Oɴᴇɪʀɪᴄʜ - Fᴀʟʟ ᴀʟʙᴜᴍ sᴛᴜᴜʀ ᴇᴇɴ ʙᴇʀɪᴄʜᴛᴊᴇ ɴᴀᴀʀ Bʀᴀᴍʙᴏ ᴀʟs ᴊᴇ ᴇᴇɴ ᴋᴏᴘɪᴇᴛᴊᴇ ᴡɪʟ!
mijne zware renderbak thuis, maar ik gebruik nog soundforge 4.5 enzo en bijna geen plugins, dus daarvoor moek et ni doen. en voor live te spelen de cheapste laptop die ik kon vinden. Ik heb nog nooit voor software betaald en ooit wel is een "goei" geludskaart gekocht maar die hang ik uit luiheid al jaren ni meer aan mijne computer. en kwa boxen nen oude stereo van ons ma, en tegenwoordig vooral op een philips koptelefoontje van 20 euro uit de media markt.alhoewel mijn succes natuurlijk uiterst relatief is:wat belangerijk is om muziek te maken volgens mij: live ervaring, rekening houden met u publiek. lef, maten, concentratie als ge bezig zijt, en gewoon veel EN lang dingen maken: JAAREN, der mee naar buiten komen.. gewoon doen, ni bang zijn van op u muil te gaan, geen te hoge eisen stellen. de positieve kritiek gebruiken en de haters ignoren.en wat onbelangerijk is: software, hardware, geld.
Quote from: droon on May 19, 2010, 09:52:54 PMmijne zware renderbak thuis, maar ik gebruik nog soundforge 4.5 enzo en bijna geen plugins, dus daarvoor moek et ni doen. en voor live te spelen de cheapste laptop die ik kon vinden. Ik heb nog nooit voor software betaald en ooit wel is een "goei" geludskaart gekocht maar die hang ik uit luiheid al jaren ni meer aan mijne computer. en kwa boxen nen oude stereo van ons ma, en tegenwoordig vooral op een philips koptelefoontje van 20 euro uit de media markt.alhoewel mijn succes natuurlijk uiterst relatief is:wat belangerijk is om muziek te maken volgens mij: live ervaring, rekening houden met u publiek. lef, maten, concentratie als ge bezig zijt, en gewoon veel EN lang dingen maken: JAAREN, der mee naar buiten komen.. gewoon doen, ni bang zijn van op u muil te gaan, geen te hoge eisen stellen. de positieve kritiek gebruiken en de haters ignoren.en wat onbelangerijk is: software, hardware, geld.
dan gaat de titel van womanizer sowieso naar skepsis aka baart
Enja nog een mengpaneel van behringer die eigk al een tijdje terug in de doos zit, Behringer djx 700
Quote from: View the mind on May 20, 2010, 11:15:57 PMEnja nog een mengpaneel van behringer die eigk al een tijdje terug in de doos zit, Behringer djx 700Niet tevreden over?
Heb je al tetten gezien?
Quote from: Debris on May 21, 2010, 08:50:53 AMQuote from: View the mind on May 20, 2010, 11:15:57 PMEnja nog een mengpaneel van behringer die eigk al een tijdje terug in de doos zit, Behringer djx 700Niet tevreden over?En per Korg ebk al 2 kanalen nodig dus da was eigk nen dikken miskoop. Uitbreiden is mss niet voor direct maar tga sowieso gebeuren, dus had beter 2 keer gedacht voork't kocht
Quote from: Debris on May 21, 2010, 08:50:53 AMQuote from: View the mind on May 20, 2010, 11:15:57 PMEnja nog een mengpaneel van behringer die eigk al een tijdje terug in de doos zit, Behringer djx 700Niet tevreden over?oe kunde nu tevreden zijn met behringer ?
Quote from: View the mind on May 21, 2010, 02:01:08 PMQuote from: Debris on May 21, 2010, 08:50:53 AMQuote from: View the mind on May 20, 2010, 11:15:57 PMEnja nog een mengpaneel van behringer die eigk al een tijdje terug in de doos zit, Behringer djx 700Niet tevreden over?En per Korg ebk al 2 kanalen nodig dus da was eigk nen dikken miskoop. Uitbreiden is mss niet voor direct maar tga sowieso gebeuren, dus had beter 2 keer gedacht voork't kocht Hoezo 2 kanalen per Korg?
't schijnt dat under monitors op de kloten trekken ookrarara welke monitors heb ik
Quote from: Debris on May 21, 2010, 03:14:33 PMQuote from: View the mind on May 21, 2010, 02:01:08 PMQuote from: Debris on May 21, 2010, 08:50:53 AMQuote from: View the mind on May 20, 2010, 11:15:57 PMEnja nog een mengpaneel van behringer die eigk al een tijdje terug in de doos zit, Behringer djx 700Niet tevreden over?En per Korg ebk al 2 kanalen nodig dus da was eigk nen dikken miskoop. Uitbreiden is mss niet voor direct maar tga sowieso gebeuren, dus had beter 2 keer gedacht voork't kocht Hoezo 2 kanalen per Korg?1 2 en A B maar op AB kunt ge geen effecten zetten... Voor zover dak weet