collapse

* Recent posts

Author Topic: 31/07-03/08/09 Teknival Polen @ ??  (Read 21840 times)

Offline attekt

  • Tekno warrior
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 663
  • Karma: +1/-1
  • DcTekSoundsystem
Re: 31/07-03/08/09 Teknival Polen @ ??
« Reply #165 on: August 05, 2009, 01:59:18 AM »
Mij echt voor zot geamuseerd. Vooraleer dawe naar polen zijn gegaan ff tussenstop in berlijn gedaan, schone stad alleszins. Eenmaal daar aangekomen echt de ideale combinatie tussen nen teknival en een vakantie gehad. Twas niet zo groot en hard als in frankrijk maar de sfeer was duust keer wijzer. Da meer heeft het topmoment van teknival voor mij bezorgd: met een flasse vodka, nen j en twee maten daar zo wa ronddobberen zonder nen zorg in de wereld. Zot nice sounds gezien en lekkere sets gehoord. Ideale afsluiter van ons vakantie was praag.
Ideale vakantie, hopelijk volgend jaar opnieuw. :biggrin:

Offline sevenum_six

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1409
  • Karma: +15/-15
  • DCTEK SOUND6TEM/UNDERGROUND D./TOMEEN/TRANSELUCID
Re: 31/07-03/08/09 Teknival Polen @ ??
« Reply #166 on: August 05, 2009, 02:12:22 AM »
haha dobberen in polen :rofl: we gaan nen boek moete schrijven :rofl:
en manne van 013 heeft iemand korg lader gevonde??(vo kaoss padd)
ik e nen jack na mp3 teveel mee

Offline Dr.Drane

  • Superadministrator
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3370
  • Karma: +28/-28
  • wie niet weg is is gezien
    • Appletree
Re: 31/07-03/08/09 Teknival Polen @ ??
« Reply #167 on: August 05, 2009, 09:37:47 AM »
deze morgend dunja, wim en mja die met dien moeilijke naam op't station afgezwierd en nu weer op't werk geraakt...nog veel slaap in te halen na zo'n weekend en die 2 lang ritten...

MAAR, twas uiteraard mega vet. Mijn eerste teknival zal verre van de laatste zijn.
Veel en veel verschillende goede muziek, veel en tof volk leren kennen, perfect weer en super locatie, en last but not least een knap wijf wat mij panneke ket gebakken heeft  :love: :love: :love:

Enige negatieve (tss " ") was dat er nergens lineups of timetables hingen...is nie handig als ge nie weet wie der zoal allemaal bij de soundsystems zit... (en kan wel snappen dat er uren op plakken nie te doen is maar namen evt toch)

Allee, kga maar es proberen te werken...
~only dead fish follow the stream~
Check this out                                                                                                                                                                or do it yourself
<a href="http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Fdrane%2Fdrane-eat-that-drop" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Fdrane%2Fdrane-eat-that-drop</a>  <a href="http://swf.wonderfl.net/swf/usercode/b/b7/b7ec/b7ec8cd3801e3784dbbb4f5d2e68b15e9e384832.swf?t=1255508278166" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://swf.wonderfl.net/swf/usercode/b/b7/b7ec/b7ec8cd3801e3784dbbb4f5d2e68b15e9e384832.swf?t=1255508278166</a>

Offline SoLitH

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 76
  • Karma: +1/-0
Re: 31/07-03/08/09 Teknival Polen @ ??
« Reply #168 on: August 05, 2009, 07:06:18 PM »
amai men sjokodijze :) vorige week maandag besloten om toch een weekendje te gaan. Met wasabi en kryll, brewy etc. met wasabi zen auto... dan nog verlof kunnen nemen vrijdag en maandag.

De exit 23 hoop zou woensdag al vertrokken zijn, normaal met sound ook al mee maar christian bleek heel wat problemen te hebben met zen busje.

Dan ik toch maar met gaston gereden om de sound te vervoeren samen met christian. Moest enkel olie nog wel verversen en oliefilter vervangen. Christian ging dat alvast halen want ik moest nog werken donderdag...
Na men werk dan ineens vertrokken naar brussel, het geluid erin en alle spullen, olie ververst. Maar bleek die oliefilter toch iets te groot te zijn  :eek: toch nie de juste dus (art. nr klopte nogthans).

Dan maar besloten om er in duitsland een te zoeken en vertrokken. Uiteindelijk in hannover eentje gevonden (niet zo voor de handliggend met mijn motor).

Oliefilter erin gestoken maar ondertss was er nog een probleem dat enkel maar erger werd. Mijn motor begon namelijk harder en harder te schokkeren (in begin van de rit had hij dit niet).

Dan begon het allemaal...

Dat moet vast de luchtfilter zijn die verstopt zit--> luchtfilter eruit, nog zo clean als iets

Dan brandstoffilter verstopt kon ook niet want die had ik nog maar net vervangen

Carburator was het ook niet want choke op of choke af had geen invloed op het schokkeren.

De bougies mss??? hmm toch maar raar want als ik ontkoppelde had die het probleem niet.

Dan dachten we mss een cilinder die niet werkte... ajajaj...

Kon ik niet geloven en toch maar even al de lading eruit gehaald :) (danku voor de hulp iedereen!)

nogis geprobeert (mss kon hij het gewoon niet trekken op een bep toerental)--> hij schokkerde nog steeds en ik helemaal gek aan het worden omdat ik het allemaal niet meer kon vatten :) rond aan het rijden als een halve gek  :nuts: angry as hell :)

Dan de banden maar wat afgeladen, had ze onderweg opgepompt en vanaf toen was het schokkeren redelijk opvallend. (logica hier achter wist ik op dat moment niet, ik probeerde gewoon maar wat). Achteraf bezien had ik ze veel te weinig afgeladen (had op dat moment geen meter ter beschikking want toevallig was de darm van de pomp gepikt ofzo aan dat tankstation... :)---> nog steeds geen invloed op het schokkeren.

Stond ik op punt om de brandstof uit de bus te halen omdat ik toch even een vermoeden had dat het daar aan lag. In duitsland heb je drie soorten benzine (benzin,95 en 98) en ik dacht dat ik dan mss benzin ipv 95 had getankt en dat die dan op een ander moment ontstak en dus een slechte timing bekwam van kleppen t.o.v. bougie. Maar dit leek echt te onwaarschijnlijk en zonde van de brandstof dus dat konden we dan ook weer niet maken.

Dan wilden we toch maar de bougies eruit halen om na te kijken... Lap geen bougiesleutel of iets dat ervoor kon dienen  :rolleyes:. Tot wasabi zei van hey daar :) dat ziet er mij wel een handyman uit :) (man met een oeroude zonder zwans 50 jaar oude bus!!!)
Die man had een rackjack setje bij maar dat volstond niet (boegies zaten te diep bij mij).
Maar begon die man te vertellen "wel ik heb ook een heel oude landrover van '66, die had exact hetzelfde probleem. Maar na heeeeel lang zoeken vond ik toch wat er aan de hand was. Het zou namelijk een probleem zijn met de brandstof van tegenwoordig... Die zou sneller (op lagere temp.) vernevelen dan die van vroeger. En omdat alle brandstofleidingen bij oude motoren dichter bij de motor zijn gebouwd kan men dus een zogenaamde "vaporlock" bekomen.
En omdat mijn busje ook al best oud is zou die dat probleem ook kunnen hebben.

Dus wij dachten dus aan die vaporlock en dat zou dan ookniet zo heel erg zijn... dus doorknallen was de boodschap want we waren al heeeeeel laat met al dat zoeken naar het probleem + dat we veel te laat vertrokken waren.

(ondertss had donia gebeld voor iemand die ze kenden die al heel zijn leven in oude bussen woont en echt al elk probleem dat je kan hebben al zou hebben voorgehad. Maar die man had geen telefoon en was dus niet zo gemakkelijk te bereiken).

Ik had alvast tegen wasabi en al zijn autogenoten gezegd dat ze beter doorreden want dat het bij ons met dat geschokker best nog wel lang zou kunnen duren.

Dan gebeurde het 'de wraak van gaston' Boemklets aaaarj "wat was dat???", "aan de kant vlug, shiiiit fuck kweetniet maar twas niet goed".

Gelukkig na een paar honderd meter een parking. Direct alles gekontroleerd en zag ik ineens men achterband. Helemaal geveld (rubber met profiel er helemaal af, in mijn as gedraaid, spatbord en al meegenomen...), niet goed dus :). Andere banden gekontroleerd, ik had nog maar een band die NOG NIET kapot was :) de anderen waren stukken uit en kloven in.

Dan belde donia eindelijk met de oplossing :). "Ik heb de man kunnen bereiken! Hij zegt, krik eerst alle banden op en kijk of ze goed draaien! :) Schiet christian in de lach :) " wel moet je weten wat er juist is gebeurd?" "we hebben juist een band kapot gereden".
Iedereen in paniek, de ene telefoon na de andere, kwam niet zo goed uit btw :).

Krik eronder, band eraf, Reserveband eronder uit proberen halen (zat muur vastgeroest), uiteindelijk losgekregen met al mijn tools :p. Maar omdat we zodanig zwaar geladen waren kregen we die band er niet uit dankzij dat fucking kutsysteem van mercedes.
Christian en ik veeel te moe om nog nuchter na te denken en we besloten de achterkant een beetje op te heffen zodat die band eronder uit kon. Paaats die krik er onder uit en gaston op zen as :s. Zag er even niet zo goed uit :). Schade is beperkt, enkel mijn remstabilisator had een knikje gehad, ik denk dat ik deze nog wel kan maken.

Een poolse trucker die aan het toekijken was proberen uit te leggen dat we zijn krik nodig hadden. (je zou zeggen dat dit op dat moment niet zo moeilijk en voor de handliggend is maar nee hoor :))
Uiteindelijk zijn krik eronder, die reserveband eronder uit, en onze krik er terug onder.

MAAR WAT VOOR EEN KUTRESERVEBAND WAS DAT!!!! Nog ouder dan onze andere banden en fucking fit, overal kloven in, en plat als een vijg.

Vab (pechverhelping) gebeld en die bleken pas zaterdag (1nacht wachten) een andere band te kunnen brengen. Dan maar gezegd dat het niet nodig was want we waren gehaast :p. We moesten namelijk het geluid zo snel mogelijk daar op het teknival krijgen :p.

Toch maar die reserveband eronder, en aan het volgende tankstation er zon schuim in gespoten en opgepompt.

Twas juist nacht, we waren gehaast, in de middle of nowhere ergens in polski. We besloten om toch maar heel voorzichtig door te rijden en in de morgend in wroctaw ofzoiets vier nieuwe banden te kopen.

Rond zes uur daar aangekomen, even geslapen voor de deur op men fatboy. Wakker geworden bij de opening vd winkel. Gevraagd om men banden en die hadden ze niet. Wroctaw was een stadje met bijna alleen maar autowinkels en mechaniekers. De concurrentie was daar denk ik heel groot want elke keer als we vroegen aan iemand die onze banden ook niet had of hij een plek wist waar ze dat mss wel zouden hebben zei hij "nee :) ik kan niet helpen". "en die garage aan de overkant?" "nenee haha die hebben dat zeker niet". Dus ja zo twintig adresjes afgegaan en niets gevonden. Uiteindelijk bij zon huis aangekomen met een brug en een compresseur. Een man die afgedankte banden op autos zette :).

In zijn tuin gaan zien, had de band ook niet... Had wel twee banden met dezelfde radiaal (14). Deze banden waren wel maar 175 groot en konden 770 kg aan en mijn originele banden 205 groot en konden 2800 kg aan.
Toch leek ons het veiliger om die kleintjes erop te zwieren :) die waren nieuwer. En als we dan het gewicht wat meer naar voren verdeelden geraakten we er wel :p. Op de terugweg in dresden zoeken we dan wel vier goeie banden ;).

En wellicht :) zonder problemen verder kunnen rijden, om zeven uur gearriveerd op teknival. :) (Nog even vastgezeten op het bultje ad inkom haha omdat hij zodanig laag hing :)). Wel heeeeeeel moe.

Speakers gezet, Nog nachtje door gedaan en smorgens drie uur gedraaid (viel bijna flauw). Dan smiddags acht uur geslapen en terug naar huis :) moest disdag werken. In een trek afwisselend gereden en geslapen en om 1 uur thuisgeraakt :). Om zeven uur eruit en terug gaan werken. :). Nu wel moe al heel de tijd :p.

Maar vet avontuurtje toch?  :mrgreen:











Offline scarfcore

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 180
  • Karma: +0/-1
Re: 31/07-03/08/09 Teknival Polen @ ??
« Reply #169 on: August 05, 2009, 09:02:03 PM »
jimmykeboy korglader is terecht:d scheven otter et was retevet!!!

Offline sevenum_six

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1409
  • Karma: +15/-15
  • DCTEK SOUND6TEM/UNDERGROUND D./TOMEEN/TRANSELUCID
Re: 31/07-03/08/09 Teknival Polen @ ??
« Reply #170 on: August 06, 2009, 02:02:43 AM »
jimmykeboy korglader is terecht:d scheven otter et was retevet!!!
zalig was al efkes ant flippe ke em no maar :biggrin: :pray:
kunde da zaterdag meepakke na wasteland aj gaat??
en twas idd retevet :cheer: nog van daaaaaa!!! :hungry: :hungry:

Offline Dr.Drane

  • Superadministrator
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3370
  • Karma: +28/-28
  • wie niet weg is is gezien
    • Appletree
Re: 31/07-03/08/09 Teknival Polen @ ??
« Reply #171 on: August 06, 2009, 08:53:22 AM »
Maar vet avontuurtje toch?  :mrgreen:

Amai nog nie!

Heb precies een chronische vermoeidheid / griep achtig iets opgedaan daar in Polen want heb nog altijd de neiging overal in slaap te vallen en das nie handig op't werk.
~only dead fish follow the stream~
Check this out                                                                                                                                                                or do it yourself
<a href="http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Fdrane%2Fdrane-eat-that-drop" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Fdrane%2Fdrane-eat-that-drop</a>  <a href="http://swf.wonderfl.net/swf/usercode/b/b7/b7ec/b7ec8cd3801e3784dbbb4f5d2e68b15e9e384832.swf?t=1255508278166" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://swf.wonderfl.net/swf/usercode/b/b7/b7ec/b7ec8cd3801e3784dbbb4f5d2e68b15e9e384832.swf?t=1255508278166</a>

Offline Wasabi

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 803
  • Karma: +3/-3
Re: 31/07-03/08/09 Teknival Polen @ ??
« Reply #172 on: August 06, 2009, 12:03:29 PM »
Hier van't zeelfde niks komt inorde, kslaap veel te veel. En men stem is nog altijd ni terug. Maar da komt wel.

'k Vond echt vet in Polen, heb al wel wa foto's gevonden op't net. Ben de beste der uit aan't halen en die zal ek dan ook wel online zwieren ergens. 4 keer Live gespeeld. Dus 'k Heb me wel geamuseerd :-)


Offline S3kToR2

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 303
  • Karma: +12/-21
  • what's goood nikkaH!
Re: 31/07-03/08/09 Teknival Polen @ ??
« Reply #173 on: August 06, 2009, 01:31:55 PM »
woohoohoow zaaaaaaaaaaaaaalig was da  :cheer:

klein, maar fijn...heel gezellig... en we waren precies weer met een hele delegatie belgen, nog nooit zoveel vlaams gehoord in polen :p

was ferm verschoten van sommige sounds...4 boxen en ma blazeuh!  :slayer:

kierewiet was qua sound voor mij de kers op de taart en op die system spelen was toch wel een ervaring apart (50kw !!!) ...RAMMEUH!

da meertje was keiart chill, meeste mensen vriendelijk...heb wel een mega-wannabe vechtpartij gezien met een 10-15tal betrokkenen...kennet wel, dronken loze mannen die veel te stoer willen zijn, maar niet eens meer kunnen mikken  :doh: losers :P

hoe dan ook, ik heb me beestig geamuseerd

en oh ja, nog eens aangename kennismaking aan alle mensen dak eb leren kennen vantweekend...al toffe gasten zonder meer  :respect:

ben wel ziek als een hond teruggekomen, zelfde symptomen als de rest, overmoeid, griep-achtige toestanden...vanochtend zelfs bloed zitten ophoesten  :oops: ma het was het wel waard  :slayer:
« Last Edit: August 06, 2009, 01:35:27 PM by S3kToR2 »

Offline Kryll

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 574
  • Karma: +20/-28
    • Kryll's Home
Re: 31/07-03/08/09 Teknival Polen @ ??
« Reply #174 on: August 06, 2009, 01:57:02 PM »
still catching sleep atm


pics online soon :)

Offline LiLo

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 66
  • Karma: +0/-0
  • 013 SOUNDSYSTEM
Re: 31/07-03/08/09 Teknival Polen @ ??
« Reply #175 on: August 06, 2009, 04:41:07 PM »
too bad it's over  :'( ik vond het ook echt mega vet gewoon! Heb me echt goe geamuseerd. De zon opt bolleke, een streepje muziek en een plaske water en ge zijt vertrokke eh  :slayer: onze sound was echt bangelijk goe, mooie opstelling, was plezant om ervoor te staan met een glaasje vodka  :cool: leuk om m zo is met alles erop en eraan te zien staan in polen... heb ook wel van onze buren op teknival van kierewiet genoten :) ik wil al terug  :hungry: op naar de volgende!!!  :yeah:

Offline acid_mind

  • Backstagers
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 237
  • Karma: +1/-1
Re: 31/07-03/08/09 Teknival Polen @ ??
« Reply #176 on: August 06, 2009, 06:21:51 PM »
Vond het ook wel superzalig
nog nooit zo veel gelache op zo korte tijd :mrgreen: de grappige figure volgde elkaar op :lol:
met emma as number 1 :whistle:
kierewiet was te zalig, grotendeels voor hun sound rondgehange
veel nice muziek gehoord daar, arek zn set als 1 van de betere!! was echt ramme :hungry:
chanceke gehad met het weer ook damn, heel dage ligge zwemme :cool:
sweet

Offline MD.EMMA

  • KLETSING HARD
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 655
  • Karma: +0/-2
  • DISTORTION CUNTS
    • TITS
Re: 31/07-03/08/09 Teknival Polen @ ??
« Reply #177 on: August 06, 2009, 08:24:17 PM »
ik ben teminste ni stront gaan staan  :boohoo:
 :slayer:

kut wim

 :slayer: :slayer: :slayer: :slayer: :slayer: :slayer: :slayer:

Offline bluzark

  • T.A.Z.
  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 471
  • Karma: +3/-3
    • [ ZONE OF THE FREE ]
Re: 31/07-03/08/09 Teknival Polen @ ??
« Reply #178 on: August 06, 2009, 08:30:44 PM »
heb mij weer kostelijk geamuseerd
sommige hier gaan dat wel beamen
heb meerdere partners in crime gehad daar in polen :rofl:
meeste bij 013, ons buren Kierewiet en bij exit23 gestaan
muzikaal vond ik deze teknival niet van de beste.. buiten de sets van mensen die ik goe ken waar de emotionele waarde alles overtreft. maar qua sfeer toch wel een van de betere
klein maar gezellig  :mrgreen:
en voor wie wil weten wie heel het bos achter onze sound heeft ondergescheten
ikke.. loud and proud
klein ongelukje gehad op de terugweg.. maja se.. een butske en een koplamp gebarsten
ast da maar is.. mijn grootste zorg was mijn ouders telleurstellen
and i didn't.. de rest (kosten) boeit mij ni
HAPPY MAN  :yeah:

emma heeft (weeral) zijn piemel aan half europa laten zien
en wim krijgt de prijs van 'vieste manneke'

en dan gisteren de boxen gaan kuisen se.. met een bbq'ke als afsluiter
mijn maag was nog niet klaar voor vast eten.. meerder keren in het gras gaan liggen na een paar happen  :biggrin:

Offline MD.EMMA

  • KLETSING HARD
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 655
  • Karma: +0/-2
  • DISTORTION CUNTS
    • TITS
Re: 31/07-03/08/09 Teknival Polen @ ??
« Reply #179 on: August 06, 2009, 08:41:30 PM »
ja soms doe k wel es obscene dinge ask zat ben  :clap:

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal