collapse

* Recent posts

Author Topic: 115  (Read 2423 times)

krewlio

  • Guest
115
« on: May 27, 2014, 09:53:27 AM »
115
« Last Edit: November 16, 2021, 07:13:50 PM by krewlio »

ndrk

  • Guest
Re: [Reggae] King Yoof - Reggae DJ Mix (2014)
« Reply #1 on: May 27, 2014, 10:31:56 AM »
Quote
Like Downloads

Simply liking this page will be enough for you to get these downloads.
weer zo nen toffen die u naar andere pagina's verwijst voor ge effectief kunt downloaden :rolleyes: (terwijl het nog zo simpel is om da gewoon downloadbaar te maken op soundcloud zelf... )

Free download, my ass... likes op facebook verzamelen ja

grappigste van al vonnek dees (wanneer ge klikt op den download button):

ndrk

  • Guest
Re: [Reggae] King Yoof - Reggae DJ Mix (2014)
« Reply #2 on: May 27, 2014, 10:46:55 AM »
gene stress :cool:
tis nie omda'k er ff over rant, dat da wil zeggen da'k mij nog opjaag in zulke dingen ;)

ben intussen dergelijke toestanden gewend aan't geraken. en als ze voorkomen, wil da voor mij zeggen dat den artiest populariteit (of geld) belangrijker vindt dan zijn/haar muziek te laten horen en dus negeer'k het gewoon :up:

Offline Chronic Elektronic

  • Internaut
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2483
  • Karma: +215/-215
Re: [Reggae] King Yoof - Reggae DJ Mix (2014)
« Reply #3 on: May 27, 2014, 11:19:03 AM »
I'm offended! That means I'm right.

ndrk

  • Guest
Re: [Reggae] King Yoof - Reggae DJ Mix (2014)
« Reply #4 on: May 27, 2014, 11:28:19 AM »
negeren in de zin van: ik download het nie en ik beluister het nie (en ik diss de artiest op een publiek forum waar hij zelf waarsch nooit iets zal van lezen :up:)

behoorlijk accuraat imo :P

ndrk

  • Guest
Re: [Reggae] King Yoof - Reggae DJ Mix (2014)
« Reply #5 on: May 27, 2014, 11:59:34 AM »
shit, ge vindt iets goed, ge geeft diene mens ne like, toch nie goe, dislike
waar voor egoïstje zijt gij, geen klote doen, maar toch vinden da ge overal recht op hebt en dan ze u alles moeten geven :clap:
gij zijt mij toch eentje ne kakvent ze... maar blijven derover doorgaan :rofl:

kheb trouwens nergens gezegd datk het goe vind... geen like dus. enkel dislike (buiten het genre zelf)

en egoïsme staat recht tegenover willen dat muziek gratis en voor iedereen beschikbaar is zonder al die crap van likes... wa voor een retarded reactie geeft gij hier weer? of ist weer gewoon trollio die aan't werk is...? :whistle:

ndrk

  • Guest
Re: [Reggae] King Yoof - Reggae DJ Mix (2014)
« Reply #6 on: May 27, 2014, 03:13:01 PM »
bromba: is het mogelijk voor hendr0k een sectie te maken met links to music die een directe link bevatten waar ge geen extra moeite moet voor doen, tenzij de muziek op de betreffende pagina nog toegankelijk is via Off Liberty, dan wil hij wel de extra moeite doen.
jdownloader werkt ook nog altijd ze... of wilde nu zeggen da'k mij ne smoelboek-account zou moeten aanmaken voor mixkes te kunnen downloaden? :nuts:

mr ge snapt precies nog altijd nie wa mij stoort... kmoe der nie van weten omdatie het zelf met ene klik downloadbaar kan maken op soundcloud maar in plaats daarvan kiest em om er een populariteitsgedoe op smoelboek van te maken. en niet omdat ik extra moeite zou moeten doen (al is ne smoelboek-account aanmaken der mij toch ook over)

in't kort: tis nen douchebag en gij zijt der ook enen omda ge da normaal vindt en em verdedigd. en geef toe, wanneer ge maar ergens zou kunnen afleiden da ik ne luierik ben - door den boel om te draaien - maakte der gebruik van. en dan beeke uit de hoogte met't vingertje nr mij wijzen om uzelf beter te doen voelen... ge valt in herhaling, trolliootje

btw: zijde der nu serieus nog aan't over doordrammen? geef het gewoon op, douchebag :sigh: :lol: :loser:

ndrk

  • Guest
Re: [Reggae] King Yoof - Reggae DJ Mix (2014)
« Reply #7 on: May 27, 2014, 03:46:09 PM »
ge hebt der zelf ook uw hand in ze... tis nu al den 3e keer da'k u zeg da ge der nie moet over doordrammen

denk nochtans nie da'k duidelijker kon zijn :think:

ndrk

  • Guest
Re: [Reggae] King Yoof - Reggae DJ Mix (2014)
« Reply #8 on: May 27, 2014, 07:33:58 PM »
en facebook is nochtans ook gratis
4e keer... hou op met erover door te drammen

en gebt nu net toegegeven (of geïnsinueerd) da'k een facebook-profiel moet maken speciaal vr die aandachtshoer zijn mixke te downloaden... echt kerel, is alles daar nog cava in de bovenkamer? :nuts:

conformeert gij trouwens uzelf ook zoveel lijk da ge zou willen da anderen doen? :lol: :up:

edit: post title
« Last Edit: May 27, 2014, 07:35:41 PM by ndrk »

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal