collapse

* Recent posts

Author Topic: 20/07/09 Breakcore Gives Me Wood with MARK N & NOIZECREATOR @Frontline, Ghent  (Read 15495 times)

Offline superpsilo

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 429
  • Karma: +12/-8

Offline Hannah Montana

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 694
  • Karma: +4/-4
 :respect: cool pix Wim!
Tweencore <3 <3 <3

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
als er iemand vraagt hoe wast op dour en die kijkt zo van wtf vraag jij mij nu , die gast wou die een hand geven , die kijkt er gewoon naar ... ni mijn ding ...
Hoe zou je zelf zijn als een wildvreemde komt aangelopen in een vreemd land om te vragen hoe het was op een feest waar je juistgeteld 3u aanwezig bent geweest om te WERKEN... Kzou toch ook denken: euhhhh...  :mrgreen:
ja kweet nie da is mss irritant voor hem, maar ie kan toch ook wel beseffen da mensen die volledig mental gaan op zijn muziek em dan ff willen voor bedanken ofzo e
'k vind hem zowieso een sociaal vrij raar persoon voor zover k hem al gezien heb irl, ma wellicht is die gewoon zo  :mrgreen: allezja als ie een beetje is zoals zen muziek  :mrgreen: raar maar geniaal

anywayz pretty please om de sets online te zwieren, kdenk nie dak me al vaak zo hard gegeven heb op wood als deze keer  :respect:

mark N is echt klasse e. Ziet ge toch ook aan dat die mannen zelfs op naar hun standaarden allicht minder goe materiaal bomme sets geven, ie zat zelfs heel tijd naar de limiter te kijken en zen volume/gain aan te passen, niks overstuurd, echt chapeau

en @ ghb, dien 'kleinen mee zen bril' is sickboy ;)
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline Mr Bad Monkey

  • just a monkey
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1313
  • Karma: +58/-45
jawadde wat een feesje... was toch al wel ff geleden dat ik mij nog zo geamuseerd had in het steegske.
en aangename kennismaking dimitri :respect:
en massa s respect voor wood, aangenaam om op ne maandag naar zo een feesje te kunnen gaan...
Next Monkey Live:

08.11.13 Bankizz @ Brussel
15.11.13 Subconnections @ Nijmegen (NL)
06.12.13 TBA @ Beverlo

http://soundcloud.com/mr-bad-monkey

Offline nexn

  • -,-
  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 298
  • Karma: +0/-0
Mark N was dik in orde, zoals gewoonlijk. Daarvoor vond ik het qua muziek maar flauwkes (of gewoon slecht). soit, wel geamuseerd...

²

tot Mark N veel buiten gezeten, ging af en toe nr binnen om te checken en vond het echt niet goed tot slecht, mark n et wel nog kun fixen =)

Offline Zwaar

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 87
  • Karma: +0/-0
die kerel voor noize creator me zn brilleke en wood shirt :slayer:
 :slayer:

Dat was Sickboy!  :slayer: :slayer:

Offline Xaero

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 310
  • Karma: +26/-26
    • Xaero.be
perfecte afsluiter voor dour! ad ng wa hardcore nodig eigelijk..
vet feestje met goeie lineup, heb mij goe geammuseerd, stil in overpoort en nie te veel volk binne.. ideaal  :cheer:

big thanks to wood!

Offline LSDMARNO

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 189
  • Karma: +2/-2
Goei fiesje wel. Serieus goe en veul gelache. Kvond een bekke klote dak nog maar weinig wist van Mark N zen set. Maja 't zal wel goe gewest zen peisk.

Die Venetian Snaires is echt nen onvriendelijke kloot zenne. Menne maat heeftem is goe uitgeschete, wa em dik verdiende. Als ge nen bekenden dj zet moette der ma me leren leven da ze u herkennen hé.

Offline junglist

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4049
  • Karma: +163/-164
bwa ge kent hem niet persoonlijk (ik ook ni) dus denk da ge echt ni zo'n conclusies kunt trekken omda em ni enthousiast reageert of whutever

t is ne speciale eh => check zn muziek wete :P

bedoel diene is ook op tour enal n tzal deugd doen vr dan is wa incognito te kunne feesten....


n die heeft elemaal geen verplichtingen fzo eh, dus can't blame em, ge hebt meer socialere mensen als andere eh ...

dus vind comments ala wa nen eikel of kweni wa ni echt van toepassing

jean claude van damme das nen eikel ja  :lol:
A Jungle List is known for liking what is called “Drummed and Base” music and are known for their pot and meth addictions. The term “Drummed and Base” comes from the fact that they like fast African style “tripped pops” music and smoke meth or “basing” while dancing like angry silver-back gorillas.

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
gast wou die een hand geven , die kijkt er gewoon naar ... ni mijn ding ...
ale kmag mij vereerd voelen dan  :lol:

Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir
twas leuk ze, mij echt zeer goed geamuseerd, mark n en xr8ed echt goeie sets en droon ja... weer is derop en dan nadien erover (grappige muziekskes daar opt einde)
just spijtig dat daar opt einde da kabelke ontbrak maar toch leuk dat nog wat doorging
thumbs up wa
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
en 'k herinner et mij just weer

merci rik voor et opleggen van het zalige afsluitertje 'unborn baby'  :slayer: :slayer: :lol: :mrgreen:
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline LSDMARNO

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 189
  • Karma: +2/-2
bwa ge kent hem niet persoonlijk (ik ook ni) dus denk da ge echt ni zo'n conclusies kunt trekken omda em ni enthousiast reageert of whutever

t is ne speciale eh => check zn muziek wete :P

bedoel diene is ook op tour enal n tzal deugd doen vr dan is wa incognito te kunne feesten....


n die heeft elemaal geen verplichtingen fzo eh, dus can't blame em, ge hebt meer socialere mensen als andere eh ...

dus vind comments ala wa nen eikel of kweni wa ni echt van toepassing

jean claude van damme das nen eikel ja  :lol:

BUUUUUUULLCRAAAAAAAP!!!
Ge kunt altijd probere een bekke vriendelijk te doen hé ookal wilde "incognito" gan feesten. Ksnap ni da ge die kerel verdedigd(omda em u is geaaid heeft). Zie die conclusies da mss te snel getrokken zijn of op weineg gebaseerd zijn heeftem dan gwn aan zichzelf te danken hé.

Offline Hannah Montana

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 694
  • Karma: +4/-4
Venetian Snares rules no matter what dudes.
Tweencore <3 <3 <3

Offline Psylence777

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2001
  • Karma: +6/-6
  • Battle Angel
bwa ge kent hem niet persoonlijk (ik ook ni) dus denk da ge echt ni zo'n conclusies kunt trekken omda em ni enthousiast reageert of whutever

t is ne speciale eh => check zn muziek wete :P

bedoel diene is ook op tour enal n tzal deugd doen vr dan is wa incognito te kunne feesten....


n die heeft elemaal geen verplichtingen fzo eh, dus can't blame em, ge hebt meer socialere mensen als andere eh ...

dus vind comments ala wa nen eikel of kweni wa ni echt van toepassing

jean claude van damme das nen eikel ja  :lol:

BUUUUUUULLCRAAAAAAAP!!!
Ge kunt altijd probere een bekke vriendelijk te doen hé ookal wilde "incognito" gan feesten. Ksnap ni da ge die kerel verdedigd(omda em u is geaaid heeft). Zie die conclusies da mss te snel getrokken zijn of op weineg gebaseerd zijn heeftem dan gwn aan zichzelf te danken hé.

Tis ook maar enne mens he, denk nie da em gelijk enne god wilt overkome gewoon nie meer of minder dan rest... en nu was em ens ergens op zen gemak..
Handje schudde waste of time imo
The world around me drops away, replaced by worlds being created and destroyed by my imagination [777]

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal