collapse

* Recent posts

Author Topic: 20,21,22/08/09 PUKKELPOP 2009 @Kiewit, Hasselt  (Read 6410 times)

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12847
  • Karma: +188/-186
Re: 20,21,22/08/09 PUKKELPOP 2009 @Kiewit, Hasselt
« Reply #60 on: August 23, 2009, 07:51:49 PM »
Bandje doorgeknipt door drie stille.
oei wa hadde uitgestoken? ;)
En kondet nt terug aaneenplakken?  :mrgreen:

Offline Psylence777

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2001
  • Karma: +6/-6
  • Battle Angel
Re: 20,21,22/08/09 PUKKELPOP 2009 @Kiewit, Hasselt
« Reply #61 on: August 23, 2009, 10:37:12 PM »
Teveel volk, veels te warm, veel te veel ambetante security, schandalige prijze, nix gezien van water uitdelen...
Binnesmokkele ging dan wel weer goed en de camping toestande zijn soms zo overzalig

Wa is me bijgebleven: Opeth zalige afwisselende metal
squarepusher lekker afwisselend en hard bij momente
Crooked vultures ondankes veel te vol toch genote vd set
Absynthe minded  :love:
Eagles of death metal, had het volkl heel goed mee nice sfeerke toen
Rusko, nie binnengeraakt wegens te vol ma stuk gehoord en da was goed
Luciano amai zalig minimal en daarna Dave Clarke  :hungry:
Bring me the horizan was death metal geweld nie slecht
Snow patrol had me ook nog verbaasd en Deus hmm l
Moderat me wa experimenteler gedoe ook lang nie slecht
Rolo Tomassie nooit van gehoord ma amai hardcore punk metal met een ferme zangeres  :slayer:

Nu eindelijk slapen.

The world around me drops away, replaced by worlds being created and destroyed by my imagination [777]

Offline houbara

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 75
  • Karma: +0/-0
Re: 20,21,22/08/09 PUKKELPOP 2009 @Kiewit, Hasselt
« Reply #62 on: August 24, 2009, 04:36:54 PM »
Amai ik heb precies chance gehad als ik da hier allemaal lees want zo goed als niks van miserie gehad. Van 3 dagen gene second niet onder alcohol (pxl zn ricard mee kunnen binnensmokkelen ook)of andere invloed geweest en super veel leute gehad met pxl. Heel zwaar onder de indruk van Kraftwerk, da was nie gewoon muziek, da was door die visuals een soort totaalconcept waar ik toch even heel ondersteboven van was. Ben er eigenlijk nog redelijk van ondersteboven. Bij Rusko konden we niet binnen, 5 minuten aan de uitgang staan kijken en dan gezamelijk naar binnengestormd en de belachelijke trut van de security keer op haar plek gezet toen ze mij weer naar buiten wou sleuren. Rusko was goed zonder meer vond ik. Dien dubstep met Skream en Benga was heel vette feeste. Ik weet nie meer wa dag stonden we ten twaalven snoens al zat aant worden te raven bij Rave our souls, support the local scene en al direct dikke ambiance :yeah:. Eersten avond super goed optreden van Faith no more gezien. Squarepusher al beter gezien, bvb in AB, vooral ietske teveel met dien drummer nu, maar ja, nog altijd geestig natuurlijk. Moderat vond ik ook heel vet maar ik was op da moment wel redelijk uit den haak dus da is een verre van nuchter oordeel. Veel te weinig rock gezien maar ja tis keuzes maken. Absynth Minded van ver klonk wel heel ok. Puppetmastaz eerste keer dak da gezien heb, was wel grappig. Voor de grap keer 50 cent gecheckt en P.I.M.P. zitten meezingen, we waren gelijk zat denk ik :eh:. Hoe slecht je 50 cent ook zou verwachten, tis in 't echt nog stukken slechter geloof mij.

Ik heb gelijk echt nie veel last gehad van te veel volk, nergens lang moeten aanschuiven voor drank, eten, bons enz. We zaten ook op de super rustige camping B. en daar ook geen wachtrijen voor de dranktent en de wc's.

M.a.w, ik heb me super geamuseerd, dat het duur is en het merendeel van het volk jong en niet zo scheef gelijk op Dour weet ge op voorhand en moet ge der bijpakken. Misschien niet iets om alle jaren al mijn geld aan te hangen maar het gaat wel nie de laatste keer zijn dak geweest ben (2 of 3 jaar geleden dak nog geweest was en ervoor wast echt heel lang geleden).

Offline HumanError

  • K0REFLAKES
  • Newbie
  • *
  • Posts: 46
  • Karma: +1/-1
Re: 20,21,22/08/09 PUKKELPOP 2009 @Kiewit, Hasselt
« Reply #63 on: August 24, 2009, 09:50:51 PM »
ik heb het ook wel supergoed gehad op pukkelpop!
ben enkel donderdag geweest. we waren toegekomen rond 13h en tijdes het aanschuiven voort bandje al den eerste zien neergaan van de warmte.. twas wel overdreven warm!
hele dag beetje rondgewandeld, eerste da we hebbe gezien was zebrahead, kdacht da da die mannen waren uit belgië die al een tijdje meedraaien. blijkbaar waren het jonge amerikanen, verklaarde al da emovolk mss een beetje.. :biggrin: ma rap weggelopen ook!
vaak nr boilerroom gelopen, die was nog wel lachen..

pas vanaf 17h zou den dag beginne met dinge die we wouden zien!
dizzee rascal, was wel oké, behalve die 16jarige grietjes da u heel tijd zitten te ambetere als ge wilt passeren.. ouwe shit van dizzee rascal is wel nice, wel fameus verschote toen dak ontdekte da da bonkers-schijfke eigelijk van hem is..
de keet ging wel los in elk geval.. :P

ffkes la roux gecheckt, meisje heeft wel een enorm schoon stem, muziek nizo mn ding
dan om 19.50 begon DEFTONES! man wa een optreden, ge zag die zanger echt glundere van geluk! echt compleet losgegaan! mede dankzij hun oudere schijfkes! zanger heeft ook 1liedje recht voor mn neus staan zingen/schreeuwen; mijn filmke komt nog online! optreden was echt te zot voor woorden, voor mij toch :biggrin:
en tegen het einde van hun set begon het trouwens superhard te regenen! ffkes onweertje gehad, ma gaf nog wel cool effect :P alles wa ik aan/meehad was kletsnat..
(suckte wel op de terugweg naar huis..)
hun optreden staat helemaal op youtube! :hungry:

daarna the offspring, waarom ik ook naar pukkelpop ging, maar da optreden was iets minder eerlijk gezegd. tegenvaller da ze die schijfkes gelijk 'pretty fly' en da get a job liedje..
1goei sneller nummerke gehoord en goei klassiekers, en zelfs een pianoliedje hm..
dan cavalera conspiracy gezien, stevige metal, massas grote circlepit :biggrin:
lekkere snelle stukskes da die mannen spelen!
daarna dnb in de boiler om uit te bollen..

vond enorm geslaagd, behalve vantijd last gehad van kerels da geen greintje respect hadden. :nono:
in elk geval toch ne goeie festivaldag gehad met massas goei herrinneringen waark nog lang op kan teren.. :slayer:

« Last Edit: August 24, 2009, 10:00:14 PM by HumanError »

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal