Oɴᴇɪʀɪᴄʜ - Fᴀʟʟ ᴀʟʙᴜᴍ sᴛᴜᴜʀ ᴇᴇɴ ʙᴇʀɪᴄʜᴛᴊᴇ ɴᴀᴀʀ Bʀᴀᴍʙᴏ ᴀʟs ᴊᴇ ᴇᴇɴ ᴋᴏᴘɪᴇᴛᴊᴇ ᴡɪʟ!
Vanaf 20.00h BBQ voor €3 per maaltijd tot het einde (All night BBQ it is!!) Timetable (onder voorbehoud):22.00 - 23.00 Maniak-4723.00 - 00.00 Mr. Orange00.00 - 01.00 Eiterherd01.00 - 01.15 Passenger of Shit01.15 - 02.15 Electric Kettle02.15 - 02.30 Passenger of Shit02.30 - 03.30 Techdiff03.30 - 04.00 Passenger of Shit04.00 - 05.00 Despoilah05.00 - 06.00 Khaoz EngineSee you there peeps!
owkaydan , 3x pos?
. waar was despoilah?
Vind het jammer dak den dezen gemankeerd e, maar op een woensdag voor niet studenten is misschien wat moeilijk...
had iets meer van eitherherd verwacht,ma was toch nog bon.
huh what, Mr. Orange fixed Despoilah and he mailed him like 5 or 6 times the last days, but we haven't heard a thing anymore from him. Very odd!!Enfin, het was echt een knaller, mij verdomd goe geamuseerd, big up voor PoS & Electric Kettle (vs. Khaoz Engine) van de rest heb ik helaas zelf niets (of weinig) kunnen zien, maar het BBQ'en vond ik ook echt nog plezant al deed die met momenten al even lastig als de sound.Merci in ieder geval aan de mensen die gekomen zijn, echt veel leuke reacties gehad over dat er nog is breakcore was, wat uiteindelijk ook het doel was!
Quote from: Havanazero on August 27, 2009, 04:58:07 PMhuh what, Mr. Orange fixed Despoilah and he mailed him like 5 or 6 times the last days, but we haven't heard a thing anymore from him. Very odd!!Enfin, het was echt een knaller, mij verdomd goe geamuseerd, big up voor PoS & Electric Kettle (vs. Khaoz Engine) van de rest heb ik helaas zelf niets (of weinig) kunnen zien, maar het BBQ'en vond ik ook echt nog plezant al deed die met momenten al even lastig als de sound.Merci in ieder geval aan de mensen die gekomen zijn, echt veel leuke reacties gehad over dat er nog is breakcore was, wat uiteindelijk ook het doel was! Vlugge vermeldingen dat een feest in de regio antwerpen zou plaats vinden en ik daar zou kunnen spelen is naar mijn weten niet echt een volwaardige booking.Me dunkt dat Steve net iets te snel heeft besloten dat ik daar ging spelen. Misverstanden kunnen gebeuren. Ik denk niet dat dit echter de feestvreugde heeft weggenomen.