collapse

* Recent posts

Author Topic: 17-20/07/14 - Dour Festival @ Dour  (Read 15852 times)

Offline MoFoPictures

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1271
  • Karma: +51/-51
Re: 17-20/07/14 - Dour Festival @ Dour
« Reply #45 on: July 21, 2014, 07:28:36 PM »
het geluid bij atari teenage riot was nochtans verschrikkelijk. Ongelooflijk hoe slecht die hoge tonen stonden.

Offline cfk

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 253
  • Karma: +18/-18
Re: 17-20/07/14 - Dour Festival @ Dour
« Reply #46 on: July 21, 2014, 10:24:12 PM »
Dit was mijn 10de Dour en ze gaan er toch serieus op vooruit in vergelijking met vroeger, organisatie al wat beter, geluid over het algemeen beter (op de main hangt het wel nogaltijd enorm van de wind af) maar toch niet inboeten aan hun sfeer en identiteit, noch de prijs (gigantisch) opdrijven.

Paar leuke dingen gezien, Theo Parrish met full live funk band, Bonobo die de main rockt (maar zie die band toch liever in een goede zaal), The Slackers, Intergalactic Lovers, Darkstar, Mount Kimbie (zozo), Nas, Paul Kalkbrenner, King Shiloh, Badbadnotgood, Boddika, Chet Faker (I don't get the hype), Hudmo, LFO en nog een shitload aan DJ's. Spijtig dat Jeff Mills vertrokken is, Liebing heeft er dan (al)weer een dikke lap op gegeven. enzovoort

Love Dour, nogaltijd, maar minder lastig wordt het er niet op :)

ps: dienen Terril is ook nog de max, stond nog niet al te vol wegens onbekend (en onbekendere artiesten), maar wat een potentieel voor die locatie in de toekomst.
Terrein wordt wel massas groot en dat maakt het ook niet minder vermoeiend als je veel verschillende dingen wilt checken.

/edit/
ps2: er liep toch gigantisch veel volk deze keer? zo vol dat alles met momenten stond en zat. Den trechter om naar La Machine A Feu te gaan wordt er ook niet rustiger op. De main was echt overbevolkt soms, en dan dringt zo'n LED scherm zich wel eens op om de groepen artiesten wat te volgen...
« Last Edit: July 21, 2014, 10:31:03 PM by cfk »

Offline Jizzzle

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1050
  • Karma: +56/-56
Re: 17-20/07/14 - Dour Festival @ Dour
« Reply #47 on: July 22, 2014, 07:06:09 PM »
Toegekomen de donderdagmiddag. 't was extreem warm de eerste dagen en veel te veel volk bij die wasbekkens... De donderdag niet echt veel speciaals gezien van muziek. Soulfly was cava, grammatik viel mee maar z'n sets zijn altijd anders dan zijn normale nummers. Voor de rest nog wa DnB gecheckt.

Vrijdag was het weer veel te warm, toch redelijk vroeg naar de weide getrokken, daar eventjes moeten liggen in de schaduw om te bekomen van de warmte. 's avonds Channel Zero gezien, was goed, vooral een zotte drummer :p. Eventjes ATR gaan checken maar was zoals verwacht nogal teleurstellend. De 'zang' stond weer veel te luid, direct weer weggegaan. Noisia was goed, veel sfeer, goeie nummers en goed gemixt maar het was extreem warm in die tent, dan maar eventjes naar buiten gaan afkoelen om daarna IGORRR te gaan checken.

Igorrr was subliem. Die man en vrouw die de vocals gedaan hadden voor zijn laatste album waren daar ook om de vocals live te doen. De breakcore op zich was fantastisch, vette sfeer, hij was, net als de zanger en zangeres, zelf ook volledig aan het gaan. Echt een goeie show. Op het einde nog een bisnummertje dat er echt nog meer over was. Echt een topact!

zaterdag macky gee gezien, was nog vet (jump up/dnb) maar had beter wat later gestaan want 's avonds was Koan sound hierna wat teleurstellend. Badbadnotgood was subliem, 3 extreem getalenteerde gasten (drummer, basgitaar en toetsenist) die harde en moderne jazz spelen en live bekende trap enzo brengen. Was net zoals vorig jaar erg goed, zotte sfeer ook in heel de tent.
's avonds ook nog efkes LFO bezien, zag er goed uit toen we toekwamen maar werd alsmaar minder goed (en stiller)...

Laatste dag redelijk laat richting weide getrokken. X&trick was dik in orde. Buraka som sistema was ook erg leuk. Amen allstars was ook eventjes dikke feest, op het einde plots wel wat minder...
Als afsluiter Mr Oizo nog eens gaan checken maar dat vond ik maar teleurstellend. Te plat/commercieel, te EDM-isch. Idem voor Boys noize

Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir
Re: 17-20/07/14 - Dour Festival @ Dour
« Reply #48 on: July 23, 2014, 02:06:23 AM »
donderdag gans van in de namiddag buiten aan de redbull staan dnb'en, veel favo's gehoord, echt goe staan gaan. weg voor bonobo (zalig!), nog wa dnb en dan jeff mills. kwam goe in de sfeer (moest me wa oppeppen om me die temperaturen in een tent te gaan staan) en dan na 20min gedaan door zo ne eikel. bij gebrek aan communicatie terug naar den dnb gegaan en dan teruggegaan voor chris liebing, stom da ze ni effe omriepen da die vroeger ging beginnen want zat ondertussen wa kapot door 2 keer die afstand en dan opeens terug die warme tent in deed gene goed, bij efkes te gaan zitten beseft dat tijd was om te plooien, vonk echt jammer want had wel zin in techno en twas echt retehard.

door de warmte niks kunnen slapen dus vrijdag pas laat opgegaan om tc te zien, dikke set. aangezien we donderdag en zaterdag al ver gans den dag dnb gingen horen dan toch beslist om voor wa afwisseling te gaan en aangezien vrienden van mij vroeger lyrisch waren over paul kalkbrenner hem is gaan checken en fuck, echt neig van men sokken geblazen. kende der raar genoeg ook veel nummers van. voor mij zeker één van de toppers van dour ma da lag zeker ook aant moment  :love:
daarna igorrr gaan checken, stond ni echt opt plan ma bushi stuurde dak zeker moest afkomen want ze waren een operazangers aant soundchecke dus toch maar is gaan zien, ni 100% men ding ma twas wel echt vet gebracht. ook onthouden voor volgend jaar dat ni is omdak amper nog naar breakcore luister dak er mij niet meer op kan amuseren  :mrgreen:
nog effe congo natty gaan checken ma ons zwaar geërgerd aan de pull ups (blijkbaar ni als enige  :clap: ) en dan deadline gesteld: nog ene pull up en we waren weg. ne minuut later dus.
zaterdag redelijk vroeg gaan dnb'en, jammer dat echt bijna allemaal platte jump up was. goe gaan, just macky g vond ik maar ne bedenkelijke set spelen. hazard stak er qua jump up bovenuit. efkes cypress gaan checken ma da stond zo belachelijk stil da we het na 2 nummers zijn afgetrapt, ge kon echt gewoon tegen mekaar spreken zonder u stem te moeten verheffen. op den dnb nog fred v & graffix gezien, vet om tussen al dien dnb wa muzikalere dingen en wa meer hitjes te horen. die koan sound was dan weer echt ne afknapper. 2h moeten doden ma veel te tam om zo naar iets te gaan zien zonder motivatie in zo'n warme tent, content da lfo dan begon. dikke set ravy techno, veel harder dan verwacht. clark gezien tot 10 minuten voort einde ofzo, zat echt dood en me dat zo wa bleef regenen had ik schrik voor ne modderpoel lijk de vorige jaren en kzag het echt niet zitten om er weer 2h erover te doen om aan mijn tent te geraken. jammer van paula temple, gehoord dat supervet was.
zondag er niet geraakt voor bangface ma daar eindelijk mijn krachten teruggevonden. dikke set van x&trick, ceephax geniaal als altijd, 2 bad mice had ik iets meer van verwacht ma me toch goe geamuseerd, bij amen allstars verwijs ik naar men quote over breakcore van hierboven, zo kletsen dat deed, jungle is massive :) bij dj producer halverwege achter drank geweest en onderweg wa sociaal geweest, toch nog rechtgeraakt voor dave & st acid en nog een chance, goe afsluiterke van ne dikke feestavond!!
voor mij alleszins nen dour dak nooit ga vergeten  :love: :rofl: :yeah: :doggy: :cheernutz:
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

Offline Neocortex

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1367
  • Karma: +51/-46
  • Kareltje
Re: 17-20/07/14 - Dour Festival @ Dour
« Reply #49 on: July 23, 2014, 11:54:01 AM »
Vooral heel warm :lol: Maar wel alweer de tijd van mijn leven beleefd, een jaar bestaat uit Dour en het uitkijken ernaar. Ik neem er eventjes mijn schemaatje bij - alles staat chronologisch.

Donderdag

Son Lux om te beginnen en meteen knal erop, zot intens en intiem. Ik had weinig anders verwacht.
Tagada Jones wel plezant, maar kende meer dan de helft van de nummers niet en 't was ook wat te warm voor punk.
Sohn beetje tegengevallen, had er precies meer van verwacht.
Chet Faker was wel leuk maar ik begrijp de hype niet zo goed. Meer dan 'leuk' was het dan ook niet, maar everybody was having a very good time dus ik veronderstel dat ik de charme ervan gewoon mis. 's Anderendaags stond er in de 'Dourkrant' dat de temperaturen opliepen tot 48°C (geen typo) tijdens Chet Faker, en dat heb ik gevoeld.
Soulfly saai, maar ik had weinig hoop.
Mount Kimbie zeer positieve verrassing! Ze hebben 'al hun goedjes' gespeeld en het zat bijzonder strak in elkaar - ook best wel charismatisch optreden, een mens werd er blij van.
Darkside was - zoals deels verwacht - ultimate hipstercore. Bijzonder goede muziek maar het publiek viel echt serieus tegen - zat ook stampvol, allemaal mannen met brillen zonder glazen en moustachen.
The Subs ook nog eens gaan checken, da's zo een guilty pleasure. En ik had er geen spijt van, party hardy.
Bonobo op de main stage, was redelijk fantastisch. Ook echt een topsfeer.
Addison Groove stelde teleur. Zijn decks vielen constant uit en footwork is blijkbaar toch niet echt de tofste livemuziek heb ik gemerkt. Misschien was hij nog rouwig om Rashad.
Blawan, wat een baas.
Grammatik helaas niet gezien, een beetje tussen de schevo's bij de drum 'n bass gestaan. Goldie blijft het ondanks zijn leeftijd toch wel doen.
Jeff Mills kreeg blijkbaar een pint over zijn decks na een half uur en moest stoppen. Dik balen. Heb dan maar een maat naar de EHBO gedaan, naastenliefde en zo. Daardoor eindigde het feestje ook onverwachts voor die avond.

Vrijdag

Onra was de eindbaas waarop ik gehoopt had. Voorlopige hoogtepunt, was echt fantastisch. Stond ook helemaal vooraan en had goed zicht op zijn controllers, heb veel bijgeleerd qua live instrumentals brengen en zo.
Terug naar de camping gegaan, de hitte was vrij dodelijk. Gelukkig had ik zo'n festihut, een tent moet sterven geweest zijn. Daardoor ook Raekwon en - ik ween nog steeds - The Underachievers niet kunnen zien, maar ge kunt het niet al hebben.
Nas was inderdaad echt goed. Je merkt dat de man ervaring heeft, naadloos alles aan mekaar rijgen en het publiek geen seconde in de steek laten. Ik heb wel iets tegen kerels die het gemaakt hebben en zich daarom 'voelen' - het meermaals benadrukken van 'I make real hip hop, not like all of those new guys - those fakers'. Hoefde niet, Nas. Min 10 respectpunten.
Atari Teenage Riot, waarom ging ik daar eigenlijk nog naartoe? Derde keer dat ik ze zag en derde keer dat het geluid echt fucked up was. En ik ben ook geen fan van fascisme, maar om tussen elk liedje door er een preek van 8 minuten over te houden killt de sfeer wel wat.
Hudson Mohawke heb ik ook nog nooit slecht weten draaien, ook nu niet. Joepie.
Heel even naar The Hard Way gegaan, en was zoals ik al dacht een heel slechte gimmick en een beetje een 'soort boysband voor PRSPCT' (dixit Villain van Distopia). En zo plat, maar jongens toch. Gelukkig konden de strakke jongens er zich wel mee amuseren.
En dan de man naar wie ik het meeste uitkeek, Igorrr. Ojoo. Dat was zo goed, je wil het niet weten. Inclusief live operazangeres. Ik zweefde een uur lang.
Afsluiten doe je met Congo Natty, niet per sé voor de muziek (die wel tof is) maar voor zijn scheve kop te zien en de 25 rewinds per uur te horen. Hoe doet die kerel het toch? Lang niet iedereen kon ermee lachen, maar muzikaal werd het op den duur meer een soort unintended stand up comedy. En dat vond ik best prettig.

Zaterdag

Maar 4 uurtjes kunnen slapen, maar toch naar Forest Swords kunnen gaan. Al even 'hipster' als Darkside, maar er stond amper volk dit keer. Onverdiend.
Shigeto, man toch! Onvoorstelbaar goed, en die drumt live alles zelf in. You wot m8? Echt heel erg strak en fantastische performance, ik applaudisseer nog onbewust als ik eraan terugdenk, wat tot heel gekke situaties kan leiden.
Het zou een beetje onrespectvol zijn om niet op z'n minst te gaan KIJKEN naar David Rodigan, dus dat heb ik dan ook gedaan. De oude knar heeft de zotste dubplates in z'n tas zitten en kent zowat iedereen die iets te zeggen heeft in de reggaescene persoonlijk, hoe kan je dan in hemelsnaam zo prutsen. Hij wou meegaan met 'de nieuwe stijl', ik hoorde liever wat Max Romeo en Peter Tosh ipv Skrillex ft. Damien Marley. Hm.
Dorian Concept was er weer zo eentje om de vingers bij af te likken, echt wonderbaarlijk. Zeker bij de toppers van deze editie.
Cypress Hill had ik al gezien vorig jaar en heb nu tien minuutjes blijven staan. Saaie boel, sorry voor de fans. Worden die het niet moe om al 20 jaar elke avond rond te staan springen? Next!
Madlib heel erg goed, super veel klassiekers opgelegd. Ik trek echter 10 respectpunten af, want zijn speciale collectie wijn was afgenomen aan de douane en hij EISTE dat de crew hem exact dezelfde collectie kon geven (zaten flessen bij van 20 jaar oud) of hij weigerde te spelen die dag. Dat is wonder boven wonder toch gelukt. Wat een eikel, wel.
Eén van de twee Fuck Buttons was ziek en kon niet komen, de DJ-set van 'de gezonde' was saai en niet verfrissend.
Mogwai was zoals altijd strak en dromerig. Ietsje te dromerig, ik kreeg een beetje 'mijne klop' van de vermoeidheid en de wijn. Toch nog even naar LFO geweest maar voelde me te moe om noch door te gaan. Jammer, want zo miste ik Machinedrum, The Gaslamp Killer, Clark en John Talabot. Echt balen, het was een avond waar ik naar uitkeek maar ik besloot de eer aan mezelf te houden en in mijn hut te slapen (in plaats van op de weide).

Zondag

Vroeg door, ik wou Aborted niet missen. En ik had groot gelijk, was echt knap.
Even later terugkeren voor Sylosis en dat was nóg knapper. Wat een geluk had ik, zeg.
Powernapke, en dan naar Joey Bada$$. Motherfucking #swag. Wat een energie heeft die kerel, ik miste wel nog wat bling bling.
Kreator meh.
Tyler, The Creator had zijn vliegtuig gemist. Ik moest echt mijn tranen bedwingen. Jammer, jammer. In de plaats heeft dat jonge Antwerpse schoolmeisje Coely ons beziggehouden. Een talentje, dat staat vast. Een groot talent. Maar absoluut niet wat ik zoek in muziek, ze heeft vooral veel talent om op te pikken wat 'werkt'. Meh.
Ik was van plan om er niet de hele avond te blijven, maar tja... de Bangface stage. Ik wil daar echt eens naartoe gaan, zo ne Weekender. Voor het eerst bleef ik ook echt voor 'het feest', en niet om kritisch langs de zijlijn 'dit of dat is niet zo goed' te mompelen, hehe. Ze smeten constant ballonnen in het publiek, sommige met een diameter van 2m. En opblaasbare krokodillen. En haaien. En auto's, eenden en bootjes. En hamers. En knuppels. En fluobandjes. En er stond een slideshow op waarop de hele tijd de grappigste prentjes kwamen. Dat was mijn hoogtepunt, zodanig fout dat het leuk was. (sorry voor het enthousiasme, bangfacemaagd)






Hoogtepunten: Son Lux, Mount Kimbie, Bonobo, Blawan, Onra, Igorrr, Shigeto, Dorian Concept, Sylosis, Ceephax Acid Crew.
Dieptepunten: Addison Groove, Nas' ego, The Hard Way, David Rodigan, het afzeggen van Tyler, de rugpijn van een Fuck Button, de pint op Jeff Mills, de hitte.
« Last Edit: July 23, 2014, 12:03:10 PM by Neocortex »

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 17-20/07/14 - Dour Festival @ Dour
« Reply #50 on: July 23, 2014, 01:09:47 PM »
hazard stak er qua jump up bovenuit.
Hazard had afgezegd, twas Murdock in de plaats ;) Maar was idd ook niet slecht!

Opnieuw super zotte Dour gehad, buiten het feit dat het er idd VEEL te druk was (verkoop minder tickets of maak de doorgangen & drinkbakken groter!!)

Vlug eens overlopen wie ik gezien heb:
Chet Faker, not bad
Soulfly, pure nostalgie, blij datk ze nogeens gezien heb :D
Bonobo
Addison Groove, vond ik echt wel nog vette beatjes, maar dan
BLAWAN, wa ne set :o :partynutz: Die ga ik niet snel vergeten
Idem Chris Liebing


Vrijdag:
Begonnen met NAS (vroeger geraakte ik niet op de weide met die warmte), geen hiphop fan maar damn, not bad :D
Nog een half uurke Bakermat gezien, niet slecht maar zeker niet wauw
Dan terug naar de main voor Kalkbrenner, sweeet!
The Hard Way, hard staan gaan aangezien ik wel nood had aan wa core, maar uiteindelijk zeker geen topper :P
En dan, Igorrr, WTF! Ik kende er niks van, maar aangenaam verast :D Van ne zotte set gesproken, breakcore op zn best!!
En dan Congo Natty, buiten die uiterst irritante pullups, toch wel top setje voor mij om de dag af te sluiten! De eene vette plaat na de andere, goeie MC, loved it :D

ZATERDAG
Van 12 tot 18u ofzo Noisy Bastard vlak aan ons tent, GE-NI-AAL! MAde my dour :P
Daarna door naar Cypress Hill, goed, veel beter dan een 2-tal jaar geleden, maar iets te stil
Dan Dj Hazard, die uiteindelijk dus Murdock bleek te zijn, was goe :)

Dan ff paar zwarte gaten, eigenlijk geen idee meer wat ik nog gezien heb :P Opt einde Plastician vs Hatcha, goeie schijfkes maar ook teveel commercieele shizzle


En dan ZONDAG

Met ne maat mee geweest nr Joey Bada$$, niet mn ding
Ff moodymann, chill :)
Dan terug naar Tyler the creator, afgezegd en vervangen door Coely, ook niet mn ding :P Wel ferme stem
EN dan, LEN FUCKING FAKI, held!! <3 Zelfs ceephax ervoor gemist en geen second spijt van :P
Nog een stuk Brodinski & Boris Brejcha gezien, zeker ook de moeite waart, maar toch in stijl afgesloten bij de Bangfacers :D

Haha was da hilarisch, die diashow alleen al, zieklachen! Direct zin om nr Bangface te gaan!
Dj Producer & Saint Acid, beste afsluiters die ik tot nu toe al gezien heb voor Dour


Man man, kan al ni wachten tot volgend jaar :cheernutz:
Dourlove!



Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41516
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 17-20/07/14 - Dour Festival @ Dour
« Reply #51 on: July 23, 2014, 01:36:27 PM »
Leuke repo's :up:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline dcdent

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12836
  • Karma: +199/-200
  • Ex-Moderator
Re: 17-20/07/14 - Dour Festival @ Dour
« Reply #52 on: July 23, 2014, 01:49:12 PM »
Idd, lang geleden dat er zoveel tekst op 't forum stond :lol:

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 17-20/07/14 - Dour Festival @ Dour
« Reply #53 on: July 23, 2014, 03:34:53 PM »
Da is waar dit forum zo goe in was vroeger. Good times guys! Glad y'all had fun! Sad I missed Igorrr tho, reading the above :P
« Last Edit: July 24, 2014, 05:03:37 AM by Bungholio »
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir
Re: 17-20/07/14 - Dour Festival @ Dour
« Reply #54 on: July 23, 2014, 09:53:17 PM »
hazard stak er qua jump up bovenuit.
Hazard had afgezegd, twas Murdock in de plaats ;) Maar was idd ook niet slecht!

haha kzegt nog tegen mijn lief ''zei dien mc nu big up murdock?" ma twas nog wa te licht peis ik omt scherm buiten goe te zien dus we wisten het echt ni.
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

Offline Jizzzle

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1050
  • Karma: +56/-56
Re: 17-20/07/14 - Dour Festival @ Dour
« Reply #55 on: July 23, 2014, 10:09:30 PM »
Nog iets belangrijks dat hier nog niet staat maar dat iedereen wel zal gemerkt hebben: er liep erg veel schoon vrouwvolk rond  :love: dat maakte de warmte wat dragelijker (bikini's enzo ) :hungry:

Offline MoFoPictures

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1271
  • Karma: +51/-51
Re: 17-20/07/14 - Dour Festival @ Dour
« Reply #56 on: July 23, 2014, 10:27:59 PM »
Nog iets belangrijks dat hier nog niet staat maar dat iedereen wel zal gemerkt hebben: er liep erg veel schoon vrouwvolk rond  :love: dat maakte de warmte wat dragelijker (bikini's enzo ) :hungry:
a mai da de, lots of eyecandy :shifty:

Offline d_eus

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 139
  • Karma: +4/-6
Re: 17-20/07/14 - Dour Festival @ Dour
« Reply #57 on: July 24, 2014, 10:22:25 AM »
Vrijdag:
toegekomen net na Atari jammer genoeg. The hard way was Ok, maar niets speciaal. Ik vraag mij wel af waarom ze daar met 4 staan. Dan Igorrr,  de breaks ware, vet maar die zang was echt een beetje té voor mij. Kvond het alleszins wel eens interessant om te zien, maar nuchter zou ik het niet aankunnen :) en  nog ff drum and bass erna.


Zaterdag:


namiddag noisy bastards op de camping, heel gezellig :respect: vette toevoeging voor dour.


Shantel: hard feest in de tent, kwist niet dat ik Balkan zo plezant kon vinden.
Sick of it All: altijd goed, blijft ongeveer de beste hardcoregroep (live) die ik ken.
the hives: plezant, iets minder zeveren en wat meer nummer mocht wel :shifty:
Mogwai: Ik kende ze niet, sommige stukken (waar een luide synth ofzo keihard stond) vond ik niet echt super, de nummers waar gitaar overheerste dan wel weer wel.
Daarna ha dik echt wat slaap nodig.


zondag:


Aborted: OK, vrij vroeg voor grindcore/death metal ^^ ni echt mijn genre wel.beetje dwaze zanger precies ook

Acid Arab: de ontdekking van Dour voor mij,  mengeling van Arabische melodieën en electronoica, int begin super rustig en opt einde meer techno, zalig om op t chillen/ opt gemakske te dansen.

Dub inc.:  niet mijn genre, te plat voor mij

dan naar de dub corner gegaan, coole sfeer daar en kan de muziek ook wel appreciëren, maar fuck zo luid. da kan ik niet goed aan zonder oordoppen:p

Kreator: Vet, thrash metal zoals het hoort.

eeen dan Bangface natuurlijk, hard gefeest. Vetste sets die vn X&trick (!), ceephax & producer.


heel last minute beslist om te gaan en geen spijt van, super had geamuseerd. blijft zot wat een variatie van muziek je daar kan zien op een paar dagen.

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 17-20/07/14 - Dour Festival @ Dour
« Reply #58 on: July 24, 2014, 01:01:28 PM »
Nog iets belangrijks dat hier nog niet staat maar dat iedereen wel zal gemerkt hebben: er liep erg veel schoon vrouwvolk rond  :love: dat maakte de warmte wat dragelijker (bikini's enzo ) :hungry:

 :drool: :drool: Twas idd de moeite!

Enja, The Hives was ik nog vergeten, ook wel topoptreden
Veel leuke nieuwe dingen bijgeleerd

Doureeee  :thx:

Offline junglist

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4049
  • Karma: +163/-164
Re: 17-20/07/14 - Dour Festival @ Dour
« Reply #59 on: August 02, 2014, 11:45:01 AM »
Heel even naar The Hard Way gegaan, en was zoals ik al dacht een heel slechte gimmick en een beetje een 'soort boysband voor PRSPCT' (dixit Villain van Distopia). En zo plat, maar jongens toch. Gelukkig konden de strakke jongens er zich wel mee amuseren.

neenee dixit Microphyst

da nen hilarische kerel

zie www.raxyor.com ;)
A Jungle List is known for liking what is called “Drummed and Base” music and are known for their pot and meth addictions. The term “Drummed and Base” comes from the fact that they like fast African style “tripped pops” music and smoke meth or “basing” while dancing like angry silver-back gorillas.

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal