collapse

* Recent posts

Author Topic: 01-05/05/09 TeKnIvAl du 1er Mai 2009 @ . . . (FR)  (Read 21169 times)

Offline Wasabi

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 803
  • Karma: +3/-3
Re: 01-05/05/09 TeKnIvAl du 1er Mai 2009 @ . . . (FR)
« Reply #105 on: May 04, 2009, 02:06:21 PM »
Jep was illegaal hé. En idd flikken hielden bij het vertrek camions tegen 2 controles zo voorbij moeten rijden. En 1 alcoholcontrole aan de uitgang maar ik ben daar ni voorbij moeten rijden. Omdat ineens zo onverwacht vroeger gedaan was was ek nog zat toen we moesten vertrekken. Al een geluk was er een lief Hollands meisje (Maria) blij om ons naar huis te rijden zodat zij wat vroeger thuis was. Jammer dat net het nieuws van die flikken tot bij ons doordrong tijdens de set van mij en Samoth. Was me net keihard aan't amuzeren achter men synth. 'k Hoop trouwens da de Belgen voorbij de controle geraakt zijn.

Had da echt ni zo groot verwacht. Mai hoeveel sounds waren me da zeg. En ook wel paar veel te grote imo, allé te luide. Kon daar dan ni voor blijven staan. Ik vond de beste sounds meestal de nog iets kleinere die toch groot genoeg waren. Zoals die van België bvb. :-) Zotte lichteffecten aanwezig en ne sound me 6 vlammenwerpers en 1 vuurbolwerper enzo. Brut!

De lastige scheve Fransmannen waar ze me voor gewaarschuwd hebben vielen goe mee. Ook was aan het meer waar wij zaten de sfeer iets gemoedelijker en 't was daar echt wel wa rustiger imo. Veel Fransmannen positieve comments horen geven over de sound, dus big up en ga zo voort exit 23 en DCtek!

Ik wil eigenlijk al terug. Hop naar de volgende dan maar zeker :-)

pain

  • Guest
Re: 01-05/05/09 TeKnIvAl du 1er Mai 2009 @ . . . (FR)
« Reply #106 on: May 04, 2009, 02:11:40 PM »

Ik wil eigenlijk al terug. Hop naar de volgende dan maar zeker :-)

+1 :mrgreen:

Offline crashtestdummie

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 672
  • Karma: +19/-17
Re: 01-05/05/09 TeKnIvAl du 1er Mai 2009 @ . . . (FR)
« Reply #107 on: May 04, 2009, 02:22:54 PM »
Dance Floor des Belges au bord de l'eau


DcTeK Sound6TeM
www.myspace.com/dcteksound6tem

De misdaad is georganiseerd nu de rest nog

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 01-05/05/09 TeKnIvAl du 1er Mai 2009 @ . . . (FR)
« Reply #108 on: May 04, 2009, 02:36:15 PM »
ola  looks like a really nice location

precies wel wa kleiner of de vorige jaren

ma wel vet  :wow:
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline Wasabi

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 803
  • Karma: +3/-3
Re: 01-05/05/09 TeKnIvAl du 1er Mai 2009 @ . . . (FR)
« Reply #109 on: May 04, 2009, 02:50:05 PM »
Kleiner, Geen id over de vorige jaren ma ge zie hier een appart stuk aan de andere kant van het bos was het grote teknival terrein. Wij zaten op een appart gedeelte eigenlijk. vandaar ook na 5 uur in de file te staan nog eens 3 uur moeten zoeken desondanks aanwijzing over waar de sound stond voor we aan den Belgische sound waren. En dan hebben we hem enkel maar gevonden om iktoevallig Tess zag lopen.

Offline wallaaah

  • Backstagers
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 125
  • Karma: +3/-9
Re: 01-05/05/09 TeKnIvAl du 1er Mai 2009 @ . . . (FR)
« Reply #110 on: May 04, 2009, 04:54:50 PM »
waaaw, die youtube-filmpjes, om zot van te komen!  Wij gingen eerst gaan, maar omdat het niet meer doorging op t vliegveld en omdat we nie binnen geraakten op de infolijn zijn we dan maar niet geweest.  T zag er echt wel vet uit.  mja, volgend jaar beter zeker? 

Offline breakz

  • Newbie
  • *
  • Posts: 8
  • Karma: +1/-1
Re: 01-05/05/09 TeKnIvAl du 1er Mai 2009 @ . . . (FR)
« Reply #111 on: May 04, 2009, 05:21:45 PM »
waaaa veelte vet  :slayer: kvond het toch beter dan vorig jaar veel meer bossen en gene tarmak :biggrin:
vette sound van de belgen  :slayer: super goe gedaan proficiat aan DCtek en exit 23  :clap:
op naar volgend jaar  :yeah:

Offline ActiVe-O

  • Tekno-Tribe
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 934
  • Karma: +3/-3
  • !! Tekos Never Stop !!
Re: 01-05/05/09 TeKnIvAl du 1er Mai 2009 @ . . . (FR)
« Reply #112 on: May 04, 2009, 05:59:07 PM »
amai amai amai twas trg teknival om nooit te vergeten ze  :nuts:
Donderdagavond thuis vertrokken zonder locatie nog, ma allee we wisten toch dat richting parijs was  :lol: op onze lokale meeting point  ;) dan toch locatie te weten gekomen en hupla we waren vertrokken, +/-370km dus das niks wa...
Toegekomen in Gaillon , hmm geen borden met teknival op as usual.. dan 40km verkeerd gereden naar een of ander groot licht die in de lucht scheen  :mad: , was blijkbaar van marginale dancing gebeuren  :hippy: hup trg richting Gaillon , via gps coördinaten dan toch de teknival site gevonden, en wa was da allemaal  :nuts: toen we daar in den donker toekwamen , mega chaos .. ook as usual  :mrgreen:
Kzag eerst nie goe waar we onze sound gingen zetten om het wa chill te kunnen laten gebeuren, dan kwam samoth af met toch wel een van de beste locaties na mijn goesting van heel de site... goe gedaan samoth  :clap:
Na rit van 6u ofzo de vrijdag morgen alles beginnen opzetten, was wa lastig , ma plooien  :snooty: nope doen we niet  :lol: en denk tegen 10u da alles zo goe als klaar was om te feesten  :hungry:
Voor de rest zijn de volgende 2 dagen super goed verlopen, 2u stil gelegen om da we keer achter nafte moesten, ma vo de rest wast altijd party.
Heb echt wel paar lekkere setjes gehoord van Touw, Sevenum Six, Drazer, Christiaan , Karpet (Wellatribe) lekker elektro-tribe setje in da namiddag, Samoth Vs. Wasabi echt lekkere acid core toestandjes , en paar franse dudes die hun spontaan kwamen aanbieden maar waark naam nie van weet  :think: der kwamen der echt veel vragen om te draaien , wss door locatie.. toch wel paar moeten weigeren, we only play tek é  :mrgreen:
Allezins nen dikke merci aan de hele Exit23 crew voor het verloop van het teknival, we really enjoyed it !
En idd dus veel te vroeg moeten stoppen naar mijn goesting  :'( :'( khoopte ook om door te gaan tot dinsdag ofzo... mnja zondag namiddag was 90% van alle sound al afgebroken en begon de massa al te vertrekken, en door dat het een illegal teknival was , was het dus ook opletten met de sound want ik denk als we die te lang zouden laten staan hebben , we wel eens problemen zouden gehad hebben..
Zelf bij het verlaten van het terrein was het opletten... grote trucks werden langs de kant gezet en gecontroleerd of ze geen sound bij hadden, zoja werden die in beslag genomen  :hand: :nuts: heb gehoort dat er toch zekers 25 in beslag zijn genomen, dus bij het vertrek was het ook wel efkes spannend , ma we zijn der door graakt en exit23 ook heb hoort, dus seeeeeeeef !
Ja kga ke stoppen mee zeveren, want kzou lang kunnen doorgaan over teknival pijsk  :mrgreen:
Op na Teknival 2010 !!  :hungry: :hungry:











More pics @ www.myspace.com/dcteksound6tem

 :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:







« Last Edit: May 04, 2009, 06:13:41 PM by ActiVe-O »
My Space Is Louder Than Your Space
www.myspace.com/activeo



www.myspace.com/dcteksound6tem

Myspace Suckt Ondertussen... Srry!

Offline Spherical

  • "Give me control of a nation's money and I care not who makes her laws." -Mayer Amschel Rothschild
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 902
  • Karma: +3/-3
Re: 01-05/05/09 TeKnIvAl du 1er Mai 2009 @ . . . (FR)
« Reply #113 on: May 04, 2009, 09:15:26 PM »
 :wow:

I love teknival we. Mij echt zot goe gehad, just beke slecht voorbereid. Volgend jaar beter. Wa een locatie hadden de belgen eigenlijk holy fuck! En 'k heb om eerlijk te zijn nie echt last gehad van irritante fransen. Ne maat van mij wel ipod en gsm geript terwijl em lag te tukken uit z'n zakken. Voor de rest precies ammel nogal chille mense. 'k Heb nu wel ff genoeg hardtek gehoord eigenlijk dus 'k weet nie of'k het zou gehaald hebben tot dinsdag  :nuts:

En we only play tek: 'k heb gisterenochtend toch lekker acid geknald  :slayer:

En inderdaad sommige sounds veel te snoeihard. Zo diejen ene me die scream maskers en die oranje slurfen, op 20meter afstand trilden je oogbollen nog...

Spijtig dat't gedaan is, 'k wil ook terug  :banana:
Everything you say can and will be used against you in a court of law. Everything I say is based upon the fiction called reality
and thus is to be interpreted and repelled as so untill further notice.

Signed, the homunculus' homunculus

Offline Senne

  • DOD Productions
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1540
  • Karma: +10/-10
    • DOD Productions
Re: 01-05/05/09 TeKnIvAl du 1er Mai 2009 @ . . . (FR)
« Reply #114 on: May 04, 2009, 09:18:24 PM »
Zag er precies wel zalig uit!  :eek:

Check out the next DOD events on our facebook page, website or twitter:
http://www.facebook.com/DOD.Events
http://www.dod-productions.com/
http://twitter.com/DODProductions0

pain

  • Guest
Re: 01-05/05/09 TeKnIvAl du 1er Mai 2009 @ . . . (FR)
« Reply #115 on: May 04, 2009, 09:28:37 PM »
  Zo diejen ene me die scream maskers en die oranje slurfen, op 20meter afstand trilden je oogbollen nog...



toch wel kwa geluid den beste sound van gans teknival da :)

Offline Tripped

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2891
  • Karma: +38/-32
Re: 01-05/05/09 TeKnIvAl du 1er Mai 2009 @ . . . (FR)
« Reply #116 on: May 04, 2009, 09:50:45 PM »
sounds like nawak?

Offline Tess

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 224
  • Karma: +1/-3
    • fb
Re: 01-05/05/09 TeKnIvAl du 1er Mai 2009 @ . . . (FR)
« Reply #117 on: May 04, 2009, 10:02:00 PM »
amai amai ben nog aant nagenieten gewoon...

moet zeggen dat exit23/dcsound echt wel het mooiste plekske druit heeft gevonden om de sound te zetten! Zalig gewoon, da uitzicht. En als ge dan de boskes door liep.. da terrein.. shit man.. HUGE  :eek: Moest'k er alleen zijn beland had'k echt de weg niemeer teruggevonden ofzo.

Hoop wazige mensen die dr e pakske over gaan, maarja, da hoort drbij zeker.  :mrgreen:

Nu es goe maffen zodak morge fris naar school kan ;)
Excuse me, while i kiss the sky

Offline ActiVe-O

  • Tekno-Tribe
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 934
  • Karma: +3/-3
  • !! Tekos Never Stop !!
Re: 01-05/05/09 TeKnIvAl du 1er Mai 2009 @ . . . (FR)
« Reply #118 on: May 04, 2009, 10:18:51 PM »



En we only play tek: 'k heb gisterenochtend toch lekker acid geknald  :slayer:


Weetek wel, zolang der ma wa 4x4 inzit é ;)
ma hiphop enzo zagk toch nie echt zitten
My Space Is Louder Than Your Space
www.myspace.com/activeo



www.myspace.com/dcteksound6tem

Myspace Suckt Ondertussen... Srry!

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 01-05/05/09 TeKnIvAl du 1er Mai 2009 @ . . . (FR)
« Reply #119 on: May 04, 2009, 10:22:03 PM »
sounds like nawak?

jip die oranje slurfen en het loeiharde lawijt  :mrgreen:
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal