collapse

* Recent posts

Author Topic: 31/01/14 Let there be house @ Tijuana, Gent  (Read 4004 times)

xtorre

  • Guest
Re: 31/01/14 Let there be house @ Tijuana, Gent
« Reply #30 on: February 03, 2014, 02:07:21 PM »
Was idd ni slecht. Superlaat toegekomen, dik feest.

2€3 vo een pintje is wel insane duur, maar niet dat ze daar iets aan konden doen.

Door uw rug gezakt ofzo? Of te lang gebukt over uw tafel te gestaan?

opstapeling van verschillende factoren:
-chronische ontstekingen op spieren en pezen (voornamelijk rug)
-platenbak met 2 man moeten dragen van de kouter tot aan de tijuana er hangen wel wiltjes onder maar door al die kasseien en verschillende voetpad soorten was het praktisch nie mogelijk om tot daar te rijden => die de oorzaak geweest is van een overbelasting.

Mijn set toch volgehouden tot 10 voor 1, was al veel ambi moek zeggen, klote dak de rest van de sets gemist heb...

Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir
Re: 31/01/14 Let there be house @ Tijuana, Gent
« Reply #31 on: February 03, 2014, 03:10:56 PM »
zaligen avond, hopelijk kan ik er zo nog veel geven
kreeg wel soms wat klachten over duurdere pintjes of betalen voor toilet maar ja waar vind ge den dag van vandaag nog deftige zalen in gent he?
que muziek wast gans den avond echt wel top :love: :love: :love:
volgende editie hopelijk binnen een maandje of drie  :hungry:

Mijn set toch volgehouden tot 10 voor 1, was al veel ambi moek zeggen, klote dak de rest van de sets gemist heb...

ja khad blijkbaar op flyers en internet gezegd dat 6€ was voor 23h en vanaf dan 8€ en me da het dan opeens ni open mocht voor 23h (tof voor eerste djs  :() wast dan direct om 23h ne toeloop  waardoor het daar direct relatief vol stond voor dat uur van de avond. kga da foutje precies nog maken  ;)
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

xtorre

  • Guest
Re: 31/01/14 Let there be house @ Tijuana, Gent
« Reply #32 on: February 03, 2014, 03:13:21 PM »
twas echt wel een goeie installatie en da er vroeg veel volk aanwezig was heeft de vibe wel direct door gegaan


 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal