collapse

* Recent posts

Author Topic: 20/02/10 Abused MuSick Part 2: Setting the Standard @ Zappa Zaal, Antwerp  (Read 24958 times)

Offline Psylence777

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2001
  • Karma: +6/-6
  • Battle Angel
Re: 20/02/10 Abused MuSick Part 2: Setting the Standard @ Zappa Zaal, Antwerp
« Reply #225 on: February 21, 2010, 01:12:08 PM »
gvd auto in panne, keek hier zofel nr uit   :cheersad:
The world around me drops away, replaced by worlds being created and destroyed by my imagination [777]

Offline DF_

  • Newbie
  • *
  • Posts: 39
  • Karma: +0/-1
  • Official Stileproject.com Whore
Re: 20/02/10 Abused MuSick Part 2: Setting the Standard @ Zappa Zaal, Antwerp
« Reply #226 on: February 21, 2010, 01:41:53 PM »
rotator held van de avond  :clap:

Offline akkused

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 897
  • Karma: +14/-14
Re: 20/02/10 Abused MuSick Part 2: Setting the Standard @ Zappa Zaal, Antwerp
« Reply #227 on: February 21, 2010, 02:41:14 PM »
Deze nacht kreeg ik een bericht:

"LIMEWAX!!!!!! Ge zijt hier echt ne hele dikke aan't missen ze!!" Het zal dus wel goed zijn geweest...
"Ja, en daar zaten nog echte hippies."
"Ha, ma ik ben nie voor hippies, ik ben voor Slayer..."

Offline Whisper

  • Spiraal
  • Full Member
  • ***
  • Posts: 124
  • Karma: +2/-2
Re: 20/02/10 Abused MuSick Part 2: Setting the Standard @ Zappa Zaal, Antwerp
« Reply #228 on: February 21, 2010, 03:26:52 PM »
man da was een zalig feest !
de locatie was echt prachtig
sjiek dat er op da poduim zetels stonden waar je ff kon in chille
limewax, hellfish & rotator waren echt de max !

Offline Kira

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 403
  • Karma: +2/-2
Re: 20/02/10 Abused MuSick Part 2: Setting the Standard @ Zappa Zaal, Antwerp
« Reply #229 on: February 21, 2010, 03:45:45 PM »
Eén en al lof over dit feest!!! Dit feest zal zeker in mijn top 10 staan van feesten in 2010.
Goed georganiseerd! Zaal dik in orde, makkelijk te vinden trouwens. Sowieso is het leuk om in een nieuwe zaal te komen en dees was echt  :up: Heel mooi, groot genoeg, goe da je ook buiten kon chillen,...
Toegekomen toen Igneon System bezig was, man, tfeest zat er al ferm in!!
Hellfish was voor mij het van het! Paar hitjes van vroeger, maar ook goeie nieuwe nummers. Twas maar toen hij gedaan had, dak besefte dak int schuim en zweet stond en voelde hoe mijn beentjes trilden van zoveel te shaken. Panacea vond ik ook goe, maar had toch net ietsje meer verwacht van hem. Wss ligt da gewoon aan mij, ik herinner me hem nog in de Vooruit toen ik 16 was en toen vond ik da mega zot, maar nu is hetgene ik me ferm op kan laten gaan qua muziekstijl wss iets veranderd.
Detest en limewax ook héél goe. Rotator is gewoon iets minder mijn ding.
Veel volk!!! Kvond zo net nie te. Doordat er overal wel plaatsjes waren waar men even kon uitrusten, zat het volk verspreid en had je telkens genoeg plaats om te dansen. Kvond het goe da ze op een gegeven moment eventjes geen volk meer binnen lieten, anders zou het er wel over geweest zijn. Had het enorm warm daar, maar stoorde me er nie echt aan.
Als ik dan iets negatief kan zeggen, dan is het dat ik het spijtig vond dat het zo ver rijden was, maar da heeft natuurlijk niets te maken met de organisatie.
Respect naar organisatie toe, je hebt me een geweldige nacht doen beleven!  :respect:

Offline killerdodos

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 214
  • Karma: +1/-1
Re: 20/02/10 Abused MuSick Part 2: Setting the Standard @ Zappa Zaal, Antwerp
« Reply #230 on: February 21, 2010, 03:46:55 PM »
jha dat was echt een goed feesje veel mensen tegengekomen die ik lang niet had gezien
en alle setjes waren in mijn ogen even goed.

big up voor de organisatie.
PUMP UP THE NOISE THIS IS A RAVE !

Offline droon

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 344
  • Karma: +20/-14
Re: 20/02/10 Abused MuSick Part 2: Setting the Standard @ Zappa Zaal, Antwerp
« Reply #231 on: February 21, 2010, 05:23:14 PM »
vette boel,

propere zaal, goei grootte, cool volk, ni te passief, schoon grieten ook, weinig/genen dram, goei geluid, nice setjes, alles tip top!


 zot wa voor volk er op de been was in gans belgië dan, dienen tek gans vol hoor ik, abused uitverkocht, untitled uitverkocht in voorverkoop. alleen de steeple heeft het ewa vlaggen gehad dan..

maar we zijn hier toch weer goe bezig kwa scene peis ik.

Offline Havanazero

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1016
  • Karma: +3/-4
  • Wanted Freak
Re: 20/02/10 Abused MuSick Part 2: Setting the Standard @ Zappa Zaal, Antwerp
« Reply #232 on: February 21, 2010, 05:26:27 PM »
 :nuts:

IT WAS A MADHOUSE!!! geweldige avond, zelf niet te veel kunnen zien, maar de sfeer zat er alleszins goed in, een artiest heeft mij echt weggeblazen en dat was Limewax, abnormaal hoe die over alles en iedereen heen knalde. Maar enfin was ook de enigste set waar ik meer dan 10 min. van gezien heb, denk ik.

op naar de volgende? (dan toch???)  :mrgreen:  :hungry:






Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 20/02/10 Abused MuSick Part 2: Setting the Standard @ Zappa Zaal, Antwerp
« Reply #233 on: February 21, 2010, 05:34:24 PM »
zot wa voor volk er op de been was in gans belgië dan, dienen tek gans vol hoor ik, abused uitverkocht, untitled uitverkocht in voorverkoop.
nice to read :up:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline Havanazero

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1016
  • Karma: +3/-4
  • Wanted Freak
Re: 20/02/10 Abused MuSick Part 2: Setting the Standard @ Zappa Zaal, Antwerp
« Reply #234 on: February 21, 2010, 05:38:42 PM »
zot wa voor volk er op de been was in gans belgië dan, dienen tek gans vol hoor ik, abused uitverkocht, untitled uitverkocht in voorverkoop.
nice to read :up:

Was het ook niet Reverze in't sportpaleis?  :rofl:

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 20/02/10 Abused MuSick Part 2: Setting the Standard @ Zappa Zaal, Antwerp
« Reply #235 on: February 21, 2010, 05:41:12 PM »
toch een ietsie pietsie ander publiek ni? :P en blijkbaar toch geen rozegeur en maneschijn in de kersenmaan?

http://www.come-early-leave-late.be/V2/index.php?topic=3329.msg98813#msg98813
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 20/02/10 Abused MuSick Part 2: Setting the Standard @ Zappa Zaal, Antwerp
« Reply #236 on: February 21, 2010, 06:01:03 PM »
zeer leuk feest!

kan enkel beamen wa de rest al gezegd heeft qua zaal en org enzo
just echt zooo warm  :cheersad: 't was echt zweten zelfs als ge nie stond te dansen

toegekomen tijdens detest, echt vette set, jammer da we limewax gemist hebben in feite
panacea vond ik persoonlijk veel te dnb-ish, kan me nog veel meer break-oriented setjes herinneren
hellfish een nice setje, nie even nice als op bangface maar ik vrees da 'k da nooit meer zal meemaken, er zat precies meer tempovariatie in dan anders met die hiphopbreaks enzo. Ma 't was onmogelijk om stil te staan  :biggrin:
rotator ja kankerhard e, ma kon me precies nie echt bekoren deze keer, droon dan weer wel
droon always delivers  :mrgreen: :slayer:
en mr orange ja het begin was fun en leuk om ff zo harde shizzle te horen maar 't werd een beetje saai na een tijdje
wie was trouwens dien laatste dj? samen mee orange?

ook een leuke cell meeting daar aan den toog  :mrgreen:
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline G_ERROR

  • Herrie
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 6211
  • Karma: +44/-37
  • ̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿
Re: 20/02/10 Abused MuSick Part 2: Setting the Standard @ Zappa Zaal, Antwerp
« Reply #237 on: February 21, 2010, 06:02:59 PM »
toch een ietsie pietsie ander publiek ni? :P en blijkbaar toch geen rozegeur en maneschijn in de kersenmaan?

http://www.come-early-leave-late.be/V2/index.php?topic=3329.msg98813#msg98813
idd, heb me geamuseerd wel maar was echt triestig, nuja, 3uur kunnen draaien , ik was content, en wist al op voorhand da het maar triestig ging zijn , alé ja, triestig... (heb het over cherry e voor degene die ni kunne volgen) terror trekt daar gwn ni, mo wist da dit feest wel een bom ging worde eigelijk, desondanks alle dateclashes... khoop da geert ook uit de kosten geraakt is en da alleen de cherry verlies geleden heeft...
bookings @

G.H.B@hotmail.com
www.myspace.com/geehaabee
http://partyflock.nl/artist/45439:G_H_B.html

tracks and sets : http://soundcloud.com/g-h-b

<a href="http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/</a>

︻╦̵̿̿╤──

Offline paquet

  • Newbie
  • *
  • Posts: 15
  • Karma: +0/-0
  • shit happens
Re: 20/02/10 Abused MuSick Part 2: Setting the Standard @ Zappa Zaal, Antwerp
« Reply #238 on: February 21, 2010, 06:53:36 PM »
super feest! dacht eerst dat et wa ging tegenvallen van volk enzo met aal de dateclashen maar uiteindelijk kon het echt niet beter. genoeg plaats om eftjes te gaan chillen, super zaal! gratis oordopjes gekregen, op het eind gratis water gekregen. prijzen waren niet overdreven. just wc-madam was wa aant flippe  :rofl:  zeer schone vrouwen! (weet trouwens iemand wie die was me aar hoge hoed en zo'n brede rok?)  mocht mss net iets langer geduurd hebben
komen foto's droon ergens online?

Offline audiotist

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 324
  • Karma: +7/-7
Re: 20/02/10 Abused MuSick Part 2: Setting the Standard @ Zappa Zaal, Antwerp
« Reply #239 on: February 21, 2010, 07:08:45 PM »
Veeeel meer publiek dan verwacht, in het begin niets gezien of gehoord tot rond 2u ofzo.
panacea dan wel,vond ik nog eens vet om te zien.dan hellfish die nog maar eens dik in orde deed!! Wat diene doet met cds heb ik er nog niet veel zien nadoen :clap:. dan voor mij het beste van de avond Rotator!!! en uiteraard Droon :slayer:
Echt een goeie opkomst aangezien untitled idd uitverkocht was en er nog een zak te doen was in belgie. aan de kassa gemerkt dat tvolk echt van overal kwam, vre tof publiek, geen vechtpartijen gezien, alleen vredevolle moshpits. security waren chille mannen en klacht van geluidsoverlast was nogal rap opgelost met de flikken! was wel een feesje dat nr meer smaakt, uiterst vette locatie en sound dik in orde!

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal