collapse

* Recent posts

Author Topic: 16-19/07/09 Dour Festival @ Dour  (Read 22141 times)

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 16-19/07/09 Dour Festival @ Dour
« Reply #180 on: July 21, 2009, 01:47:25 PM »
en herinner mij ook vanalles ni meer.
:mrgreen:
standaard  :lol:

afx was echt mega mental. 100 keer zo goed als in eindhoven... :hungry:
mental is echt het woord wel  :wow:
azo trippen dien set  :love:
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline AirCav_

  • Newbie
  • *
  • Posts: 37
  • Karma: +0/-0
Re: 16-19/07/09 Dour Festival @ Dour
« Reply #181 on: July 21, 2009, 02:55:16 PM »

 wak eigelijk het beste vond dees jaar was Gojira !!! :slayer: :slayer: :slayer: :slayer: :slayer: love that death shit  :nuts: :nuts: :nuts:
veel beter dan Walls of ...


props voor de sebba ^^ man die band heeft brutaal gekankerd nie normaal

twas ne zaligen dour idd,
ben 50 euro dope (oa special k'tjes en mep :( ) kwijtgeraakt den donderdag, suckte dik en hard, maar heb mij toch echt
reetehard geamuseerd en veel te veel geprakt!
All Shall Perish, Amenra, Gojira en Fucking dillinger escape plan waren allemaal veel te ziek
Fakkelbrigade, 5 elements en nog wa franse shit da'k ni kende was ook al fenomenaal
qua eletronische shiat heb ik Rusko, Drop the Lime, Joker, Ntype, Venetian, Spor, Chase & Status, Noisia, Tim exile, Aphex twin en Diplo gezien, alleen van den (veeel te drukke tenten idd!) dubstep genoten en ook heel hard van het kleine beetje core hier en daar.. Noisia heeft ook nog wel iet of wa cava geëindigt. veel andere bands half gechecked, geen idee meer van hehe :p

anyway, ja, twas een dik feesje, maar heb het op zowa elke myspace line-up blog van Dour gezet; waar DE FUCK is alle core naartoe?
Tension / Furthur crew
WWW.FURTHUR.BE

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 16-19/07/09 Dour Festival @ Dour
« Reply #182 on: July 21, 2009, 03:13:22 PM »
Dour was de max :D Mij goed geamuseerd, vooral op da camping dan wel.
Bogdan was voor mij zowiso het best, lang niet zoveel plezier gehad op een setje!
Venetian beter dan ik had verwacht!
De core op de camping was toch het vetst :D

Offline Trash

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1258
  • Karma: +3/-3
  • MeowW ^^
Re: 16-19/07/09 Dour Festival @ Dour
« Reply #183 on: July 21, 2009, 03:54:44 PM »
hoogtepunten voor mij waren walls of jericho, sepeltura en venetian, en aphex traag op gang ma vet einde hohoho da ging daar ineens omhoog en massas rap vooruit hehe :D
mja, de reste op de wei , kwaarn veel te scheef voe da, nog allemaal goe te onthouden
keb daar zelf bier gedronkn, das ook den eerste keer
de camping was geestig bij ons, vette afters, tegen et einde toe veel ambetanterikken die zo passeerden en bij ons kwamen "indringen" en lastig doen, mojah, geen probleem wi, marisj en ik hebben daar redelik korte metten mee gemaakt :)
toch wel veeeeel te weinig geslapen voor gezond te zien
de stewards sukten, de meeste muziek sukte ook vind ik, allemaal van die dance dingen fak zeg, twas precies of er 2 lagoa tenten stonden, jah, alsk na lagoa wil kan ik ier ook gaan wi
de douches jah, zo koud, kzien er een brokke ziek van gekomen.
Ton nog wa rare dingn meegemaakt, moja das normaal zeker op dour  :lol: :lol: :lol:
en fré met je plectrum  :slayer:
juste opt nippertje toegekomen me mijn weed
en marisj op sleeptouw gepakt, of wast omgekeerd? hehe
twas tog bomme zeg :)

Offline teknoviking

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 407
  • Karma: +0/-0
Re: 16-19/07/09 Dour Festival @ Dour
« Reply #184 on: July 21, 2009, 07:03:41 PM »
weet er eigelijk iemand wie die visuals deed tijdens richard devine en bogdan raczynski? die ware egt heeeeeeeeeeeeel derover :nuts:

Offline kros

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 456
  • Karma: +8/-8
  • i told you i was harcore
Re: 16-19/07/09 Dour Festival @ Dour
« Reply #185 on: July 21, 2009, 07:35:55 PM »
twas weer abnormaal overdreven geestig pfffff teveel om op te noemen volgend jaar 100% zeker terug


aphex KING megagoe, goddelijk, en die hecker geluidjes zijn daar echt wicked tussen, vré cool uniek concept en goeie visuals, massas eigen materiaal en dingen dat niemand kent ma daj echt wel graag zou weten gelijk da rechtendoorstuk voordat ie come to daddy speelde ma jonges toch zukke neuten , dat ie zacht begon vond ik dus totaal nie erg, bedoel tis aphex é, tis nie dat ie enkel hardcore maakt ofzo, denk dat dit voor echte aphex fans echt wel een droomset was
venetian snares BESTE set ever, met nen 303 erbij kendet, zo hadk hem dus nog nooit gezien en meer live dan da kuj hem nog nie gezien hebben, dien heeft daar echt de boel laten ontploffen
sepultura vré content dak dedie gezien heb ook, had al die oude nrs al 15 jaar nie meer gehoord ma kherkende ze wel direkt
pet shop boys > beire wi, grappig, je moet da ook nie zo serieus nemen just go with the flow, ma na hun 2 hitjes go west en you are always on my mind was de rest van die set nie zo speciaal dus hield ik het na half uur voor bekeken
santigold ook deftig, matthew herbert dj set ook speciaal , luke slater planetary assault systems ferm goeie techno
die progressiv minimal dak hier en daar in de tenten hoorde toen ik ant tsjolen was suckte wel massas, weeral niets van reggae gezien jammer genoeg, ma voe de rest wel zo goed als alles gezien dak wilde zien, juust dat politix nie ma twas dan tim exile, die ik dan wel weer goe vond, alleen al omdat hij volgens mij 1 vd beste albums vd laatste 5 jaar gemaakt heeft, zn live ie zit precies nog met de poepers om te zingen en al, klinkt nie zo goe als opt album, ma toch, sowieso respect
camping heeft nog nooit zo weinig gestonken sinds er massas volk naar dour komt
het weer was bijna perfekt, als het regende was dit nooit lang, en liever zoon weer dan fuckin constant 30 graden
veel getsjoold onderandere zitn socializen met de sympathiekste limburgers distortion cunts en maandagmorgen nog met de mannen van bachten de kuupe bij biertent van camping B gezeten, en typische legendarische dourscheefheden kunnen aanschouwen
zondagnacht ook gebleven op het terrein gelijk nen ramptoerist om te zien hoe het volk overal nog begon te tam tam-en en die ecopalen probeerde uit de grond te trekken, constant achterna gezeten door security, bij de laatste lukte het hen dan nog ook ze pakten dat dan mee op de trappen ook, dan nog nen toi toi toilet zien tegen de grond gaan op camping B, ff wel wa moeten moven voor de stank dan   :lol:

groot minpunt bij mij was dat tijdens 5 elements of hip hop de sound erbarmelijk stil stond, heel het festival eigenlijk in die tent, en normaal blaast die tent massas, soit, das zowa tenigste minpunt peisk

aja ken nog 2 naakte mannen zien optreden ook , meneo ofzo, ma na 10 seconden wask daar wel weg aja
ah en jamie lidell, massas goed optreden heeft hem volledig gegeven want twas blijkbaar laatste keer dat ie in belgie stond voor een bepaalde tijd
en dan verzeker nog veel goeie dingen gezien ma kan er ff nie opkomen en kmoe doordoen,

en jah, twas dus veels te geestig weeral, dour i love you  :nuts:
now that's an example of how to use humor to get your point across - in an agreeable way

www.bugklinik.com

Offline dark_ikkeuh

  • Master of YU
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 11028
  • Karma: +141/-140
    • http://soundcloud.com/dafreeze
Re: 16-19/07/09 Dour Festival @ Dour
« Reply #186 on: July 21, 2009, 09:00:30 PM »
jupla juist thuis van dour en bgmw
fuck twas echt veel te zalig
lag op de a camping en da was echt ideaal. lekker rustig ook
veel goei dingn gezien, ook wa minder.
voorlopig kan ik alleen nog maar zeggn dat geniaal was :cheer:

Offline Dfens

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 415
  • Karma: +6/-6
    • NoisyBastards
Re: 16-19/07/09 Dour Festival @ Dour
« Reply #187 on: July 21, 2009, 10:32:05 PM »
allright, kbegin eindelijk weer wa nuchter te peizn, ben dr wel nog nie dorr hehe
kvond in ieder geval super, enkel namen onthouden v int begin
amenra, sepultura, walls of jericho, dillinger escape plan, allemaal chapeau
vanaf daar komt et al blurry, veel goe dingen gezien/gehoord ma echt nie mji
weten wa dat was.
kben daar wel mijn stem voor n paar dagen kwijtgeraakt samen met mijn goed gehoor haha
(Trashken kan dr v meeklapn ;) )

Trash to Geert: blblblublubfghr
Geert: ééé? (zonder stemme)
Trash: blblblublubfghr!!
Geert: ééé?????
Trash: BLBLBLUBLUBFGHR!!!!
Geert: ééééé????!!!!!
Trash:  :nuts:
Geert:   :think: :razz:

met herhalingen voor n tijdje, bij deze @ Trashken :   :hippy:

zondagnacht volledig gekraakt en rond 02u al in mn tente
om dan de maandag verloren tijd in te halen op café in Kortrijk
krak nummer 2 en nu tot positieven ant komn

waarda ne mens toch graag naartoe gaat é  :hungry:

volgend jaar aajt

 :slayer:

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: 16-19/07/09 Dour Festival @ Dour
« Reply #188 on: July 21, 2009, 11:00:09 PM »
Trash to Geert: blblblublubfghr
Geert: ééé? (zonder stemme)
Trash: blblblublubfghr!!
Geert: ééé?????
Trash: BLBLBLUBLUBFGHR!!!!
Geert: ééééé????!!!!!
Trash:  :nuts:
Geert:   :think: :razz:

met herhalingen voor n tijdje, bij deze @ Trashken :   :hippy:
ze praat IRL soms dus echt zoals ze soms typt hier  :mrgreen:

sunnymuffins

  • Guest
Re: 16-19/07/09 Dour Festival @ Dour
« Reply #189 on: July 21, 2009, 11:16:39 PM »


ben 50 euro dope (oa special k'tjes en mep :( ) kwijtgeraakt den donderdag, suckte dik en hard, maar heb mij toch echt

mep ?

khad een gram hero gevonden, dacht dat snelle was perongeluk van geproeft, flash van mn leven, daarna weggegooid. never again.

Offline MD.EMMA

  • KLETSING HARD
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 655
  • Karma: +0/-2
  • DISTORTION CUNTS
    • TITS
Re: 16-19/07/09 Dour Festival @ Dour
« Reply #190 on: July 22, 2009, 12:25:16 AM »


ben 50 euro dope (oa special k'tjes en mep :( ) kwijtgeraakt den donderdag, suckte dik en hard, maar heb mij toch echt

mep ?

khad een gram hero gevonden, dacht dat snelle was perongeluk van geproeft, flash van mn leven, daarna weggegooid. never again.


wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej perongeluk bruine genome :D  :slayer:  :hungry:  :silenced:

der was ook ne kerel da kome vrage aan my en taxidermist
zien we er dan zo erg uit :D  :boohoo:

Offline TERROR

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1455
  • Karma: +77/-267
Re: 16-19/07/09 Dour Festival @ Dour
« Reply #191 on: July 22, 2009, 12:37:04 AM »
allright, kbegin eindelijk weer wa nuchter te peizn, ben dr wel nog nie dorr hehe
Toen wij toekwamen de woensdag, lag je al K.O. tegen de hekkens aan de inkom.
hardcore!  :respect:

xtorre

  • Guest
Re: 16-19/07/09 Dour Festival @ Dour
« Reply #192 on: July 22, 2009, 09:39:51 AM »
eigenlijk ook mijn beste dour ever.

Muzikaal de grofste, de beste

mijn stemme heeft het nie begeven  :rofl: geerts was anders  :slayer:

Offline Tripped

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2891
  • Karma: +38/-32
Re: 16-19/07/09 Dour Festival @ Dour
« Reply #193 on: July 22, 2009, 10:16:02 AM »
allright, kbegin eindelijk weer wa nuchter te peizn, ben dr wel nog nie dorr hehe
Toen wij toekwamen de woensdag, lag je al K.O. tegen de hekkens aan de inkom.
hardcore!  :respect:
:lol:

Offline Kevn

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 489
  • Karma: +0/-0
Re: 16-19/07/09 Dour Festival @ Dour
« Reply #194 on: July 22, 2009, 11:14:51 AM »
We zijn dinsdagavond al toegekomen in saint ghislain.
hebben daar op terras gezeetn tot 2u ofso, dan ng wa zitn nixn en eetn maakn bij een schooltje in de buurt. Dan beslist om te voet al door te gaan naar Dour, tot een auto ons tegenhield en zei dat het onbegonnen werk was, hij was dan nog zo vriendelijk om ons in 2 groepen tot daar te voeren  :slayer: echt wel TE zalig van die kerel.
Dan toegekomen bij het festival maar mochten ng niet door de hekkens. we hebben ons dan maar gesmeten in een veld en daar gemaft tot woensdagochtend.

Dour was weer veeeel te zalig, wel meer tijd doorgebracht op de camping dan op de wei zelf. Maar da ligt aan het feit da de muziek op Dour echt wel stukken beter kan :P maar dan zou het Dour niet meer zijn... was wel wa teleurgesteld toen ik Aphix Twin zag, geluid was ni overal goed
Venetian snares was wel nog eens smijten  :yeah:

nu wachten tot volgend jaar  :yeah:
« Last Edit: July 22, 2009, 11:47:53 AM by Kevn »

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal