Oɴᴇɪʀɪᴄʜ - Fᴀʟʟ ᴀʟʙᴜᴍ sᴛᴜᴜʀ ᴇᴇɴ ʙᴇʀɪᴄʜᴛᴊᴇ ɴᴀᴀʀ Bʀᴀᴍʙᴏ ᴀʟs ᴊᴇ ᴇᴇɴ ᴋᴏᴘɪᴇᴛᴊᴇ ᴡɪʟ!
pow chika powow chiki chiki powow
filteria, goa ik weet het, maar wel ultravet door ne goeie sound op een festival, gezien op psy fi vandejaar
Heb je al tetten gezien?
Quote from: wallaaah on February 02, 2015, 03:31:55 PMfilteria, goa ik weet het, maar wel ultravet door ne goeie sound op een festival, gezien op psy fi vandejaar Filteria is de max! Ooit eens gezien rond te 6en 's ochtends op een old is gold, ik kon niet meer, maar toch nog staan stampen wel zomer muziek imho, 't zonneke moe uit zitten voor zo'n melig gedoe
Serieus verschoten van Igorrr op Dour dit jaar! Bekende naam voor velen onder jullie wss, maar ik had er nog nooit tracks van gehoord and DAMN! Heb serieus staan spetsen Met die live opera/metal zanger(es) erbij, lekker
Quote from: bromba on February 02, 2015, 03:40:33 PMQuote from: wallaaah on February 02, 2015, 03:31:55 PMfilteria, goa ik weet het, maar wel ultravet door ne goeie sound op een festival, gezien op psy fi vandejaar Filteria is de max! Ooit eens gezien rond te 6en 's ochtends op een old is gold, ik kon niet meer, maar toch nog staan stampen wel zomer muziek imho, 't zonneke moe uit zitten voor zo'n melig gedoe toch nie toevallig vorig jaar? Wat een superfeest was dadde in den bosuil 10 years suntrip vs 5 years old is gold
Pakt binnen een dik jaar ook nog ne kleine, dan is't helemaal fini met alle fun stuff in 't leven