Was weer de max! Maar twee acts die ik niet goed vond, al de rest was ofwel top ofwel genietbaar!
Meest memorabele momenten:
Vrijdag: Gatto Nero (ah cama-sotz ze nieuw project) lekker diepe techno, siamgda techno met sjamanistische treksjes, dive tegen alle verwachtingen in zeer goed! Gezang met electronica/noise, dik ok, had ik niet verwacht.
Zaterdag: Feinte Trinkers Bei Pinkels Daheim zalige ambientnoise met heel veel contactmicro's cool hoe hij zo'n soundscapes maakte met al dat materiaal! Empusae, gitzwarte duisternis, van me sokken geblazen. Esplendor Geometrico zeer diepgaand, die ouwe knarren konden er iets van, geen idee welk genre ik er moet opplakken wel. Maar was zeer dansbaar. Somatic Responses, flippytrippy electronica en 4x4!
Zondag: Kaffee und kuchen hahahah shiiit telkens als ik aan een koffietafel ga zitten ga ik hier aan moeten denken
NOISE
Meta Meat, moest er wat inkomen maar ook goeie "industrial"? Sutcliffe Jugend, wow, weer twee ouwe knarren, noize/power electronics van de bovenste plank! Monolith, diepe techno terug, dat ze die maar eens in belgistan boeken verdikke! En lustmord, tja lustmord, mocht van mij wel op een ander uur maar toch een vet auditief reisje hoor
allez weer twaalf maanden wachten nu
lol