merci iedereen voor te komen feesten!
't was de max!
zoals gewoonlijk wel nie zo veel van de muziek gehoord wegens heel de nacht werkduty, buiten toen ik aan den bar stond.
Artiesten die ik gezien heb en mij hun set of stuk ervan herinner
Industrial Frequency: vette nummers man, echt jammer da er nie al wa meer volk stond voor u
Neotic: serieus kletsen, was gelijk al sebiet enorm hard
Xtor: zo ne vette hardcore set man, mega veel oldskool shit gehoord, echt vet
Sektor2: melodieuze hardshizzlesamplecore to the max, brand new blinking set!
X&trick: efkes gezien en passant, kmoest me toch wel eventjes smijten zen, ik vind die hardcore live toch echt supervet zenne
Dream & Beast: gelukkig waren die nog aant spelen toen'k off duty ging, man, toch ook nog even goe kunnen smijten zenne
en koopt es die Freakwaves van Speedfreak e nondedju
meeste rest niet (bewust) gehoord, jammer maar das altijd zo als ge een feest geeft
In't begin kwam et volk gelijk maar vrij traag binnen ma tegen den ochtend zat et wel goe, en 't is ook wel leuk dat er ne keer plaats genoeg was om te dansen vond ik
was idd wel pokkewarm in die zaal boven, rechterbox deed daardoor massa's lastig, paar keer uitgevallen wegens hittebeveiliging en dan terug in gang gestoken.
Aanrader voor iedereen die in die zaal nog iets wil doen: zet ne ventilator op die 2 rechtse boxen.
jammer van dien boel, en de halfdooien op de koer
mensen moeten es leren van wa minder doped up te reageren, meestal zijn problemen gewoon zo van 2 kanten scheeve mensen e
ma bon buiten die kleine incidentjes was't echt zeker een geslaagd feest, thx to all of you partypeople!
Zeker ook nog ne dikke merci aan alle artiesten en de crew!
Allemaal vrij wazig in ieder geval...
Zo zag ge er ook wel uit
ma thx for the support
en euh @ the tv comment... de mensen waren precies een beetje geshockeerd toen da aanstond
nodigde niet echt uit tot dansen precies
dus hebben we die ff afgezet, af en toe terug aangezet maar de mensen zetten em zelf elke keer weer uit
mss iets minder hardcore pr0n opzetten volgende keer