The Rector/The Frontline, Gent  (Read 4154 times)

Offline Riot!

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2510
  • Karma: +87/-88
Re: 19/06/09 Trancedelica @ The Rector/The Frontline, Gent
« Reply #30 on: June 20, 2009, 02:39:03 PM »
 :rofl:

bouncers die een elfje in elkaar rammen.
Met we moet ik nu eigenlijk medelijden hebben?

 :rolleyes:

Offline nutrixia

  • -=GOA=-
  • CELL Crew
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2187
  • Karma: +19/-19
Re: 19/06/09 Trancedelica @ The Rector/The Frontline, Gent
« Reply #31 on: June 20, 2009, 02:41:18 PM »
kom riot!
das nu wel ne achterlijke reply wi van je...
Max 666; characters remaining: 632

Offline tom

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 54
  • Karma: +0/-0
Re: 19/06/09 Trancedelica @ The Rector/The Frontline, Gent
« Reply #32 on: June 20, 2009, 03:30:09 PM »
Twas nie echt een elfje. Heb het allemaal zien gebeuren en volgens mij zat het ongeveer als volgt in elkaar: peet gaat naar binnen met halve liter, buitenwippers pakken halve liter af en gieten die buiten uit, peet kon daar niet mee lachen. Efkes fel staan doen tegen die buitenwippers, beetje naar elkaar heen en weer staan schelden (ik zag het van ver aankomen dat da ging escaleren want dien buitenwipper zat al gans den tijd zijn vuisten te ballen), dacht echt 'allez peet zwijgt nu toch gewoon tegen die bouncers :doh:'. En dan ja, met 2 of 3 buitenwippers op die gast gevlogen, ge zag hem zo vliegen. En toen hij al efkes gans k.o. op de grond lag, bleven ze der maar op schoppen. Was echt wel een grellig zicht. Gast was er wa nie goe van, gans zijn gezicht opgezwollen bont en blauw. Mottig.

Offline sjill!

  • burps
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1523
  • Karma: +89/-89
    • http://soundcloud.com/ignite303
Re: 19/06/09 Trancedelica @ The Rector/The Frontline, Gent
« Reply #33 on: June 20, 2009, 04:02:51 PM »
mijn lief had da gezien.. dien uitbater (?) van de rector, dikke me zn haar in e staartje is nog afgekomen terwijl die kerel op de grond lag en heeft em ne trap op zijne kop gegeven...

twas er heel over schijnt, ze hebbe dan de flikken gebeld, buitenwippers zijn gaan lopen en dien vent van de rector is opgepakt

redelijk ziekelijk als ge me 3 man iem in mekaar klopt voor zoiet en als de persoon in kwestie al tegen de grond ligt om dan nog op zn gezicht te trappen.. goe bezig
-never underestimate the power of stupid people in large groups-

Offline maso

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 1425
  • Karma: +61/-45
  • Deal With It B)
    • Offizielle YouTube Kanal
Re: 19/06/09 Trancedelica @ The Rector/The Frontline, Gent
« Reply #34 on: June 20, 2009, 04:06:36 PM »
kheb mij anders wel goed geamuseerd, vooral beneden int steegske gebleven

en die bouncers waren vrij chill, tegen mij toch alleszins  :mrgreen:
beetje zagen of iedereen bandje had ma blijkbaar was da hek vant steegske ff opengeweest ofzo, zeiden die pés toch, soit, kheb daar geen problemen mee.

soit, kvond wel plezant, nekeer iets anders  :hippy:

edit: ah daarmee da de flikken daar opeens waren, soit ja  :cheersad:

Offline Kevn

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 489
  • Karma: +0/-0
Re: 19/06/09 Trancedelica @ The Rector/The Frontline, Gent
« Reply #35 on: June 20, 2009, 04:50:38 PM »
euh ken da aal ni meegmaakt die flikn
boven alesinds geen last gehad van buitensmijters :D

Offline frenzal

  • Newbie
  • *
  • Posts: 8
  • Karma: +0/-0
Re: 19/06/09 Trancedelica @ The Rector/The Frontline, Gent
« Reply #36 on: June 20, 2009, 04:59:08 PM »
mijn lief had da gezien.. dien uitbater (?) van de rector, dikke me zn haar in e staartje is nog afgekomen terwijl die kerel op de grond lag en heeft em ne trap op zijne kop gegeven...

twas er heel over schijnt, ze hebbe dan de flikken gebeld, buitenwippers zijn gaan lopen en dien vent van de rector is opgepakt

redelijk ziekelijk als ge me 3 man iem in mekaar klopt voor zoiet en als de persoon in kwestie al tegen de grond ligt om dan nog op zn gezicht te trappen.. goe bezig

alee zag er altijd zo een sympatieke uit omdat em mij aan hurley van lost doe denken :) feesje was voor de rest wel in orde

Offline Riot!

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2510
  • Karma: +87/-88
Re: 19/06/09 Trancedelica @ The Rector/The Frontline, Gent
« Reply #37 on: June 20, 2009, 05:16:23 PM »
kom riot!
das nu wel ne achterlijke reply wi van je...

ik zeg juust dat triestig is...

MdBXL

  • Guest
Re: 19/06/09 Trancedelica @ The Rector/The Frontline, Gent
« Reply #38 on: June 20, 2009, 05:34:33 PM »
mijn lief had da gezien.. dien uitbater (?) van de rector, dikke me zn haar in e staartje is nog afgekomen terwijl die kerel op de grond lag en heeft em ne trap op zijne kop gegeven...

twas er heel over schijnt, ze hebbe dan de flikken gebeld, buitenwippers zijn gaan lopen en dien vent van de rector is opgepakt

redelijk ziekelijk als ge me 3 man iem in mekaar klopt voor zoiet en als de persoon in kwestie al tegen de grond ligt om dan nog op zn gezicht te trappen.. goe bezig

alee zag er altijd zo een sympatieke uit omdat em mij aan hurley van lost doe denken :) feesje was voor de rest wel in orde

is da diene da me rave alert altijd int gangske daar staat om te zien da ge ni me booze vant steegske binnenkomt?

Offline nutrixia

  • -=GOA=-
  • CELL Crew
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2187
  • Karma: +19/-19
Re: 19/06/09 Trancedelica @ The Rector/The Frontline, Gent
« Reply #39 on: June 20, 2009, 05:38:47 PM »

ik zeg juust dat triestig is...

dan heb ik niks gezegd :)


is da diene da me rave alert altijd int gangske daar staat om te zien da ge ni me booze vant steegske binnenkomt?

jup..
Max 666; characters remaining: 632

Offline NONSTOPFREAKINOUT_

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 178
  • Karma: +0/-0
  • Vivere senza rimpianti...
Re: 19/06/09 Trancedelica @ The Rector/The Frontline, Gent
« Reply #40 on: June 20, 2009, 06:15:01 PM »
mijn lief had da gezien.. dien uitbater (?) van de rector, dikke me zn haar in e staartje is nog afgekomen terwijl die kerel op de grond lag en heeft em ne trap op zijne kop gegeven...

twas er heel over schijnt, ze hebbe dan de flikken gebeld, buitenwippers zijn gaan lopen en dien vent van de rector is opgepakt

redelijk ziekelijk als ge me 3 man iem in mekaar klopt voor zoiet en als de persoon in kwestie al tegen de grond ligt om dan nog op zn gezicht te trappen.. goe bezig

DA WAS GWN ZOTT!!!
Keb da gzien zeg!!kwam juist van buitn&kwou bonnetjes kopen
opns duwen zo doa zo een gast terug na binnen(ingang gwn) en ze bginn doa keiard te slaan enaal dr op,,me vriendin&ik ja heel in da hoekje gstaan omdaw r andrs tussen gingn valn gwn omdaz zo duwden,,echt kwam r byna misselyk van,,kon da ni aan vo da te zien wi!Da was r gwn ZWAAAAAAAAR OVER!!!OCHARME DIE KEREL echt!!
When simple elements suddenly
have become complex systems
turns my whole world upside down!

Offline radje

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 53
  • Karma: +0/-0
Re: 19/06/09 Trancedelica @ The Rector/The Frontline, Gent
« Reply #41 on: June 21, 2009, 10:43:18 AM »
ik wil bevestiging van een dj die speelde in de hardtek/acid zaal tussen 3 en half 5. Het was live, afaik, tenzij het nen laptopdj was. Either way wil ik ofwel een tracklist ofwel een link naar livesets.

hij leek wat op vleminckx van Kv Mechelen  :mrgreen:

ik heb mij trouwens wel zalig goed geamuseerd feitelijk behalve het incident, drank  :slayer:
« Last Edit: June 21, 2009, 10:44:49 AM by radje »

Offline xof

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 645
  • Karma: +31/-44
Re: 19/06/09 Trancedelica @ The Rector/The Frontline, Gent
« Reply #42 on: June 21, 2009, 12:18:22 PM »
toegekomen toen da net gebeurd was.. flikken en ziekenwagen stonden daar, die gast met zijn gezicht onder 't bloed. mottige toestanden.
nog efkes gebleven, maar kon mij nimeer amuseren, dus het rap afgtetrapt :(
Our goal for the future is total unemployment, so we can play!

Offline radje

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 53
  • Karma: +0/-0
Re: 19/06/09 Trancedelica @ The Rector/The Frontline, Gent
« Reply #43 on: June 21, 2009, 03:53:33 PM »
ik wil bevestiging van een dj die speelde in de hardtek/acid zaal tussen 3 en half 5. Het was live, afaik, tenzij het nen laptopdj was. Either way wil ik ofwel een tracklist ofwel een link naar livesets.

hij leek wat op vleminckx van Kv Mechelen  :mrgreen:

ik heb mij trouwens wel zalig goed geamuseerd feitelijk behalve het incident, drank  :slayer:

Het is Guy Strange (live) blijkbaar.

Offline k-man

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 215
  • Karma: +4/-4
Re: 19/06/09 Trancedelica @ The Rector/The Frontline, Gent
« Reply #44 on: June 21, 2009, 04:58:43 PM »
beetje zagen of iedereen bandje had ma blijkbaar was da hek vant steegske ff opengeweest ofzo,

hihihihih krakers vo iets é jaaaaa  :mrgreen:

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal