collapse

* Recent posts

Author Topic: DJ mixers  (Read 3659 times)

Offline cfk

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 253
  • Karma: +18/-18
Re: DJ mixers
« Reply #15 on: January 18, 2014, 05:30:03 PM »
En moest ik nu eens de cheapsten willen?
ja zoals hierboven gezegd raad ik ook doorsparen aan, koop alleen maar kwaliteit meer...
Wat bedoelt ge met den cheapsten?
Den cheapsten mixer van A&H of Pioneer of gewoon cheapsten in't algemeen?
Met een deftig merk kunt ge bijna nooit slecht doen, ook al is het hun goedkoopste uitvoering.

Offline dekloned.be

  • Dekloned.nl / STP
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1402
  • Karma: +91/-73
  • Iteratie
    • dekloned.be # rekordstore
Re: DJ mixers
« Reply #16 on: January 18, 2014, 10:12:00 PM »
En moest ik nu eens de cheapsten willen?

Cheape mixers hebben een resale value van 0,00 - degelijke mixers krijg je ook nog vaak een bonk geld van terug mocht je hem weer terug verkopen; ook al zijn ze 3e hands:)

ndrk

  • Guest
Re: DJ mixers
« Reply #17 on: January 18, 2014, 11:28:59 PM »
En moest ik nu eens de cheapsten willen?
dan moede gij da weten... ge zult der wel een jaarke ofzo mee kunnen doen

beatmatchen is sowieso het eerste da ge best op concentreert dus de mixer is eigenlijk minder van belang

maar alsk u was zou ik dan nen tweedehandsen kopen, anders is't idd weggegooid geld... zeker bij jb systems ofzo :whistle:

Offline Jotie

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1465
  • Karma: +49/-49
    • Le feestboek ~
Re: DJ mixers
« Reply #18 on: January 19, 2014, 03:50:40 AM »
't gaat hem in feite enkel voor 2 gameboys op te steken, om dan te luisteren hoe een nummer "live" zou klinken. Niet beatmatchen, sync buttons of effectjes. Gewoon 2 phono kanalen met elk 3 knoppen voor de highs, mids en lows te doen. Hoeft eigenlijk zelf geen crossfader op te staan  :lol:

Platen ga ik mij sowieso niet snel mee bezighouden.

ndrk

  • Guest
Re: DJ mixers
« Reply #19 on: January 19, 2014, 11:03:12 AM »
line kanalen bedoelde zeker? phono is platendraaier ;)

koopt u in da geval een 2dehands mengpaneelke en check uiteraard alle knoppen en faders (muziek goe luid zetten en luisteren nr gekraak als ge aan de knoppen draait of als ge ne fader verplaatst) en voor zo'n 50 euro kunde wel een jaar - of missch 2 - verder

en als't echt voor beginnend werk te doen is hebbek thuis nog wel een jb systems mengpaneelke liggen, moogt da voor niks hebben (maar de faders en knoppen kraken wel effectief :whistle:). stuur mij pm'ke alsde interesse hebt

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal