collapse

* Recent posts

Author Topic: 08/03/2014 X-LIVE @ Hal26, Gent  (Read 2424 times)

Offline TERROR

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1455
  • Karma: +77/-267
Re: 08/03/2014 X-LIVE @ Hal26, Gent
« Reply #15 on: March 10, 2014, 01:37:02 PM »
Paulus! Kheb 2u ingevallen aan de geluidssluis... moet geen vergoeding hebben, maar wil mijnen inkom van 15 EUR terug.
:-)

Offline AciD|MisT

  • Newbie
  • *
  • Posts: 44
  • Karma: +2/-2
Re: 08/03/2014 X-LIVE @ Hal26, Gent
« Reply #16 on: March 10, 2014, 02:42:45 PM »
Het was een goed feestje, collision was verdomd  zalig moet ik zeggen. Het was de eerste keer dat ik hem had gezien en ik was niet teleurgesteld.

Leuke locatie: ik heb een stuk minder gezweet dan in de minus. Wel jammer om te horen dat er zo veel problemen waren. Nochtans toen ik aankwam hoorde ik buiten niets en ik had de indruk dat er niet veel volk buiten stond. Een goeie aanpak: de boel afsluiten en dan denken dat iedereen stil naar huis zal gaan  :sigh:






Offline wallaaah

  • Backstagers
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 125
  • Karma: +3/-9
Re: 08/03/2014 X-LIVE @ Hal26, Gent
« Reply #17 on: March 10, 2014, 06:33:14 PM »
tja, die locatie.  Ik snap ook niet dat ze juist die zaal hebben gekozen om te verbouwen tot feestzaal, qua locatie/geluidsoverlast was dit toch de slechtste optie op heel dat terrein.  Ik vind het vooral grof dat in zo'n geval de organisatie geen compensatie krijgt van de eigenaar.  Als je duizenden euros durft te vragen om uw zaal te verhuren, mag ze toch tenminste perfect geïsoleerd zijn.  T is gelijk omdat het in gent is, dat ze er direct zoveel euro's bijlappen.  Echt triestige situatie hier.  Er zijn bijna geen zalen, en die dat er zijn, hebben het allemaal wat te hoog in hunnen bol en verhuren tegen niet normaal hoge prijzen.

De enige organisaties die hier geld voor hebben zijn gevestigde waarden, alle andere kunnen zich zo'n risico gewoonweg niet veroorloven.  Tja, t zal hier nooit veranderen, fuck gent!!!!!!!!!!!!!!!

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 08/03/2014 X-LIVE @ Hal26, Gent
« Reply #18 on: March 10, 2014, 07:32:16 PM »
Echt jammer, qua organisatie een top feest voor mij, zoals altijd met Xlive :) Behalve de in=in regeling maar daar kon orga niet aan doen, en zelfs met die regel lukt het blijkbaar nog niet.. Ook heel schone zaal, maar inderdaad blijkbaar niet genoeg geïsoleerd.. Had er nochtans ook niet veel van gemerkt als ik toekwam.

Hele avond zotte muziek gehoord, keek wel nog zwaar uit naar Hesed maarja, niet aan te doen!

Hoop dat de komende feesten daar nog kunnen doorgaan zonder stilgelegd te moeten worden? Acidrave? Geen zin om terug 15eu te betalen en dan buiten gesmeten te worden

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal