collapse

* Recent posts

Author Topic: Post your setup!  (Read 36660 times)

Offline sevenum_six

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1409
  • Karma: +15/-15
  • DCTEK SOUND6TEM/UNDERGROUND D./TOMEEN/TRANSELUCID
Re: Post your setup!
« Reply #255 on: May 20, 2010, 11:09:57 PM »
mijne zware renderbak thuis, maar ik gebruik nog soundforge  4.5 enzo en bijna geen plugins, dus daarvoor moek et ni doen.  en voor live te spelen de cheapste laptop die ik kon vinden. Ik heb nog nooit voor software betaald en ooit wel is een "goei" geludskaart gekocht maar die hang ik uit luiheid al jaren ni meer aan mijne computer. en kwa boxen nen oude stereo van ons ma, en tegenwoordig vooral op een philips koptelefoontje van 20 euro uit de media markt.

alhoewel mijn succes natuurlijk uiterst relatief is:

wat belangerijk is om muziek te maken volgens mij: live ervaring, rekening houden met u publiek. lef, maten, concentratie als ge bezig zijt, en gewoon veel EN lang dingen maken: JAAREN, der mee naar buiten komen.. gewoon doen, ni bang zijn van op u muil te gaan, geen te hoge eisen stellen. de positieve kritiek gebruiken en de haters ignoren.

en wat onbelangerijk is:  software,  hardware, geld.



 :wow: :rofl: :rofl: :mrgreen:

Offline View the mind

  • Waédaierallemale?
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1118
  • Karma: +74/-64
  • DcTeK BassParTouZ KweetNieWaTT DestroyedRecZ
    • Ketnies
Re: Post your setup!
« Reply #256 on: May 20, 2010, 11:15:57 PM »
This is my humble production corner, drool, jack off but whatever you do don’t touch é  :hand: :lol:
Gelijk da musfon zegt ne simple maar degelijke setup... Korg Electribe MX & SX - Behringer Xenyx 1622fx
Enja een compac laptop met ableton, frooty etc waar'k tot nu toe geen klachten over heb.
Denk toch vr in de toekomst vr een Mackie mixer te gaan, maar voor nu doet die behringer zeker zijn best :cool:

Verder op’t verlanglijstje staater nog iets van groovebox, de welke ben ik nog niet uit maar da zal wsh iets van akai sampler worden. Nuja momenteel daar geen geld voor dusja, zorgen voor later…

Enja nog een mengpaneel van behringer die eigk al een tijdje terug in de doos zit, Behringer djx 700






Offline skepsis aka baart

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1290
  • Karma: +2/-2
Re: Post your setup!
« Reply #257 on: May 20, 2010, 11:22:10 PM »
mijne zware renderbak thuis, maar ik gebruik nog soundforge  4.5 enzo en bijna geen plugins, dus daarvoor moek et ni doen.  en voor live te spelen de cheapste laptop die ik kon vinden. Ik heb nog nooit voor software betaald en ooit wel is een "goei" geludskaart gekocht maar die hang ik uit luiheid al jaren ni meer aan mijne computer. en kwa boxen nen oude stereo van ons ma, en tegenwoordig vooral op een philips koptelefoontje van 20 euro uit de media markt.

alhoewel mijn succes natuurlijk uiterst relatief is:

wat belangerijk is om muziek te maken volgens mij: live ervaring, rekening houden met u publiek. lef, maten, concentratie als ge bezig zijt, en gewoon veel EN lang dingen maken: JAAREN, der mee naar buiten komen.. gewoon doen, ni bang zijn van op u muil te gaan, geen te hoge eisen stellen. de positieve kritiek gebruiken en de haters ignoren.

en wat onbelangerijk is:  software,  hardware, geld.



 :wow: :rofl: :rofl: :mrgreen:
voor discussie vatbaar
Want oefening Baart kunst.

GOOD MUSIC
I DANCE
NO GOOD MUSIC
I NOT DANCE
dan gaat de titel van womanizer sowieso naar skepsis aka baart :P

www.myspace.com/baartbe

Offline Debris

  • Can you dig it?
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1636
  • Karma: +19/-31
Re: Post your setup!
« Reply #258 on: May 21, 2010, 08:50:53 AM »
Enja nog een mengpaneel van behringer die eigk al een tijdje terug in de doos zit, Behringer djx 700
Niet tevreden over?
Ey! Hebje kleine vloei?
Nee, wel een grote paal!

Offline View the mind

  • Waédaierallemale?
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1118
  • Karma: +74/-64
  • DcTeK BassParTouZ KweetNieWaTT DestroyedRecZ
    • Ketnies
Re: Post your setup!
« Reply #259 on: May 21, 2010, 02:01:08 PM »
Enja nog een mengpaneel van behringer die eigk al een tijdje terug in de doos zit, Behringer djx 700
Niet tevreden over?

In principe geen klachten over, kvind gwn een megaonhandig, MASSIVE groot ding.
Op internet zag da er gelijk kleiner uit  :think: :lol:
En per Korg ebk al 2 kanalen nodig dus da was eigk nen dikken miskoop. Uitbreiden is mss niet voor direct maar tga sowieso gebeuren, dus had beter 2 keer gedacht voork't kocht :doh:

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41512
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: Post your setup!
« Reply #260 on: May 21, 2010, 02:05:13 PM »
héh

been there done that :mrgreen:

doorverkopen en iets anders kopen ;)
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline Debris

  • Can you dig it?
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1636
  • Karma: +19/-31
Re: Post your setup!
« Reply #261 on: May 21, 2010, 03:14:33 PM »
Enja nog een mengpaneel van behringer die eigk al een tijdje terug in de doos zit, Behringer djx 700
Niet tevreden over?
En per Korg ebk al 2 kanalen nodig dus da was eigk nen dikken miskoop. Uitbreiden is mss niet voor direct maar tga sowieso gebeuren, dus had beter 2 keer gedacht voork't kocht :doh:
Hoezo 2 kanalen per Korg?
Ey! Hebje kleine vloei?
Nee, wel een grote paal!

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: Post your setup!
« Reply #262 on: May 21, 2010, 03:20:46 PM »
Enja nog een mengpaneel van behringer die eigk al een tijdje terug in de doos zit, Behringer djx 700
Niet tevreden over?

oe kunde nu tevreden zijn met behringer ?  :P
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Mango

  • Guest
Re: Post your setup!
« Reply #263 on: May 21, 2010, 03:31:19 PM »
Enja nog een mengpaneel van behringer die eigk al een tijdje terug in de doos zit, Behringer djx 700
Niet tevreden over?

oe kunde nu tevreden zijn met behringer ?  :P
Bwa pasop ze tis nu nie dat allemaal echt boecht is ma tis wel een feit da de meeste behringers na 3 jaar echt wel compleet versleten zijn.

Voor amps hebben ze wel behoorlijk gerief zeker die Europower serie de laatste versies daarvan zijn ontworpen door dezelfde ingenieur die de QSC-PLX serie heeft ontworpen. Alleen zulde uw condensators wel sneller mogen vervangen als in nen echte QSC  :mrgreen:

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41512
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: Post your setup!
« Reply #264 on: May 21, 2010, 03:31:59 PM »
't schijnt dat under monitors op de kloten trekken ook

rarara welke monitors heb ik

:cheersad:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline Debris

  • Can you dig it?
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1636
  • Karma: +19/-31
Re: Post your setup!
« Reply #265 on: May 21, 2010, 03:33:36 PM »
Enja nog een mengpaneel van behringer die eigk al een tijdje terug in de doos zit, Behringer djx 700
Niet tevreden over?

oe kunde nu tevreden zijn met behringer ?  :P
Heb alleen ervaring met de mixer (ook een djx700), fijn dingetje maar erg "stofgevoelig" om 't netjes uit te drukken.
Ey! Hebje kleine vloei?
Nee, wel een grote paal!

Offline View the mind

  • Waédaierallemale?
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1118
  • Karma: +74/-64
  • DcTeK BassParTouZ KweetNieWaTT DestroyedRecZ
    • Ketnies
Re: Post your setup!
« Reply #266 on: May 21, 2010, 03:36:27 PM »
Enja nog een mengpaneel van behringer die eigk al een tijdje terug in de doos zit, Behringer djx 700
Niet tevreden over?
En per Korg ebk al 2 kanalen nodig dus da was eigk nen dikken miskoop. Uitbreiden is mss niet voor direct maar tga sowieso gebeuren, dus had beter 2 keer gedacht voork't kocht :doh:
Hoezo 2 kanalen per Korg?

1 2 en A B maar op AB kunt ge geen effecten zetten... Voor zover dak weet  :)

Enja nog een mengpaneel van behringer die eigk al een tijdje terug in de doos zit, Behringer djx 700
Niet tevreden over?

oe kunde nu tevreden zijn met behringer ?  :P

Mja, ik heb nu nen Xenyx 1622fx en daar ben'k vrij tevreden over. Qua prijs en al viel da ook wreed goe mee... Dusja ik klaag (nog) nie  :shifty:

En @ Brambo, heb ook nog nie veel goeds hoort van die monitors

Mango

  • Guest
Re: Post your setup!
« Reply #267 on: May 21, 2010, 03:38:34 PM »
't schijnt dat under monitors op de kloten trekken ook

rarara welke monitors heb ik

:cheersad:
Das nie slim hé ik snap ook nie welke kiekens nu besparen op monitors... dan kunde beter deftige stereo boxen kopen imo...
Deftig gerief kost geld (checkt de prijzen van losse deftige monitor speakers maar is) dan weet ge op voorhand da ge eigenlijk nen semi deftige stereo box gekocht hebt waar ze dan het labeltje monitor op geplakt hebben
(Aanraders B&W, Keff, ....)

Ik vind het ook wel spijtig da ge bv van KRK geen frequentieresponsiegrafieken te zien krijgt terwijl dei wel bepalend zijn vo de kwaliteit van uw monitors...

Als ge echt goeie monitors wilt is Adam audio de shit naart schijnt (ma het prijskaartje is wel navenant)

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41512
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: Post your setup!
« Reply #268 on: May 21, 2010, 03:39:24 PM »
ze werden aangeprezen als goeie budget monitors in een paar vakbladen... maar 'k heb idd van veel producers nog niet veel goeds er over gehoord...

soit zolang ik mij bezig hou met een "verlieslatend genre" :rofl: zal'k wel bij die monitors blijven :)

Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline Debris

  • Can you dig it?
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1636
  • Karma: +19/-31
Re: Post your setup!
« Reply #269 on: May 21, 2010, 03:42:09 PM »
Enja nog een mengpaneel van behringer die eigk al een tijdje terug in de doos zit, Behringer djx 700
Niet tevreden over?
En per Korg ebk al 2 kanalen nodig dus da was eigk nen dikken miskoop. Uitbreiden is mss niet voor direct maar tga sowieso gebeuren, dus had beter 2 keer gedacht voork't kocht :doh:
Hoezo 2 kanalen per Korg?
1 2 en A B maar op AB kunt ge geen effecten zetten... Voor zover dak weet  :)
Voor effecten gebruik ik m'n kaoss pad.

*Heb m'n Electribe nu aan een jbsystem mixer zitten.
Ey! Hebje kleine vloei?
Nee, wel een grote paal!

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal